Gå til innhold

Din verste walk of shame?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest FruKG

Jeg var på nachspiel for mange år sida, og hadde hatt sex med et par som var der. Det var blitt tidlig på morgenen så jeg måtte komme meg hjemover. Så jeg dro på meg buksa og gikk for å ta bussen. Jeg hadde en lyseblå jeans på meg uten truse under og merket at det begynte å vises i skrittet at det var litt vått der nede.Når jeg gikk fra bussen møtte jeg flere kjente som smilte og spurte om jeg hadde kost meg på fest. Jeg svarte at det hadde jeg, og tenkte at det var typisk at de skulle se meg nå når det var så synlig der nede. Når jeg kom hjem så så jeg hvorfor de smilte slik til meg. Jeg hadde sæd i håret. Da følte jeg meg utrolig lur.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest gjennom denne tråden, sitter jeg egentlig kun igjen med en tanke:

Hvorfor i alle dager spanderer ikke alle dere på dere selv en taxi hjem? Uansett hvor fattig student jeg har vært har jeg alltid gitt F i om jeg så har måttet dra mastercard i taxien altså. Gud så mange pinligheter jeg sikkert har spart meg for :D

Anonymous poster hash: a0a33...2ec

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, dette var faktisk en walk of shame som ikke inkluderte alkohol...

Jeg var på vei hjem med fly, og hadde dumpet ned i flysetet mitt og så nå på at resten av flyet begynte å fylles opp. Vi var ti minutter forsinket, og personalet prøvde å få folk fort inn. Jeg begynte å klappe på lommene mine for å finne mobilen og sende kjæresten min en melding.

Der lå den ikke. 

Jeg søkte gjennom minnet for å finne ut hvor jeg hadde den sist, og kom frem til at den måtte ligge inne på terminalen på et bord. Auda. :sjokkert: 

Jeg fikk tak i en flyvertinne og sa i fra, sånn at den kunne sendes etter. Jada, det skulle de ordne. Jeg satte meg tilbake i setet. Plutselig kommer flyvertinnen løpende. "KOM! Du må løpe bort til han som står foran i flyet! FORT!" Superforvirret prøvde jeg å komme meg ut: jeg satt ved vinduet, og måtte klatre over de to menneskene ved siden av meg fordi de ikke orket å reise seg. Så jeg klatret ut i midtgangen og gikk kappgang frem i flyet. Der sto en mann og pekte ut av flyet. "Nå må du skyndte deg, for nå drar vi!" Da jeg fremdeles ikke helt skjønte hva som skjedde, ropte han igjen: "Løp! LØP LØP LØP!" Og jeg løp. Jeg spurtet opp til terminalen, ut i gaten og bort der jeg hadde sittet. Bordet der var tomt. Vel... SHIT?! I pinlighetens øyeblikk over alt styret jeg hadde laget latet jeg som om jeg grep noe fra bordet og la det i lommen, og sprintet tilbake.

Mannen ved gaten åpnet døren til tuben for meg. "Fant du mobilen din?" Pinlig berørt klappet jeg litt på lommen. "Ja!"

Og så løp jeg igjen, gjennom tuben til flyet. Flyverten og vertinnen sto der. "Fant du mobilen din?" Jeg hørte meg selv si igjen: "Jah!"

Inn i flyet. Når man kommer seint inn blir man på en eller annen måte billig underholdning for alle de andre passasjerene. Rød i ansiktet kom jeg til plassen min og prøvde å krype inn til setet mitt.

Mine to medpassasjerer: "Fant du mobilen din?"

Jeg dumpet ned i setet, flau og andpusten. "Ja!" Da jeg satte meg mista jeg lua ned på gulvet. Jeg lente meg ned for å plukke den opp. Og der... mobilen hadde falt ut av jakkelommen min og ned på gulvet.

 

Jeg var så flau at jeg var rød i ansiktet resten av turen.  :fnise: 

Du er klar over at denne tråden ligger under "Seksualitet"? :P

Anonymous poster hash: ebbcc...409

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Du er klar over at denne tråden ligger under "Seksualitet"? :P

Anonymous poster hash: ebbcc...409

 

 

Oi, faen! Sorry!

