Gå til innhold

Til menn. Hengepupper vs silikon


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som overskriften sier. Foretrekker du naturlige bryster som henger, eller faste silikon pupper. (snakker naturlig look på silikonbrystene). Eller bryr du deg pent lite om dette? Kom gjerne med erfaringer angående silikon pupper du har klemt på, og hvordan dette for deg som mann føltes.



Anonymous poster hash: 04ccb...a15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mann 25

Foretrekker silikon, men er ikke noen big deal



Anonymous poster hash: 9d66f...d9b
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker naturlige.... the real deal :-)

Anonymous poster hash: a0c86...77c

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er da andre alternativer mellom å la de henge og silikon.



Anonymous poster hash: fa4b4...02e
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde kanskje spesifisere hva du mener med hengepupper - folk har forskjellige definisjoner av det.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naturlig. Naturlig. Naturlig. Jeg har ikke kjent på silikon-pupper, rett og slett fordi når jeg har hatt "sjansen", på byen f.eks. (jenter med silikon har en tendens til å annonsere det) så har jeg blitt alt for opptatt av venninnen med naturlig pupper og "girl-next-door"-fremtoning.



Anonymous poster hash: 9c2b0...6f1
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som overskriften sier. Foretrekker du naturlige bryster som henger, eller faste silikon pupper. (snakker naturlig look på silikonbrystene). Eller bryr du deg pent lite om dette? Kom gjerne med erfaringer angående silikon pupper du har klemt på, og hvordan dette for deg som mann føltes.

Anonymous poster hash: 04ccb...a15

For min del så er det viktigst at kvinnen er komfortabel selv. Har hørt mange som sier silikon er smertefullt og da synes jeg ikke man skal utsette seg for det.

Så viktig er det ikke hva andre synes at man må leve med smerter for å ha pupper som er i den fasongen som er trendy. For kroppens fasong og hva man sier er fint styres av trender. Det viser historen.

Men hvis man trenger proteser av hensyn til seg selv og hva man føler at man har det bra/best med, så synes jeg implantat må være kvinnes eget valg.

Edit: Synes i grunnen det er mest tiltrekkende når jeg vet at brystene er naturlige.

Endret av Tøytigern
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naturlig. Naturlig. Naturlig. Jeg har ikke kjent på silikon-pupper, rett og slett fordi når jeg har hatt "sjansen", på byen f.eks. (jenter med silikon har en tendens til å annonsere det) så har jeg blitt alt for opptatt av venninnen med naturlig pupper og "girl-next-door"-fremtoning.

Anonymous poster hash: 9c2b0...6f1

Men hvis det er snakk om skikkelige hengepupper da? Da synes jeg silikon igrunn er bedre (selvsagt de som ikke har 500g i hver pupp og en dårlig kirurg..).. Alle pupper henger jo litt, men når det blir svære pupper som henger skikkelig synes jeg ikke det er så tiltrekkende faktisk.. Naturlig er jo best, men slaskepupper er ikke så pent i mitt syn dessverre.

Anonymous poster hash: d5c1f...2a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan kvinne som liker kvinner svare? Jeg blir kanskje diskvalifisert fordi jeg har pupper selv, men jeg foretrekker i alle fall naturlige pupper. Uansett størrelse og fasong, naturlige er best! :)



Anonymous poster hash: bf768...237
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naturlig. Naturlig. Naturlig. Jeg har ikke kjent på silikon-pupper, rett og slett fordi når jeg har hatt "sjansen", på byen f.eks. (jenter med silikon har en tendens til å annonsere det) så har jeg blitt alt for opptatt av venninnen med naturlig pupper og "girl-next-door"-fremtoning.

Anonymous poster hash: 9c2b0...6f1

Ikke alle jenter med silikon annonserer det. Kun en minoritet. Jenta med "girl next door" fremtoning kan like godt ha silikon, men mer diskre.

