Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Lillebror holdt nesten 48 timer uten å kaste opp... nå ligger mor på sofaen igjen med han i «dagsenga» ved siden av.. Skal egentlig på kontroll med storesøster, og må ha med han. Spørs om det blir noe av nå.. Blæh. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til @FruN, ja rett sang (og artist). Ukjekt å høre at lillebror har fått tilbakekast. Musikken jeg la ved over synes jeg selv er svært behagelig, så kanskje det kan avhjelpe litt å spille noe avslappende musikk for poden (og deg selv)?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Rumle skrev:

Jeg har tatt bilder av råtne/avblomstrede juleblomster i dag, men det skal dere få slippe å se 

Jeg ville ha likt å se det...som et kunstprosjekt. :jepp: 

13 timer siden, Frøkensina skrev:

Jeg kastet amaryllisen min i går, og gikk mot mine egne råd til innkjøp av tulipaner fra matbutiken.
De ser ikke ut til å ville åpne seg helt før de går dukken.

Jeg gikk også i mot min egen lov for ei uke siden sånn om trent og kjøpte rosebukett på R1000 og det er
det fineste buketten jeg har hatt i hus på mange år. Utvikler seg sakte, blir store og står som bare det. :rodmer: 

4 timer siden, FruN skrev:

Lillebror holdt nesten 48 timer uten å kaste opp... nå ligger mor på sofaen igjen med han i «dagsenga» ved siden av.. Skal egentlig på kontroll med storesøster, og må ha med han. Spørs om det blir noe av nå.. Blæh. 

God bedring til dere som trenger det. Skikkelig vondt når veldig små unger blir syke. God bedring til lilleklumpen.

...og alle som trenger det. Jeg spiller denne fine musikken og beveger meg langsomt, følsomt og inderlig i dag. Husarbeid i langsomt menneskevennlig tempo er helt sikkert anbefalt for en bedre helse. Som en musikalsk, vitaminsk stikkpille virker det positivt på humøret mitt....og kanskje ditt?  :jepp: 

 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...