Gå til innhold

Hoppeslottet


Jerle

Anbefalte innlegg

Slik var det med meg i går også, dagen gikk tidvis veldig sent og plutselig ser jeg at klokken er over 15 og dagen er over.

Dagen i dag startet med tannlegetime kl 08, så i dag begynte jeg ikke før kl 09 på jobb, og da vr jeg 10650 kr fattigere :sukk:

Bare tre dager og under 3 timer igjen på jobb denne måneden. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10650! :overrasket::daane:
Da hadde jeg måttet selge noe først. :fnise:

For en herlig ferie dere har planlagt! :strix: Poden og jeg har lenge drømt om å gjøre det samme. Dere kommer til å få det så fint!  Åh, som jeg savner England..  :sukk: 

Ellers leg jeg mag skakk av RR og smileybruken. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, loffen skrev:

10650! :overrasket::daane:
Da hadde jeg måttet selge noe først. :fnise:

For en herlig ferie dere har planlagt! :strix: Poden og jeg har lenge drømt om å gjøre det samme. Dere kommer til å få det så fint!  Åh, som jeg savner England..  :sukk: 

Ellers leg jeg mag skakk av RR og smileybruken. :hoho:

Jeg har visst om dette tann-styret en stund, så jeg har spart opp. Forrige regingen var på 14000 kr. :sukk: Så nå skal jeg aldri mer gå til tannlegen. Alt dette for en liten ny tann. :(

(Men jeg er glad jeg er ferdig nå, blir vel bare en kontroll som sikkert koster litt mindre i august nå, så er jeg ferdig.)

England og Skottland(+ Irland som ikke er med på denne turen) har vært min drøm i mange år, så jeg gleder meg veldig til å endelig få denne turen!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

:sukk: så var ferien over og hverdagen over meg igjen. Jeg går en veldig tøff høst i vente, siden vi skal skifte datasystemet vi bruker til min jobb. Dvs at jeg i tillegg til den vanlige jobben minst har 120% jobb til å gjøre som superbruker... Men siden jeg hadde vært borte så lenge, så måtte jeg bare oppdatere meg på KG når jeg hadde et stille øyeblikk. :nigo:

Ferien var før øvrig topp! Den var så bra at vi allerede snakker om å ta en Skottland/England tur igjen om to år. :strix: Vi hadde det så gøy! Men siden vi har konfirmant til våren, så bør vi bremse litt i utgifter på reiser framover, (tror det når jeg ser det) så da blir det minst to år til vi kan gjøre det igjen.

 

Nei, skal man jobbe litt da...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært kjempekoselig å få så mange flotte feriebilder fra deg. Tydelig at dere har kost dere masse. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er er så greit med my story på Snap, der kan dere se om dere gidder og så kan dere la være om dere ikke gidder. Dessuten så er det kun ytterst få som har tilgang til å se på snap. På FB hart jeg alt for mange som jeg ikke har lyst å vise alle bildene til, så da har jeg begynt å bare bruke snap på tur. Da kan jeg også sende besteforeldrene litt ekstra bilder, slik de ser vi lever. :)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig koselig å få se litt bilder fra turen! Ser ut til at dere har kost dere masse :strix:

Offisielt siste feriedag her i dag... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Roadrunner skrev:

Offisielt siste feriedag her i dag... :sukk:

Et av de sjeldne tilfellene hvor fredagen ikke er så velkommen og etterlengtet...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Trøtt! :Gjesp:

Har det ganske hektisk på jobb om dagen, men nå måtte jeg bare ha en pause. Har knapt sett opp fra skjermen i dag, og når det endelig var lunsj så kom det selvfølgelig folk på besøk... Så ble ikke mye pause på meg.

Men jeg har rukket å planlegge en ferie i helgen, så jeg kan jo ikke klage. :ler:  Hun som skulle begynne et nytt og bedre liv uten å reise hele tiden, glemte seg visst litt i helgen. :plystre:

Har bestilt en uke til mannen og meg på Grand Canaria. Der har vi aldri vært og vi har aldri vært lenger borte fra ungene mer enn 4 dager før, så dette blir jo gøy. Jeg går en ekstremt hektisk høst i vente, så da må jeg være flink å ta ut både litt ferie og litt av all avspaseringen min. Jeg har nesten en uke avspasering nå og mere blir det. Så da tar jeg litt ferie og litt avspasering første uken i desember.

