Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Så pent rom dere hadde!!! Jeg vil også ha rom med eget basseng, kan ikke dra alene til Thailand da for da tror folk at jeg skal på konejakt!

Hyggelig å være tilbake med alle dere koselige folkene Aldri!

:kose: Klem til deg Rumletumle!!!

:klemmer::blomst:

Hvordan går det med katten? Og julestjernen?! :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Katten går det fint med, ho er ikke helt glad i den nye nyrevenlige maten sin da. Stirrer lenge på maten, ser på meg for så å stirre lenge på maten igjen. Går noen ganger tilbake for å se om det har blitt til Friskis :P Måtte trekke en tann også siden ho hadde fått noe teit med ene tannen sin også stakkars. Men ellers er ho som før.

Julestjernen lever like fint som før og har fått 2 babyer! Skulle egentlig gi de vekk men alle er jo allergisk for de så :( Vil du ha en?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten går det fint med, ho er ikke helt glad i den nye nyrevenlige maten sin da. Stirrer lenge på maten, ser på meg for så å stirre lenge på maten igjen. Går noen ganger tilbake for å se om det har blitt til Friskis :P Måtte trekke en tann også siden ho hadde fått noe teit med ene tannen sin også stakkars. Men ellers er ho som før.

Julestjernen lever like fint som før og har fått 2 babyer! Skulle egentlig gi de vekk men alle er jo allergisk for de så :( Vil du ha en?

Hun høres ut som Simons cat! :ler:

Takk for tilbudet! :blomst: Men, jeg har nettopp kastet noen relativt fine julestjerner fordi jeg rett og slett ikke hadde plass til de :( Tenkte på deg da jeg kastet de, og fikk skikkelig dårlig samvittighet faktisk! :ler: Men, jeg har så utrolig liten planteplass inne pga dårlig lys, at jeg må være hard for å få plass til frøene som skal såes :jepp: Men, må si jeg er imponert over at du får til å holde de i live så lenge, og to avleggere? Imponerende! :blomst:

Er hovedplanten blitt kjempestor forresten?

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kunne hentet de Rumle! Den er ikke like stor som en komfyr men den har vokst litt. Skal ta bilde når jeg flytter tilbake i leiligheten min igjen så kan du få se :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne hentet de Rumle! Den er ikke like stor som en komfyr men den har vokst litt. Skal ta bilde når jeg flytter tilbake i leiligheten min igjen så kan du få se :)

Åhhh nå får jeg enda dårligere samvittighet! :ler:

Vil gjerne se bilde ja! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Heeeeei! Jeg er her og så er jeg plutselig ikke her igjen. Ikke klarer jeg å multisitere og nettet her halter og går som ei gammel geit!

Har akkurat kommet tilbake fra en enogenhalvtimes skikkelig dypfølt massasje! :sjokkert: Den bittelille damen med to bittesmå hender og bitteliten kropp holdt på å myrde meg! Hun knadde så hardt at jeg trodde hun skulle brekke opp et gammelt ribbeinsbrudd! :skratte:

Men det gjør godt å få løsnet litt på stive muskler. :enig:

Det er så utrolig koselig (som Mette Marit ville ha sagt) :fnise: å komme inn her å lese hvor mye hyggelig dere skriver.

Akkurat nå er klokken 18.00 her og jeg har lovet herr A å bli med ned på stranda for å ta bilde av solnedgangen.

Hvis netter virker utover kvelden også, er jeg snart tilbake her igjen! :hug:

Bare fortsett å prate dere! :goodbye::hoppendeglad:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har litt lyst på en slik massasje føler jeg. Tror det hadde gjort kroppen bra! Kontorarbeid er ikke sunt!

Hihi, jeg har masse blomster på terrassen min også men jeg er ikke sikker på hvordan de har overlevd julen. Så at det ene rosetreet mitt hadde knekt :( Men håper det kommer tilbake igjen.

Kose dere masse Aldrisur!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har litt lyst på en slik massasje føler jeg. Tror det hadde gjort kroppen bra! Kontorarbeid er ikke sunt!

Hihi, jeg har masse blomster på terrassen min også men jeg er ikke sikker på hvordan de har overlevd julen. Så at det ene rosetreet mitt hadde knekt :( Men håper det kommer tilbake igjen.

---

Så kjedelig at det har knekt da! Hvor langt nede på stammen er det? Og hvilken type rose? Den vil nok uansett sikkert skyte nede fra stammen, så lenge det ellers har det ok :) Jeg har trodd at jeg har mistet roser maaaaaange ganger, men det er overraskende hvor ofte det kommer nye skudd fra under jorden likevel, de er egentlig ganske overlevelsesdyktige når det kommer til stykket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med massasje da! Selv om noen er litt hardhendte så er det bare godt ment, vet du. Håper du deler solnedgangs-bilde med oss :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjedelig at det har knekt da! Hvor langt nede på stammen er det? Og hvilken type rose? Den vil nok uansett sikkert skyte nede fra stammen, så lenge det ellers har det ok :) Jeg har trodd at jeg har mistet roser maaaaaange ganger, men det er overraskende hvor ofte det kommer nye skudd fra under jorden likevel, de er egentlig ganske overlevelsesdyktige når det kommer til stykket :)

Ikke helt sikker :P Den har/hadde en lang "stamme" så var det liksom en busk på toppen av den. Men skal klippe den fint ned og håpe at den kommer opp igjen.

Tenk så kjekt å ha en rosehage!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julestjerner som overlever mer en èn jul?

:klo: Det må være mirakelstjerner det der!

Eller har Rofl sååååååååå grønne fingre? :tommelsmil:

Solnedgangsbilde skal bli Millimani og dermed enda flere D-vitaminer til Cordelia! :strix:

Har ruslet og gått en lang kveldstur i strandkanten. :hjerter_rundt: Det kunne ha vært veldig romantisk det, hadde det ikke vært for at sandloppene alltid skal vise meg sin kjærlighet ved å stikke meg på føtter og legger.

:sjenert: Pen solnedgang da:

P7ZrWFI.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En julestjerne som er noen år nå ;) Den er faktisk fra Rema 1000 også!

Pent bilde! Er bare litt misunnelig nå :jolie:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå hadde jeg skrevet et laaangt innlegg som jeg var veldig fornøyd med selv! Sender det og så detter hele nettskiten ned igjen!

:balltre: Prøver å skrive den siste setningen på nytt.

Jeg håper dere tilgir meg for ikke å være i dagbøkene deres i disse dager. Når et innlegg KAN TA 20 MINUTTER å sende, :grine: hvis det i det hele tatt blir sendt, skjønner dere vel hvor tungt å "hoppe rundt og snakke litt her og der". :pls:

Håper det går nå da.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...