Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Juhu!!! Vi skal også ha to lange flyreiser.. 7,5 og 5 timer. :Gjesp:

Gleder meg til å se bilder fra destinasjonen også :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var litt av et flysete ja. Godt det var bussen i det minste som var i den forfatningen og ikke flyet. :fnise: Får alltid trøste seg med man krydrer tilværelsen og får nye opplevelser når ikke alt går etter planen. :danse:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Der ingen skulle tru at nokon kunne bu" kan ofte vise seg å være de vakreste...eller ikke, hehe...

Sov godt og drøm vakre utenlandske drømmer uten for mange kakkelakker og bugs.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var du endelig framme ja! Så bra. Og selv om den bussturen ble litt strevsom akkurat når den kom, så er den sikkert et morsomt minne å ta med seg videre likevel. Det er jo som regel sånt man husker fra ferie - det som ikke gikk helt som det skulle/var uvanlig.

(Har motorstopp 3 ganger på vei til flyplassen som et veldig godt og morsomt minne fra en ferie feks.)

Nå sover dere vel søtt i god og fin varme.
Er hotellet bra? Står til forventningene?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er sånn det er på en thailandsk buss... Godt du er framme iallfall :) Nyt det som best dere kan

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

G73gAtm.gif ...og la ballongen gå

ballongen gå

ballongen gå

:digge::romeo:

Sett deg oppi kørja og la ballongen gå

ballongen gå til værs værs værs!

:blomst: Velkommen til ALLE som har lyst til å bli med på tur i den nyopp-pumpa :fnise: luftballongen!

:foto: Nå er alt "packat og klart for vinterens tur til Thailand!

Batteriet til fotoapparatet er nyoppladet og Aldrisur har fjernet vinterdunet under armene. :wow:

Jeg håper dere vil bli med på turen? :tommelsmil:

Ferdig pakket - opp i ballongen med oss! :hoppendeglad:

jpe0ZZQ.jpg

Så bra!! :klem:

*mane seg vei frem til toppen av folkeberget* :ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De flysetene så på ingen måte feil ut, Aldri. :vin:

Thi-hi ja Anje, de der tror jeg vil passe for de fleste! Det er helt rå servering og oppvartning i tillegg.

4-retters middager og påfyll i glasset før du får sagt "kake". :skratte: Og når det kommer til frokosten som vi ble vekket til klokka halvfire på morgenen (norsk tid) spør de om du vil ha omelett, egg og bacon, gryn med youghurt, smoothie eller juice +++++ masse annet, synes du jo ikke du kan si *neitakk jeg orker ikke noe* - så jeg vagga ut av det flyet helt forspist og overmett. :enig:

Men, men, dette var ikke klaging, bare et aldri så lite hjertesukk .... ;)

Yeeeyyyyy- oppdateringer med bilder og greier :bolledeig:

Godt å vite at dere har kommet dere vel frem. Reisen er jammen lang til

paradis, men det er jo verdt det! Ikke at jeg har vært der før, men jeg kan absolutt

ikke tro noe annet ihvertfall.

Har dere noe spesielle planer/lyster i løpet av disse ukene eller blir det stort

sett strandlivet med paraplydrinker, bytrasking og shopping, og restaurantbesøk?

Planer og lyster er å få sett så mye av dette området som mulig Noz. Det er tiende gangen vi er i Thailand, men har aldri bodd i dette området før. Sol, sjø og strand orker man bare i passe mengder og paraplydrinker finnes sikkert, men jeg har faktisk aldri bestilt en sånn her nede.

Det er såååå varmt at vi får se hva vi orker å gjøre etter hvert som vi venner oss til denne varmen. :rodmer:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit med avbrekk fra norsk kulde da...selv om det ikke er kuldegrader over alt i Norge for tida, og det er bare februar. Hvor varmt er det i Thailand nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Thi-hi ja Anje, de der tror jeg vil passe for de fleste! Det er helt rå servering og oppvartning i tillegg.

