Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

29 minutter siden, Aldrisur skrev:

God bedring til de som trenger det fra meg også! 

Fugler tåler havregryn nå til dags har jeg lest . Apropos fugler, fuglene på Koh Samui synger ikke, de skriker! 😄

Nå er jeg Bangkok og det er stor kontrast til det late øy livet  Sønnen er her også og vi skal ha et par dager sammen  

Takk lille lerke for at dukket opp nå,  og ja jeg har begynt på bok nr  tre og visste ikke at det fantes en fjerde bok? I såfall blir jeg kjempeglad 

Og så krysser jeg fingrene for FruN og håper vinteren snart er over der oppe fjellom. 

 

Klem til dere fra meg  

 

Må det takkes her inne når noen har hatt (gyldig? @Hoppetaujenta kan jo få se i meldingsboka :ler: ) Fravær for så å vende tilbake :lur:

Fjerde bok er Perlesøsteren, den kom i Jan. 18. Serien har en bok på hver søster - tre til bøker, altså. Jeg venter litt med den fjerde for ellers gjør jeg ikke annet enn å lese. 

4 timer siden, FruN skrev:

Det snør og blåser på tredje dagen... Jeg som endelig skulle få kommet meg ut med ungene :sjenert: (og gledet meg til det). Merker frøkna er glad i å være ute, og har en heeelt annen energi etter ho begynte i barnehagen! 

Barnehagen er et bra sted for store småbarn. Ettåringene er litt for små til å være i bhg hele dagen etter mitt hode. Bhg kan bli litt flinkere med å vaske lekene  https://www.tv2.no/nyheter/9665938/ og dermed unngå at barna smitter hverandre via leker. 

35 minutter siden, Aldrisur skrev:

Haha! 

19 februar. 😋

Da skal du vel bare hjem og vaske og stryke klær før kofferten fylles på nytt :lur:

:klemmer:  til alle - og god morsdag til alle mødre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Lille Lerke skrev:

Må det takkes her inne når noen har hatt (gyldig? @Hoppetaujenta kan jo få se i meldingsboka :ler: )
Fravær for så å vende tilbake :lur:

Langtifra, det er vi som skal takke deg, Lille Lerke. :jepp:  TAKK! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Langtifra, det er vi som skal takke deg, Lille Lerke. :jepp:  TAKK! 

:daane:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Rumle skrev:

Bra :) Begge varianter er ok?

 

 

Mener du begge varianter havregryn? Det er det sikkert, det er vel de lettkokte som sveller fortest og de er ikke farlige sier ornitologene på fuglevennen. Det er fordi fuglenes fordøyelsessystem er så raskt pluss at kråsen i magen deres er så sterk. Derimot kan det være noe problem med kokosrasp, husker ikke hva. Jeg sjekket jo før jeg lagde meisebollene, og spurver blant annet spiser jo masse havre fra neket. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres veldig hyggelig ut med familiemøte i Bangkok Aldri! Er nok litt av en kontrast ja, tenker at Bangok er rimelig tut og kjør og masse folk. Husker når jeg var i Taiwan, temmelig stor forskjell på Taipei og det rolige badestedet i sør. Litt morsomt at der nede ble jeg kjempeglad når jeg fant en Thairestaurant fordi det var mer «hjemmekjent» enn maten ellers, spiste der flere dager :ler: 

Endret av Frøkensina
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Frøkensina skrev:

Vil du bedekkes nå? :fnise: 

Forsiktig nå, så ikke Forumets språkpolitier oppdager deg. :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg tenker over det var det en veldig eksotisk tur egentlig. Dro blant annet til en fjelllandsby med en egen urbefolkning i nord og til en stor botanisk hage i sør. På disse turiststedene var det ingen andre hvite eller vestlige, de utenlandske i badeparadiset f.eks. var ellers fra Japan eller Filippinene. Og de badet ikke :ler: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Lille Lerke skrev:

Forsiktig nå, så ikke Forumets språkpolitier oppdager deg. :fnise:

:klo: Oppdager hva? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, Frøkensina skrev:

Mener du begge varianter havregryn? Det er det sikkert, det er vel de lettkokte som sveller fortest og de er ikke farlige sier ornitologene på fuglevennen. Det er fordi fuglenes fordøyelsessystem er så raskt pluss at kråsen i magen deres er så sterk. Derimot kan det være noe problem med kokosrasp, husker ikke hva. Jeg sjekket jo før jeg lagde meisebollene, og spurver blant annet spiser jo masse havre fra neket. 

Forstår :Nikke: Det med kokos har jeg lest også

26 minutter siden, Lille Lerke skrev:

16230562_378943805801970_882888432441884

 

images?q=tbn:ANd9GcQyqtwVB5VtALt5TdkDAGO

 

Kaffen, teen og pærebrusen får dere finne frem selv. Bordet er dekket. 

:spise:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perlesøster .. når jeg leste det kom jeg på en nydelig bok jeg leste for noen år siden; Gulldronning, perledronning. Noen av dere lesehester som har lest den? Hvis ikke kan den anbefales på det sterkeste :jepp:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, Lille Lerke skrev:

At du vrir på ord, vel :ler:

Følger jo bare i Hoppes fotspor, det burde du vite lille kaptein! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Frøkensina skrev:

Nei det ringer ingen bjelle, men nå kan jeg vel ikke kalle meg lesehest heller :sukk: 

Jeg leser en bok nå som du kanskje hadde likt! Den handler om en personlig opplevelse av ensomhet i en stor by (NY) satt opp mot ensomhet som kommer til uttrykk i kunst/hos kunstnere. Veldig bra så langt, jeg har lest mye rart :ler:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...