Anonymous poster hash: a732b...b0d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naturlig. Naturlig. Naturlig. Jeg har ikke kjent på silikon-pupper, rett og slett fordi når jeg har hatt "sjansen", på byen f.eks. (jenter med silikon har en tendens til å annonsere det) så har jeg blitt alt for opptatt av venninnen med naturlig pupper og "girl-next-door"-fremtoning.

Anonymous poster hash: 9c2b0...6f1

De fleste jentene som annonserer at de har silikon har som regel ALT for mye, og har lagt inn på grunn av andres meninger. Det finnes mange jenter som har lagt inn såpass at man ikke merker stort av det.

Høres ut som du bare har tatt på ballongpupper..

Anonymous poster hash: f9fcb...1a1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke alle jenter med silikon annonserer det. Kun en minoritet. Jenta med "girl next door" fremtoning kan like godt ha silikon, men mer diskre.

Anonymous poster hash: a732b...b0d

OK, besserwisser Hr/Fru "alt mulig kan være tilfelle". Jeg kan jo UMULIG ha absolutt den fjærneste idé om hva som har vært tilfelle med jenter jeg har falt for. Nei, det er rett og slett utenkelig. Jeg må jo være for sneversynt. :glare:

En majoritet av de jeg vet har hatt silikon har gjerne publisert det, faktisk så godt at det har vært marginalt pinlig. Og absolutt samtlige har hatt venninner uten silikon, og de vennene har vært tiltrekkende for meg. Greit? Glad vi hadde denne praten. :enig:

Anonymous poster hash: 9c2b0...6f1

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jente, forerekker jeg mine egne naturlige pupper fremfor veninnen min sine som er silikon.. Det er liksom noe med det, det føles feil. Pupper skal være naturlige, og det skal kvinner også! Fine former, i de fleste størrelser synes jeg er finest (jada jada, det er forskjell på å være formfull og feit!).

Samboer er enig! ;)



Anonymous poster hash: 50eba...f12
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste jentene som annonserer at de har silikon har som regel ALT for mye, og har lagt inn på grunn av andres meninger. Det finnes mange jenter som har lagt inn såpass at man ikke merker stort av det.

Høres ut som du bare har tatt på ballongpupper..

Anonymous poster hash: f9fcb...1a1

Høres ut som du ikke kan oppfatte korrekt inhold av selv enkle tekster.

Anonymous poster hash: 9c2b0...6f1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Naturlig. Om de henger litt eller mye har fint lite å si. Det er dama de henger på som betyr noe.

Jeg er lesbisk by the way, men svarer likevel.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, besserwisser Hr/Fru "alt mulig kan være tilfelle". Jeg kan jo UMULIG ha absolutt den fjærneste idé om hva som har vært tilfelle med jenter jeg har falt for. Nei, det er rett og slett utenkelig. Jeg må jo være for sneversynt. :glare:

En majoritet av de jeg vet har hatt silikon har gjerne publisert det, faktisk så godt at det har vært marginalt pinlig. Og absolutt samtlige har hatt venninner uten silikon, og de vennene har vært tiltrekkende for meg. Greit? Glad vi hadde denne praten. :enig:

Anonymous poster hash: 9c2b0...6f1

Men hjelpes. Poengterte bare det aapenbare faktum at dersom man VET at noen har silikon, saa har de for mye. Og at de fleste med silikon har moderat storrelse paa puppene.

Ingenting aa ta saann paa vei for.

Anonymous poster hash: a732b...b0d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blanchefleur

Ikke alle jenter med silikon annonserer det. Kun en minoritet. Jenta med "girl next door" fremtoning kan like godt ha silikon, men mer diskre.

Anonymous poster hash: a732b...b0d

Nei, men det finner man fort ut av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blanchefleur

De fleste jentene som annonserer at de har silikon har som regel ALT for mye, og har lagt inn på grunn av andres meninger. Det finnes mange jenter som har lagt inn såpass at man ikke merker stort av det.

Høres ut som du bare har tatt på ballongpupper..

Anonymous poster hash: f9fcb...1a1

Jo, man merker det. Hvor mange er det som tar silikon og ender opp med en diskret B-cup?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...