4-retters middager og påfyll i glasset før du får sagt "kake". :skratte: Og når det kommer til frokosten som vi ble vekket til klokka halvfire på morgenen (norsk tid) spør de om du vil ha omelett, egg og bacon, gryn med youghurt, smoothie eller juice +++++ masse annet, synes du jo ikke du kan si *neitakk jeg orker ikke noe* - så jeg vagga ut av det flyet helt forspist og overmett. :enig:

Men, men, dette var ikke klaging, bare et aldri så lite hjertesukk .... ;)

Planer og lyster er å få sett så mye av dette området som mulig Noz. Det er tiende gangen vi er i Thailand, men har aldri bodd i dette området før. Sol, sjø og strand orker man bare i passe mengder og paraplydrinker finnes sikkert, men jeg har faktisk aldri bestilt en sånn her nede.

Det er såååå varmt at vi får se hva vi orker å gjøre etter hvert som vi venner oss til denne varmen. :rodmer:

Oiii, og da jeg fløy hjem fra Tromsø i forige uke så synes jeg det var skikkelig stas å få servert gratis kaffe og te :skratte: Tok i mot 2 kopper med te og følte at jeg gjorde et skikkelig kupp og greier :hoho:

(Men min flybilett kostet sikkert bare 1/10 av deres da!)

Hehee, ja du det skjønner jeg godt. Det ante meg nemlig at den ulltimate ferien for dere ikke akkuratt er å ligge paddeflate på stranda hele dagen og drikke paraply-drinker- men det var godt å få det bekreftet!

Uansett hva dere gjør idag, kos dere maksimalt! Tenk så deilig at dere har hele ferieturen foran dere!

:klemmer:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhu!!! Vi skal også ha to lange flyreiser.. 7,5 og 5 timer. :Gjesp:

Gleder meg til å se bilder fra destinasjonen også :jepp:

Juhuuu - tipper du gleder deg masse til den turen jeg Mia!

Jeg skal prøve å få lagt ut flere bilder i kveld.

Det var litt av et flysete ja. Godt det var bussen i det minste som var i den forfatningen og ikke flyet. :fnise: Får alltid trøste seg med man krydrer tilværelsen og får nye opplevelser når ikke alt går etter planen. :danse:

Ha-ha, ja du sier noe. 13 timer i den bussen! Da hadde jeg vært død nå, (tror jeg).

"Der ingen skulle tru at nokon kunne bu" kan ofte vise seg å være de vakreste...eller ikke, hehe...

Sov godt og drøm vakre utenlandske drømmer uten for mange kakkelakker og bugs.

Jeg drømte faktisk masse rart i natt Hoppe! Norske drømmer vel og merke. Jeg har en drøm som jeg drømmer om og om igjen. Den handler om at barna mine fremdeles er små og på en ganske marerittaktig måte tror jeg at jeg har glemt å passe på dem, så de er sultne, forsømte og kalde fordi de fryser.

Det er en ekkel drøm skal jeg si deg. Mye verre enn bugs og kakkerlakker! :sjokkert:

Der var du endelig framme ja! Så bra. Og selv om den bussturen ble litt strevsom akkurat når den kom, så er den sikkert et morsomt minne å ta med seg videre likevel. Det er jo som regel sånt man husker fra ferie - det som ikke gikk helt som det skulle/var uvanlig.

(Har motorstopp 3 ganger på vei til flyplassen som et veldig godt og morsomt minne fra en ferie feks.)

Nå sover dere vel søtt i god og fin varme.

Er hotellet bra? Står til forventningene?

Hotellet er veldig bra My, men jeg er litt skeptisk til området her. Vi har som sagt ikke vært akkurt her før, så jeg skal gi det en sjanse. Synes det er ganske møkkete og loslitt (ikke hotellet med områdene rundt).

Så det er sånn det er på en thailandsk buss... Godt du er framme iallfall :) Nyt det som best dere kan

Ja det er godt å være fremme Millimani.

Så bra!! :klem:

*mane seg vei frem til toppen av folkeberget* :ler:

Ha-ha, din tøffas! Ikke om du hadde turt å mane deg frem til toppen av det folkeberget der nei. :skratte:

Men kooooselig at du fant den nye ballongen da. :hug:

------------------------

I dag sto vi opp klokka 6 lokal tid, dvs klokka 12 om natta hjemme. Så har vi vært på laaaaaaang spasertur, blitt sjekket opp av en dame som ville at vi skulle besøke hennes solstolested på stranden, endelig fremme ved stedet hennes klarte vi å stikke fra henne igen!

