Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, Mynona skrev:

Dere har sikkert ikke lagt dere enda? Jeg våknet nå og får ikke sove igjen :rolleyes: 

Velkommen i nattgjengen! :laugh:

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Rumle skrev:

Velkommen i nattgjengen! :laugh:

 

Tror jeg skal gjøre et nytt forsøk på å sove. Er ikke uthvilt hvertfsll. Så får dere holde fortet. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mynona skrev:

Tror jeg skal gjøre et nytt forsøk på å sove. Er ikke uthvilt hvertfsll. Så får dere holde fortet. 

Det skal vi. Sov godt! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...is it me you'r waiting fooooooooor...:romeo:

:kaklehone:@Rumle og @Frøkensina må sitte igjen i dag. *Dere har skravlet og sendt lapper til hverandre hele den siste timen* 

*På de to bakerste benkene i klasserommet sitter de to frøknene og skravler og hvisker rare ting til hverandre som bare de forstår. I dag har de bytta sokker - så de har en grønn og en rød sokk på føttene sine. * To gode venninner. :ninuskapus:

Jeg måtte ofte sitte igjen etter skoleslutt fordi jeg alltid lo. Har du hørt på maken! Akkurat som om det skulle gjøre noe! Men det er klart at det var forstyrrende for skolefrøkna vår og de andre i klassen. Vi var  forresten to som alltid lo. Bestevenninna mi og jeg. 

På klassegjenforening (rart ord) 20 år etter barneskolen, fortalte *skolefrøkna* at hun hadde hatt vondt for å holde seg fra å le når vi fikk latterkrampe. Så rart. Tenk så morsomt om hun hadde joina partyet! 

Jaja, dere fikk meg til å tenke på dette i kveld. Det er ikke min skyld. :fnise:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Rumle skrev:

:laugh: du aldri du aldri, du kan få sagt det! :klemmer:

 

:ler: Ja!

Og egentlig burde jeg bare sagt GOOOOOD natt fine damer og sov godt, Kanskje vi snakkes mer imorgen?:klem:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Aldrisur skrev:

:ler: Ja!

Og egentlig burde jeg bare sagt GOOOOOD natt fine damer og sov godt, Kanskje vi snakkes mer imorgen?:klem:

Det gjør vi nok!! :) Sov godt og drøm søtt! :klemmer:

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Rumle skrev:

Det gjør vi nok!! :) Sov godt og drøm søtt! :klemmer:

 

Takk og det samme til deg. :fnise: :klemmer:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Aldrisur skrev:

...is it me you'r waiting fooooooooor...:romeo:

:kaklehone:@Rumle og @Frøkensina må sitte igjen i dag. *Dere har skravlet og sendt lapper til hverandre hele den siste timen* 

*På de to bakerste benkene i klasserommet sitter de to frøknene og skravler og hvisker rare ting til hverandre som bare de forstår. I dag har de bytta sokker - så de har en grønn og en rød sokk på føttene sine. * To gode venninner. :ninuskapus:

Jeg måtte ofte sitte igjen etter skoleslutt fordi jeg alltid lo. Har du hørt på maken! Akkurat som om det skulle gjøre noe! Men det er klart at det var forstyrrende for skolefrøkna vår og de andre i klassen. Vi var  forresten to som alltid lo. Bestevenninna mi og jeg. 

På klassegjenforening (rart ord) 20 år etter barneskolen, fortalte *skolefrøkna* at hun hadde hatt vondt for å holde seg fra å le når vi fikk latterkrampe. Så rart. Tenk så morsomt om hun hadde joina partyet! 

Jaja, dere fikk meg til å tenke på dette i kveld. Det er ikke min skyld. :fnise:

Så koselig minne!! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Mynona skrev:

Så koselig minne!! 

:ninuskapus:

Så tidlig oppe!? 

Håper dagen din blir frisk og fin My. :klem:

2 timer siden, Roadrunner skrev:

God morgen! 

:kaffekopp: er klar 

God morgen morgenfugl og tusen takk for kaffen! :kaffekopp:Den schmakte gøtt. :hoppendeglad:

Ha en fin dag du også. :vinke:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

            Bare innom og sier god dag til dere. :)  Prinsessekake med pistasj anyone? 
161d13833f24b000d750793407a60477.jpg?t%5

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

            Bare innom og sier god dag til dere. :)  Prinsessekake med pistasj anyone? 
161d13833f24b000d750793407a60477.jpg?t%5

Åh nam og takk skal du ha! :klemmer:

Oppskriften på første siden av dagens VG?  :ninuskapus: Fikk skikkelig lyst til å bake den.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Rumle skrev:

Kaasa! = Jaaaaa! :laugh:

 

Skjerpings Autocorrect!!!! :pisk:

:laugh: Skulle akkurat til å spørre :ler: Han har nesten for nydelige øyne, Coby the cat :ninuskapus:

 

15 timer siden, Aldrisur skrev:

...is it me you'r waiting fooooooooor...:romeo:

:kaklehone:@Rumle og @Frøkensina må sitte igjen i dag. *Dere har skravlet og sendt lapper til hverandre hele den siste timen* 

*På de to bakerste benkene i klasserommet sitter de to frøknene og skravler og hvisker rare ting til hverandre som bare de forstår. I dag har de bytta sokker - så de har en grønn og en rød sokk på føttene sine. * To gode venninner. :ninuskapus:

Jeg måtte ofte sitte igjen etter skoleslutt fordi jeg alltid lo. Har du hørt på maken! Akkurat som om det skulle gjøre noe! Men det er klart at det var forstyrrende for skolefrøkna vår og de andre i klassen. Vi var  forresten to som alltid lo. Bestevenninna mi og jeg. 

På klassegjenforening (rart ord) 20 år etter barneskolen, fortalte *skolefrøkna* at hun hadde hatt vondt for å holde seg fra å le når vi fikk latterkrampe. Så rart. Tenk så morsomt om hun hadde joina partyet! 

Jaja, dere fikk meg til å tenke på dette i kveld. Det er ikke min skyld. :fnise:

Herlig ser dere for meg! :ninuskapus: Så komisk at frøkna egentlig måtte holde seg fra å le. :ler: 

8 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

            Bare innom og sier god dag til dere. :)  Prinsessekake med pistasj anyone? 
161d13833f24b000d750793407a60477.jpg?t%5

Omm namm :wow: Prinsesser med tungene ut :strix: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...