 

Haha, da tar jeg min walk of shame ut herfra  :fnise:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahah, herlig tråd.. :fnise:

 

Har en liten walk of shame jeg og gitt.. 

Hadde vært på byen med noen venninner og skulle på nachspiel, og endte et litt.. uheldig sted. Altså leiligheten til eksen min. Begge venninnene mine stakk fra meg (Jævler...) og jeg våknet neste dagen i senga. Til eksen. Med han oppå meg. 

Ville aldri i livet trodd at en mann kunne være så forbaska vanskelig å dytte av seg  :sjokkert:

Attpåtil hadde jeg størkna sperm i ansiktet og håret, sminke overalt, hår som ikke ligna grisen og jeg fant ikke trusa, bhen eller strømpebuksa mi.. Fant minikjolen og de høye hælene i alle fall og veska mi :P Så fyker jeg ut derifra uten å vekke han eller noe, i den tro at ingen kom til å se meg. 

Og det første jeg møter når jeg går ut utgangsdøra er foreldrene hans på vei til besøk til sønnen sin... 

 

Note, jeg vaska ikke trynet eller noe, jeg hadde nok med å løpe ut derifra  :skratte: Spermface.

Anonymous poster hash: 2fff4...2d5

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er litt off-topic, men jeg har opplevd noe lignende. Det var ikke med en ONS, men jeg hadde hatt sex med en pulevenn en morgen, da også analsex. Jeg pleier alltid å ha en skikkelig skyllerunde med vann i rumpa før jeg har analsex, da jeg er livredd for bæsj på pikken o.l. :fnise:

 

Alt føltes fint de neste timene, og jeg dro på trening. Jeg begynte å løpe på tredemøllen, og etter hvert kjenner jeg at magen ikke er helt i orden, men ignorerer det. Noe jeg ikke skulle ha gjort.... Tydeligvis hadde jeg ikke fått presset ut alt vannet(noe som heldigvis gikk fint under analsexen) i forkant, så det hadde blitt liggende lenger opp i tarmen. Jeg fikk følelsen av at det var akutt diare på vei, og etter analsex er man gjerne litt "svak" der bak, så mens jeg løp på tredemøllen og jeg prøvde å holde igjen så godt som mulig, "bæsja" jeg masse VANN(møkkavann), og det kom ut i en rekordfart....... Klarte IKKE å holde det igjen. Det var tre-fire andre rundt meg, og det luktet. Jeg vet ikke om de merket det, men jeg hoppet av møllen og løp inn på do.

 

Det var JÆVLIG, så jeg kan tenke meg at din situasjon må ha vært nærmest verdens undergang.

 

:(

Anonymous poster hash: f7dcb...8eb

😂😂😂😂😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
Vel jeg trodde min var ille men fyfaen dere jenter har jo de sykeste jeg har lest. Off!
 
Selv er jeg gutt. Det var på den tiden jeg bodde hjemme hos 'a mor. Moren min sa hun skulle bort den kvelden så jeg tok med meg en nøkkel siden jeg ikke forventet å sove hos ei.
 
Uansett, etter vorset hos en kamerat så dro vi på byen - det gikk en del tequila og jeg ble kjent med ei søt ei. Jeg elsker tequila, for etter noen runder smaker ALT godt. Helt sykt.
Videre ble jeg jo selvfølgelig med hun hjem. Resten er egentlig uklart. 
Der våkner jeg, med noe rødt i ansiktet, observerer samtidig at bokseren min har revnet - fremdeles uklart hvordan det har skjedd. Pungen min er over gjennomsnittet synlig, for å si det sånn.
 
