Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Frøkensina skrev:

Ja tror du har rett i det, pokkers løgnere :ler: Lettlurt i blant. Tror også at wisteriaene har ekte farge :jepp: 

Ja, mye lureri :Nikke:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Rumle skrev:

Nei, men ja, de skal jeg nok så noen av og :Nikke: Startet du dine inne i fjor?

Jeg sådde de inne først ja, men mange kom ikke opp. Så plantet jeg de ut før de var blitt veldig store og før det var blitt så varmt, og det gikk jo veldig fint :) Klokkeblomster.. mener du blomkarse da eller? :klo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Frøkensina skrev:

Jeg sådde de inne først ja, men mange kom ikke opp. Så plantet jeg de ut før de var blitt veldig store og før det var blitt så varmt, og det gikk jo veldig fint :) Klokkeblomster.. mener du blomkarse da eller? :klo:

Blodbeger heter de! 

Så ja, ikke klokke men beger kanskje? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Rumle skrev:

Nei, har samme dilemmaet der, bør få beiset gulv et, og der er det jo allerede en million krukker :laugh:

Prøvde å så tidlig/direkte i fjor, hadde ikke akkurat hell med det :ler:

Ble ikke noe av ringblomstene mine f.eks og mye annet jeg dirketesådde på hytta, kjenner til det der :ler: 

Hm, kanskje du faktisk må ta deg såfri? Så kan du få konsentrert deg om oppussingen og heller stelle staudene dine mer? (Hjelp) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rumle skrev:

Blodbeger heter de! 

Så ja, ikke klokke men beger kanskje? :P

Jeg har ikke hatt de jeg, men kjenner noen som kjøper de tidlig hvert år og dekker balkongen med de. De drysser mye da, men er veldig fine der de trives. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Frøkensina skrev:

Ble ikke noe av ringblomstene mine f.eks og mye annet jeg dirketesådde på hytta, kjenner til det der :ler: 

Hm, kanskje du faktisk må ta deg såfri? Så kan du få konsentrert deg om oppussingen og heller stelle staudene dine mer? (Hjelp) 

Hehe ja vurderer det igså, men tror jeg må ha noe! Fordi, blir det ordentlig vår ellers da? :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Frøkensina skrev:

Jeg har ikke hatt de jeg, men kjenner noen som kjøper de tidlig hvert år og dekker balkongen med de. De drysser mye da, men er veldig fine der de trives. 

Åh! Da husker jeg helt feil! Trodde det var deg. 

Drysser ja? Da må jeg sjekke om de er trygg for katter ..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Frøkensina skrev:

Åååh, du kan jo få satt opp pergolaen! :strix: 

Jaaa! :laugh: Mangler ikke på arbeidsoppgaver, det er helt sikkert!

 

Du da? Noen planer på gang? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Rumle skrev:

Hehe ja vurderer det igså, men tror jeg må ha noe! Fordi, blir det ordentlig vår ellers da? :laugh:

:laugh: Det gjør jo det i min erfaring, men kanskje ikke din! Har alltid litt dårlige forhold til frø her med lite lys og liten plass. Ellers synes jeg det er nesten like gøy å kjøpe unge pluggplanter som jeg gjorde i fjord (verbenaen og myntene) og stelle de store :jepp: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Frøkensina skrev:

:laugh: Det gjør jo det i min erfaring, men kanskje ikke din! Har alltid litt dårlige forhold til frø her med lite lys og liten plass. Ellers synes jeg det er nesten like gøy å kjøpe unge pluggplanter som jeg gjorde i fjord (verbenaen og myntene) og stelle de store :jepp: 

Ja, ser den. Joda, liker å kjøpe små planter jeg også :jepp: Kommer nok til å bli en del av de i år. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Rumle skrev:

Åh! Da husker jeg helt feil! Trodde det var deg. 

Drysser ja? Da må jeg sjekke om de er trygg for katter ..

Ja de drysser mye når de blomstrer, er litt klissete også. Lurt å sjekke om de er kattetrygge (om den ikke er ute da den drysser og pusen inne da?) 

 

2 minutter siden, Rumle skrev:

Jaaa! :laugh: Mangler ikke på arbeidsoppgaver, det er helt sikkert!

 

Du da? Noen planer på gang? :)

:ler: Jeg er her for å minne deg på det :laugh:  Nei har ingen planer så langt, kanskje så noen andre solsikker denne gangen siden jeg endelig fikk de til! Ble mue tull med for mange  frø egentlig når jeg har så liten plass. Duftertene vil jeg prøve igjen, det var herlig med godlukt når de blomstret. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, må ikke bli for mye styr heller, da er det jo ikke gøy lenger. Er bare så lett å bli i overkant revet med! :alice:

Solsikke ja, fikk jo utrolig nok et par av de jeg også i fjor, så kanskje jeg skal prøve igjen også :Nikke:

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Frøkensina skrev:

Håper balkongaugusta overlever forresten, den ble nok veldig tørr i høst. :sjenert: 

Krysser fingrene for det! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nesten ikke spist i dag, er sulten :sukk: Skulle lage meg ostesmørbrød før i kveld, men oppdaget når jeg hadde smurt de at skinken var ekkel og ute av dato, mistet all appetitten da og kastet de. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Rumle skrev:

Ja, må ikke bli for mye styr heller, da er det jo ikke gøy lenger. Er bare så lett å bli i overkant revet med! :alice:

Solsikke ja, fikk jo utrolig nok et par av de jeg også i fjor, så kanskje jeg skal prøve igjen også :Nikke:

 

 

:laugh: Litt vel lett ja! For meg går det i overkant grandiose planer for hyttetomten, der er det jo plass i det minste selv om det er lite jord. Lurer på hva det er at det ofte ikke går med solsikker og så plutselig slår til? Kanskje sommertemperaturen/soltimer :vetikke: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rumle skrev:

Ahh best du spiser noe da :Nikke:

 

Jeg begynner å få hodepine, så bør vel prøve å sove igjen 

Lurt å drikke litt vann og legge seg da. Håper du får sove :klemmer: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Frøkensina skrev:

Lurt å drikke litt vann og legge seg da. Håper du får sove :klemmer: 

Ha, tror jeg gjør det. Ha en fin natt videre :klemmer:

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...