Gå til innhold

Hoppeslottet


Jerle

Anbefalte innlegg

:vinke: Titter bare innom en snartur.. er visst uoppdatert på de fleste fronter.. :flau: men godt å se at 2017 er litt snillere med deg enn 2016 var... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig å se deg løven. :klemmer:

Vi er inne i årets mest hektiske uker, vi har sendt ut faktura til 7-800 stk og ca 799 av de ringer. Noen bare for å fortelle at de vil betale fakturaen, mens noen er skikkelig sinte. Hittil har jeg kun lagt på med en person, hun var så ufin at hun forjente det. Håper det fortsetter slik, med mest folk som kan å oppføre seg på telefonen, selv om de er uening i fakturaen. Men det å mottat så mange samtaler på en dag tar på, så jeg bare sovner på sofaen etter middag hver dag. Så denne helgen kommer ikke en dag for tidelig. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg ja, sa hun en uke senerer... :plystre:

Har det en smule hektisk om dagen, men akkurat nå har jeg vært så effektiv at jeg synes jeg fortjente en KG-pause :nigo: Så nå prøver jeg å oppdatere meg litt her.

Bare en arbeidsuke til nå, så er det høstferie. :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det snart høstferie og tur til New York. Ikke at jeg tror det blir en avslappende tur, men jeg trenger virkelig ferie nå. De siste ukene har vært så hektisk at jeg virkelig ser fram til litt fri. Ser til og med fram til den lage flyturen, kanksje jeg får sovet litt ekstra da. Eller nei... Jeg gleder meg kanskje ikke til akkurat den, når jeg tenker meg om. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jerle skrev:

Nå er det snart høstferie og tur til New York. Ikke at jeg tror det blir en avslappende tur, men jeg trenger virkelig ferie nå. De siste ukene har vært så hektisk at jeg virkelig ser fram til litt fri. Ser til og med fram til den lage flyturen, kanksje jeg får sovet litt ekstra da. Eller nei... Jeg gleder meg kanskje ikke til akkurat den, når jeg tenker meg om. :ler:

:ler:

Høstferie hadde vært magisk! Men får se om jeg kanskje tar høstferie et par timer i morgen etter lunsj :sjenert:

Riktig god tur, og kos dere masse! Jeg er overhodet ikke smågrønn... :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Daria skrev:

*innom for å legge et grønnskær over tråden*

God tur!

For der var jo ikke snev av grønnskjær fra før... :plystre:

Endret av Roadrunner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Ukene går jammen det fort. Jeg ble syk ca i det øyeblikk jeg landet på norsk jord for litt over 2 uker siden. Føste uken gikk all min energi til å klare å stå opp av sengen og gå på do. Så da kan man krysse av årets influensa som utført. Nå burde jeg brukt all tiden min på å rette opp feilmeldinger jeg har fått fra første konvertering av systemet vårt, men plutselig gikk piffen litt ut av meg... Så her sitter jeg. :sjenert: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til uke 49, da er jeg ferdig med alt som skal fikses før konverteringen pluss at jeg reiser på tur en uke før vi innfører de nye systemet. Nå er ikke dagene lange nok til å rekke alt. Dessuten er det mørkt hele tiden. (nesten i alle fall) Men i dag sto vi opp til 13 grader, så sånn sett er det jo nesten sommer her. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er det ikke her, sommer altså. Hvertfall  ikke når man kommer litt utenfor sentrum, det var helt hvitt av tjukke rimlag da jeg dro på jobb i dag.

Hvor skal du på tur nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.11.2017 den 15.37, Daria skrev:

Det er det ikke her, sommer altså. Hvertfall  ikke når man kommer litt utenfor sentrum, det var helt hvitt av tjukke rimlag da jeg dro på jobb i dag.

Hvor skal du på tur nå?

Her er det sjeldent spes kaldt før i januar/februar. I fjor var det 15 grader på julaften. Skulle mye heller hatt det kaldt enn dette regnet som har startet nå.

Vi skal en tur til Gran Canaria, bare vi to voksne. Vi har alltid en tur rundt bursdagen min, så i år søker vi litt varme. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Åh, dere også! 
Jeg kjenner så mange som er der nå/skal dit snart, og jeg er så misunnelig! :sukk: 

Endret av loffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...