Begynner å lete etter buksa mi, men den finner jeg selvfølgelig ikke. 
Jeg prøvde å vekke hun men fant fort ut at det var like umulig som å vekke Snorlax uten Poké Flute.
Så tok jeg meg sammen, fant heldigvis lommeboka mi og mobilen (uten strøm). 
Vasket meg i ansiktet, rødfargen aner jeg fortsatt ikke hva var for noe siden ingenting annet var rødt.. haha kanskje det var leppestift eller rødvin. 
Anyways, jeg finner ut at det er gode halvtimen hjem med bil.
Nå har jeg to caser, den ene er hvordan jeg skal komme meg hjem og den andre er hvordan jeg skal løse bukse/bokser-problemet mitt.
 
Det ender vel opp med at jeg tar en MacGyver-løsning. 
Jeg fant frem et håndkle og brukte den ene skolissa mi til å binde det fast rundt livet så det blir et skjørt. 
Tenkte njæ, får nok ikke toppscore hos Jan Thomas, men akkurat nå var det jo det eneste som dugde. 
Heldigvis var det på sommertiden, men outfiten min var skjorte, håndkle og converse. 
Siden håndkleet ikke hadde lommer så måtte jeg bære rundt på mobil og lommebok. Hadde på meg slips og, så for å gjøre stilen komplett bandt jeg det rundt hodet i håp om at folk skulle tro jeg gjennomførte et veddemål eller noe.
 
Bestemmer meg for å evakuere leiligheten. Det skjørtet mitt satt ikke veldig bra men det var nok til at jeg kunne ha armen ledig.
Spurte en eldre mann utenfor leiligheten hvor nærmeste taxi var, så pekte han og forklarte veien, måtte bl.a gå igjennom en park. 
Dette var en søndag formiddag. Jeg begynner jo å traske i dette hjemmelagde kostymet og folk stirrer selvfølgelig, men fuck dem. 
I det jeg beveger meg gjennom parken, som for øyeblikket har begynt å bli folksomt så møter jeg på en hund uten bånd.... 
Den syntes jo dette skjørtet var spennende og jaggu putter den ikke kjeven sin i håndkleet og drar det av. 
Folk stirrer mer, de ser veldig sure ut og jeg føler meg egentlig litt som en blotter. Er nærmest naken der og må bruke lommebok og mobil som blotte-blokker mens jeg klarer å få rivd håndkleet ut av kjeften på hunden før den stakk videre. FLAKS
 
Vel tenkte jeg, det kunne vært verre. Finner omsider frem til en hyggelig taxi som syntes dette var festlig.
Kommer meg hjem og tenker jess, da var marerittet over.
Men så dukker det opp en ny case.
Døren er låst, jeg har ingen nøkkel og hvor er mamma? Klokken var rundt 11 på en søndag så hun skulle jo i grunn vært hjemme.
Bestemmer meg for å vente utenfor huset siden jeg ikke kjenner naboene så godt at det er komfortabelt å spørre om hjelp.
 
Så etter en stund kommer det ei dame gående og det er noe kjent med hun.
Jess, det var min mor. OM det ikke var ille nok at jeg måtte bruke et håndkle som skjørt i 20 minutter - tror du ikke jeg kræsj-kolliderer med mora mi som også har hatt en fuktig kveld vekk fra huset. Æsj så ekkelt det egentlig var.

Ble noen kleine samtaler i påfølgende uke.

Anonymous poster hash: 52190...6a3



Anonymous poster hash: 52190...6a3
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, den tråden her ass! Kjenner meg glad for at jeg ikke har hatt noen walk of shames. Håper jeg slipper det også.... :fnise:

Endret av urenluren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahah, husker jeg på en måte hadde to stk på en morgen! vet ikke om man kan kalle det walk of shame siden jeg ikke lå med noen?

