Gå til innhold

What're you lookin' at, ya hockey puck? Vex sin dagbok om ishockey,livet og reiser


Severus

Anbefalte innlegg

Dette er min dagbok, jeg er EryMax å jeg liker å se på ishockey. Favorittlaget mitt er Vancouver Canucks, jeg har også en sterk forkjærlighet til Canada. Har aldri vært der, men likevel kan jeg nasjonalsangen deres.Tittelen til dagboken kommer fra Toy Story og Mr Potato Head.

Jeg er også veldig deprimert for tiden, så det kan bli litt syting. Jeg har planlagt at om et par år skal jeg til Canada, for da har jeg sikkert spart opp nok til en skikkelig langferie. Dagboken min er åpen for å diskutere stortsett alt, så takhøyden her er enorm. Så velkommen inn da vel.

Endret av EryMax
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anastasia

Elsker ishockey jeg og! Var i Canada i fjor og så på Toronto Maple Leafs og Montreal Canadiens :) Toronto er yndlingslaget mitt. Anbefaler å reise til Canada, det er helt fantastisk der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha! Ser det for meg :)

Å jeg hadde aldri sett for meg å reagere sånn over en sport. Synes sånt er passe teit.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klo:

Jeg trivdes bedre i Canada enn i USA. Mye av grunnen er nok fordi vi har familie og venner der, men menneskene i Canada er enda vennligere enn de i USA faktisk. :jepp:

Hvis mulig. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet vel at nordmenn drar på harrytur til Sverige, drar kanadiere til USA på harrytur? Har hørt det er billigere der osv akkurat som i Sverige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok litt billigere i USA. Men de liker ikke hverandre så godt har jeg hørt.. Blant annet fordi amerikanerne vil ha oljen deres var det en som sa :lol:

Ikke vet jeg.

Ting er også annerledes på den måten at de har mye egne produkter. F.eks har de ikke amerikanske sigaretter :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så en amerikaner, han likte faktisk det kanadiske godteriet bedre for det hadde mye bedre smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så USA er Nord Amerikas Sverige og Canada er Norge he he. Passer jo på prisnivå og at godteriet er bedre i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk ikke smakt amerikansk spesialgodteri, men jeg tror vi kommer ganske godt ut av det i Norge. Vi kan lage godt godteri. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...