Endret av Jerle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig med ei ferieuke å se frem til når det koker som verst i høst! :strix:

Jeg har søkt på flybilletter og hotell i New York i dag... :sjenert: Aner ikke om det blir noe eller når det evt blir, men kjekt å være forberedt :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt flybilletter til Trøndelag i oktober i dag. Ikke at jeg har så veldig lyst til å nordover i familiekalas, men blir sikkert hyggelig. :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 21.8.2017 den 16.10, Roadrunner skrev:

Så herlig med ei ferieuke å se frem til når det koker som verst i høst! :strix:

Jeg har søkt på flybilletter og hotell i New York i dag... :sjenert: Aner ikke om det blir noe eller når det evt blir, men kjekt å være forberedt :nigo:

Vi er der fra 07. oktober. (julegave til mann og barn, så det teller ikke på årets reisebudsjett)

Har du forresten fått med deg dette: (Bare se litt rundt på siden...)

http://momentium.no/jugendfest

8 timer siden, Sauen Shaun skrev:

Jeg har kjøpt flybilletter til Trøndelag i oktober i dag. Ikke at jeg har så veldig lyst til å nordover i familiekalas, men blir sikkert hyggelig. :jepp: 

Har du ikke lyst? Jammen. Burde du ikke bare bli hjemme da? (ikke at jeg gjør det når jeg ike har lyst i familiekalas, men innbiller meg at andre er flinkere enn meg til å sette grenser)

 

I dag har jeg fått bærebar jobbpc, slik jeg kan jobbe hjemmefra. Nå har jeg nettopp jobbet i 2 timer, så nå fortjener jeg litt KG-tull. :) Merker at det var deilig med pc igjen, har jo bare hatt mediapc de siste årene, så da går all surfing på telefonen. (eventuelt på jobb. :plystre: )

 

 

Endret av Jerle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste et lite nyss her om dagen ja :opplyser: Men veldig koselig at du tenker på meg når du ramler over sånt! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg tenke på noen andre da? :ler: Når det ble lagt ut natt til søndag så tenkte jeg faktisk først på deg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er nå fjerde uken min etter ferie, og fjerde uken uten den kollegaen som gjør hverdagen slitsom. Er det lov å sørge litt over at dette er siste ferieuken hennes? :sukk:Ja, ja jeg skal til jo København neste uke, så jeg har i grunn ikke noe å klage over, spes siden det er jobben som betaler. Det har bare vært så deilig og rolig i noen uker nå. Bra jeg starter med å reise bort ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 22.8.2017 den 19.48, Jerle skrev:

Har du ikke lyst? Jammen. Burde du ikke bare bli hjemme da? (ikke at jeg gjør det når jeg ike har lyst i familiekalas, men innbiller meg at andre er flinkere enn meg til å sette grenser)

Jeg må nesten reise nordover i det selskapet. Spesielt siden minstesøster jobber den helga. Så jeg er den eneste av oss her sør som kan møte opp. Og min bror på Vestlandet får heller ikke fri fra jobb den helga. Så da må den tanta her stille opp. :jepp:  Og nå når jeg har vent meg til tanken, så blir det bra. Jeg har bare vært så sliten og i dårlig form, og da gruer jeg meg til alt... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Sauen Shaun skrev:

Jeg må nesten reise nordover i det selskapet. Spesielt siden minstesøster jobber den helga. Så jeg er den eneste av oss her sør som kan møte opp. Og min bror på Vestlandet får heller ikke fri fra jobb den helga. Så da må den tanta her stille opp. :jepp:  Og nå når jeg har vent meg til tanken, så blir det bra. Jeg har bare vært så sliten og i dårlig form, og da gruer jeg meg til alt... 

Det skjønner jeg godt! Jeg er ikke så glad i familiekalas i grunn... Nærmeste familie er greit, men helst ikke hele slekta, da har jeg mest lyst å stikke av... :sjenert:

15 timer siden, loffen skrev:

:vinke: 

Innom og klemmer på :klemmer: 

:klemmer: tilbake. Håper alt er strålende :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...