 

var på nach, men en annen venninne var også der.. på morgenen da solen begynte å gå opp var vi fortsatt kjempe fulle og bestemte oss for å dra. skoene mine husket jeg plutselig jeg hadde kastet i en busk et sted fordi jeg ikke klarte å gå med de, så det endte med barbeint. håret til alle kanter (var også kvister i det, sikkert av buskene jeg kastet skoene mine i) og noen små flekker av sminke i ansiktet igjen. for ikke å snakke om at jeg var helt svart rundt øynene. vel, vi gikk vel i 2 timer.. ante ikke hvor vi var. stakk innom litt steder på veien for å kjøpe is og koste oss.

fant ut at vi plutselig var utenfor en gutt jeg likte (midt i sentrum av oslo), men han tok ikke tlf. vinduet var åpent, så jeg satt meg på skuldrene hennes og klatret inn, så klarte jeg å dra henne opp etterpå.

la meg så i sengen hans, og plutselig vekker han meg og spør hva jeg gjør der. da så jeg ENDA verre ut igjen og freaka ut. han tok heldigvis dette pent, men turen på vei hjem etter det da jeg hadde blitt edru igjen var mindre gøy enn den siste for å si det sånn. 



Anonymous poster hash: ec421...c89
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg var akkurat fylt 20 og på byens hotteste utested. Traff DEN fyren... Og ble med han hjem. Vi var veldig langt fra noe som kunne minne om edru, noen av oss.

Leiligheten lå i gangavstand, så vi var snart på plass og i gang i senga. Men så måtte jeg så forferdelig på do. Mørkt som det var i gangen fant jeg tilslutt badet og gjorde mitt fornødne.

Forter meg så tilbake til ONS'en min... Kryper inn under dyna for å fortsette der vi slapp, da en mann brøler til.

Jeg var på feil soverom. Det var faren hans.

Jeg ble antakelig edru på et blunk, fant klærne mine og minnet ONS på at han ikke bodde alene. Og løp der i fra så fort jeg kunne. 😳😳😳

Anonymous poster hash: a9918...5a2

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo alltid kleint å stå på morgenbussen hjem.....

Men den eneste ordentlig kjipe walk of shamen min var når eksen til han jeg hadde vært hos, sitter på bussen jeg går på. Hun visste at han og jeg holdt på, vi hadde bråka om det bare et par uker i forkant jeg og henne, og hun vet jo godt hvor han bodde og sett han og meg ute på byen kvelden før, så det var veldig åpenbart for henne hvor jeg hadde vært og hva jeg hadde gjort. Både jeg og henne lå med han på tiden, og begge trodde vi selv var den som betydde "mest" for han.
Jeg gjorde som vanlig, og latet som jeg var en kameleon som ingen kunne se, og sa eller gjorde ingenting, mens hun satt der å ga meg grimaser, stygge blikk og prøvde å ta bilde av meg for å sladre ved dramavennene sine om :fnise:



Anonymous poster hash: 07d2c...347
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde akkurat flyttet til Oslo, og var absolutt ikke kjent i byen. Hadde blitt kjent med en Oslo-fyr over nettet, og bestemte meg for å treffe ham på fylla. Han viste seg å være en kjekk, profilert mann, og jeg følte det var betryggende å slenge meg rundt med ham allerede første kvelden. Vi tok taxi hjem til ham, endte på sofaen hans... Og da begynte han å snakke om sine enda mer profilerte søsken. Det ble kleinere og kleinere, og til slutt ville jeg bare dra derfra. Men ante ikke hvor jeg var, ante ikke hvordan jeg skulle få tak i taxi, og den gang hadde man ikke internett på mobilen. Så jeg "sov over" og ventet på at det ble morgen. Trippet ut av leiligheten hans da sola sto opp, og prøvde å komme meg ut av porten som førte ut til gata. Men den fikk jeg ikke opp, og måtte til slutt ringe på klokka hans og vekke ham. Hele poenget var å liste seg vekk i stillhet...

Jeg kom meg i hvert fall ut på gaten, og fant nærmeste trikkestopp. Sto i høye hæler og slutty partykjole ved siden av barnevogner og avislesende studenter. Måtte spørre trikkeføreren hvordan jeg skulle komme meg dit jeg bodde, men fikk bare et dumt blikk. Den trikketuren var rimelig ukomfortabel...