Hun dama løp etter oss: Hey sexy mama.....! Jeg liker ikke å bli kalt *hey sexy mama" og jeg ler inni meg når damene roper hey sexy papa til herr Aldri! :rolleyes: Det må ha en annen betydning i dette landet enn det har hjemme i Norge.

Jeg hadde forstått det om de var ute etter å tjene penger på sex - om dere forstår hva jeg mener. Men neida, de vil selge deg oppskåret ananas, solstoler, t-skjorter og annet stuff liksom.

Det er sååå varmt, at jeg sitter i skyggen i utedusjen og skriver her..

Av erfaring så vet jeg at det tar et par dager å venne seg til den intense sola og tropevarmen.

Ja.ja, det går seg vel til... :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Millimani - det er mellom 32 og 34 grader i skyggen hveeeeeer dag! :wow:

Ha-ha Noz! Morsomt med den teen synes jeg! Og ja, det er deilif å tenke på at ferien akkurat har begynt.

:takke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det trengs litt is her og, jeg. Hold deg i skyggen og kjøl deg ned. Og så kan du få lov til å tenke på oss som holder oss ved varmovnen. :fnise:

e74643b40a86ddb6a0631ef4f54402ba.jpg

Og litt iskaffe til.

cbc864655765177061078f2a5988e368.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for is Anje! Akkurat hva jeg trengte nå! :hug:

Og ja, Milli, det er deilig etter et par dager. Det hjelper på når man har bltt litt brun også synes jeg.

Nå stikker jeg igjen, ut på terrassen vår, der er det både solstoler og et helt eget svømmebasseng har vi!

Poh! :jolie:

:skratte: Skal ta bilde av det etter hvert. :blomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra!! *mane seg vei frem til toppen av folkeberget*

Mente du kanskje bane seg frem her, lillebror? Det er ikke så enkelt med alle disse ordene alltid... :klem:

Jeg drømte faktisk masse rart i natt Hoppe! Norske drømmer vel og merke. Jeg har en drøm som jeg drømmer om og om igjen. Den handler om at barna mine fremdeles er små og på en ganske marerittaktig måte tror jeg at jeg har glemt å passe på dem, så de er sultne, forsømte og kalde fordi de fryser.

Hehe...må le litt her, for det hender det også at jeg drømmer og jeg er minst like fortvilet og forfjamset som deg

når jeg ER i drømmen og ikke minst når jeg våkner...og jeg har jo ikke unger en gang. :fnise:

Jeg pleier ofte å gå i fra dem et sted, leter og leter...og finner dem igjen i en lukket steikeovn

eller noe annet veldig logisk. Jeg tror det er den universelle morsfølelsen som slår til innimellom.

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jeg gjort Aldrisur :jolie::fnise: Kos deg masse på ferien din :kose:

Mane seg frem går det vel ann å si søsterhoppe? Men nei, det er ikke alltid så lett med alle disse ordene (og alle disse korrekturfolka som skal rette på alt) :pisk::fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mente du kanskje bane seg frem her, lillebror? Det er ikke så enkelt med alle disse ordene alltid... :klem:

Hehe...må le litt her, for det hender det også at jeg drømmer og jeg er minst like fortvilet og forfjamset som deg

når jeg ER i drømmen og ikke minst når jeg våkner...og jeg har jo ikke unger en gang. :fnise:

Jeg pleier ofte å gå i fra dem et sted, leter og leter...og finner dem igjen i en lukket steikeovn

eller noe annet veldig logisk. Jeg tror det er den universelle morsfølelsen som slår til innimellom.

Drømmer du sånne drømmer også? Så rart, trodde det bare var meg jeg. Det begynte med forsømte potteplanter og endte med forsømte barn i disse drømmene. Drømmer du om forsømte potteplanter også? :sjokkert:

Det hadde jeg gjort Aldrisur :jolie::fnise: Kos deg masse på ferien din :kose:

Mane seg frem går det vel ann å si søsterhoppe? Men nei, det er ikke alltid så lett med alle disse ordene (og alle disse korrekturfolka som skal rette på alt) :pisk::fnise:

Ja, det hadde du vel gjort når jeg tenker meg om et par ganger! :fnise:

:opplyser: BTW: *går an å si* . An er med én n. :kose::klem::hjerte:

:hoppendeglad:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...