Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fikk det jo for meg at dere skulle være fire uker i gulfstatene, samtidig som dere hadde vært der mange ganger før så jeg lurte litt på hva attraksjonen var. Kunne jo være du og herr aldri hadde begynt med noen form for ørkensport eller noe :ler: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Aldrisur skrev:

Nei, det er helt ulikt der v var før jul. Det var jo et arabisk land må vite. :ler:

Dit vi skal nå er det asiatisk landskap, og fordi det er en øy er det ikke så overveldig varmt og klamt der heller. Litt bris, 30 + grader, lange hvite strender, turkis hav, hyggelige mennesker, full fart i byen, masse god mat, avslappende men samtidig morsomt om du skjønner. 

Vet ikke hvor Burj er, men.....:fnise:

:ninuskapus:

43 minutter siden, Rainstorm skrev:

 Husker du å pakke meg i kofferten din denne gangen da Aldrisur!? :hjerter:

Jeg tenker på dere innimellom. Når Juballongen popper opp der i Mine innlegg som den ofte gjør! Og så blir jeg glad selv om jeg ikke kikker innom og legger igjen spor, eller jeg leser litt men lukker døra stille bak meg uten at noen merker noe fordi dere er så søte når dere sover og jeg vil ikke forstyrre. 

Og så enda mer gir den meg litt sånn piff til å dra ut på tur! Jeg får litt sånn reiselyst bare av å tenke på den! 

Dere gjør meg glad! Håper dere har noe å være glad for også. :klem:

Hei på deg! :blomst:Håper du har det bra :)

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Annonse

[1] Category widget

11 timer siden, Frøkensina skrev:

Øh ok, hvem sin gylf da siden du vil dele dette? 

Du er jammen ei nysgjerrig-frøken du!  :laugh:  Gå og vask tasteknåttene dine sier jeg bare. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...