Anonymous poster hash: 7eb0e...8f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min Walk of shame er vel egentlig ingen walk , men ganske pinlig der og da.
Jeg og noen venner var på festival og hadde laget oss en egen camp med partybuss og to campingvogner i en U rundt bålpanne og stoler.
Utpå kvelden/natten fant jeg og en kompis ut at vi ville kose oss litt og gikk inn i den ene campingvogna. Etterpå snek jeg meg tilbake til "min" vogn og det var ingen som så meg.

På morgenen da jeg sto opp satt de fleste allerede ute rundt bålet og spiste frokost/hadde begynt på drikkinga igjen, så jeg slang meg ned sammen med dem.
Etter kort tid kom også pulekompisen ut av sin vogn og ble umiddelbart møtt med høy latter.
"Jammen fant du deg ei høylydt ei i går kveld!"
Det viste seg at vi hadde holdt et rimelig høyt støynivå og "alle" hadde sittet utenfor og trampet takten sammen med gyngingen fra campingvogna samtidig som de hadde fått med seg ALLE lyder. (En campingvogn er som kjent ikke spesielt godt lydisolert...).
Følte meg utrolig smart der jeg satt.....men det var faktisk ingen som mistenkte at det var meg som var den høylydte......tor jeg.....


 



Anonymous poster hash: 697fc...bf1
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Merker at mine erfaringer blir litt kjedelige etter å ha lest i denne tråden. Sånn var min verste: var med en kar hjem, våknet neste morgen og så ufresh ut. Kledde på meg og gikk hjem.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

  • 4 uker senere...
Gjest supernova_87

Enig med Lady, denne tråden trenger påfyll! :biggrin:
Så gutter og jenter, frem med deres skammeligste øyeblikk! :opplyser:

(Skulle gjerne bidratt selv, siden jeg først skriver her, men jeg har dessverre (les: heldigvis!) ikke noen walk of shame å fortelle om.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en kompis som har en tendens til å havne i kjipe situasjoner.

En gang ble han med ei dame på ca 25 hjem. Hun hadde sjåfør hjem fra utestedet og det var midtvinters og mørkt. Dagen etter var planen å snike seg hjem. For ingen har værre ølbriller enn han. Problemet var bare at han var langt opp i skauen på et småbruk og han hadde ingen ide om hvor han var eller hvordan komme seg derfra. I tillegg var han tynnkledd. Hun bodde hjemme hos sine foreldre og to brødre. Trappa fra soverommet gikk rett ned på kjøkkenet hvor storfamilien satt og spiste frokost. Så han måtte pent sette seg ned. det var tydeligvis første gang datteren hadde med seg noen hjem og det var stor stas:fnise:

Den ene broren skulle kjøre han kjem, han måtte bare gjøre ferdig fjøstellet først. Så det ble å henge rundt familien i 3-4 timer før han endelig kom seg ut av twilight zone.:tongue:

Anonymkode: 54526...490

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har en kompis som har en tendens til å havne i kjipe situasjoner.

En gang ble han med ei dame på ca 25 hjem. Hun hadde sjåfør hjem fra utestedet og det var midtvinters og mørkt. Dagen etter var planen å snike seg hjem. For ingen har værre ølbriller enn han. Problemet var bare at han var langt opp i skauen på et småbruk og han hadde ingen ide om hvor han var eller hvordan komme seg derfra. I tillegg var han tynnkledd. Hun bodde hjemme hos sine foreldre og to brødre. Trappa fra soverommet gikk rett ned på kjøkkenet hvor storfamilien satt og spiste frokost. Så han måtte pent sette seg ned. det var tydeligvis første gang datteren hadde med seg noen hjem og det var stor stas:fnise:

Den ene broren skulle kjøre han kjem, han måtte bare gjøre ferdig fjøstellet først. Så det ble å henge rundt familien i 3-4 timer før han endelig kom seg ut av twilight zone.:tongue:

Anonymkode: 54526...490

Har du skrevet dette tidlgiere? Jeg mener jeg har lest denne før? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...