Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 minutter siden, FruN skrev:

Skulle gjerne møtt dere alle! Lurer på hvordan kjemien hadde stemt i det virkelige liv, om den hadde vært like bra som her inne :) 

Aldri vet jo hvor jeg bor da.. :ninja: Sånn ca ihvertfall :ler: 

Og Severus har jeg jo møtt :klemmer: Bittelillesøstra di er kjempesøt :rodmer: Om ho ligner deg, kan jeg ikke se det som annet enn positivt :opplyser: 

 

 

Det hadde jo vært supergøy om det var helt likt!!! :strix:

 

Herlig bilde, Sev!!! :jepp:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint bilde Severus og det ser ut som at dere begge har slått dere til ro i armene på hverandre. Helt naturlig. :jepp: 
Håper at dere får truffet hverandre mange ganger pr. år i tidene som kommer, for det kommer til å bli gøy!

På 22.4.2018 den 22.02, Rumle skrev:

Føles nesten som vi har møtt hverandre av og til .. og så plutselig husker jeg at det har vi jo ikke.

Huh? Joo, det har vi da gjort mange ganger såvidt jeg husker? :laugh: 

På 22.4.2018 den 22.06, Aldrisur skrev:

For eksempel kunne jeg aldri kalt Hoppetaujenta for Hoppemor......, mens det er helt naturlig for meg å skrive Rumlemlor. Hvorfor er det sånn? Jeg vedder for at Hoppe ikke er noe mer *jente* enn Rumle. Heller ikke noe mindre da men... 

 Jeg bytter litt på det...      :tekola:...av og til kan jeg være fryktelig voksen, men så kommer jeg hjem og tar lettet av meg voksenuniformen og "slaffer a" i såffan med pippifletter med slufser i, håndarbeid som skal bli til melkespann eller noe annet veldig viktig og oppfinnsomt. :jepp:  Jeg er litt eklektisk teleskopisk i stilen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi får skylde på ozonlaget. Av og til er det hullet oppi der stort og mye viten forsvinner ut i rommet... :jepp: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Vi får skylde på ozonlaget. Av og til er det hullet oppi der stort og mye viten forsvinner ut i rommet... :jepp: 

Ja, det vet jeg alt om :fnise:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo ikke så rart heller når jeg tenker meg om, for vi er stolte ballongfarere i stratosfæren...og noen ganger er det troikaer der også.. :lur:  ...ehh.....jo: selv om vi altså ferdes høyere oppe enn folk flest. Ikke rart at vi lettere mister ting i fart her oppe, det blåser dessuten mye, vi har nok med å holde oss fast OG holde oss på innsiden av ballongkurven. Alt har sine forklaringer skal jeg si deg. Jeg må bare tenke litt for å komme på dem.  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm...så høyt oppe fyker de forbi, nesten som små engler i festskruden sin... :rodmer: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg også. :spise: Ikke noe forskjell på det vel? *lytte til fin musikk og tenke på små troikaer som leter etter oss*

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Dr. A. Kula skrev:

Er vell ikke bare ozonlaget som har stort hull i toppen, skjønner jeg. :klo:

Hvorfor ser du på meg?! :jolie:

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt flyvemusikk.

Med slik musikk flyver både tiden og tankene avsted. Dessuten er det veldig behagelig å reise til slik musikk. :danse:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Rumle skrev:

Hvorfor ser du på meg?! :jolie:

 

Så jeg på deg?

Det visste jeg ikke, trodde jeg hadde selvinnsikt. :vetikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...