Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

:ninuskapus:

 

Nja, har kikket litt på frø. Men, kan bare så bittelitt inne i år, håper på å få malt og pusset opp litt til våren og da kan jeg ikke ha alt fylt opp med planter .. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt akkurat og lurte på den fine klatreplanten med rosa klokker (?) som du og @hjertesukka har sådd et par ganger (mener jeg?). Står helt stille hva den heter! 

 

Vet du hva jeg mener?:laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rumle skrev:

:ninuskapus:

 

Nja, har kikket litt på frø. Men, kan bare så bittelitt inne i år, håper på å få malt og pusset opp litt til våren og da kan jeg ikke ha alt fylt opp med planter .. 

Ah, sorry jeg glemte det! :fnise:  Men du kan sikkert ha litt, og noe som tåler å bli satt ut tidlig?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Rumle skrev:

Satt akkurat og lurte på den fine klatreplanten med rosa klokker (?) som du og @hjertesukka har sådd et par ganger (mener jeg?). Står helt stille hva den heter! 

 

Vet du hva jeg mener?:laugh:

Mener du erteblomster nå? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Rumle skrev:

Nydelig blåregn :ninuskapus:

Ja utrolig :rodmer: Den i midten antar jeg å være en rhododendron, hva tror du? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Frøkensina skrev:

Ah, sorry jeg glemte det! :fnise:  Men du kan sikkert ha litt, og noe som tåler å bli satt ut tidlig?

Ja, skal sette av ett bord. Så får vi se, ikke lett å velge hva jeg vil så! :ler:

 

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Frøkensina skrev:

Ja utrolig :rodmer: Den i midten antar jeg å være en rhododendron, hva tror du? 

Jeg tror det i midten er manipulert, altså ikke lilla i utgangspunktet. Synes det ser ut som stort løvtre i formen? Men, tror de to andre er riktige :jepp:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Rumle skrev:

Ja, skal sette av ett bord. Så får vi se, ikke lett å velge hva jeg vil så! :ler:

 

:ler: Ser det kan by på hodebry ja. Kanskje  du kan ha minidrivhus på terassen din? Forøvrig så skal det være lurt å direkteså duftertene eller sette de ut tidlig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Frøkensina skrev:

Mener du erteblomster nå? 

Nei, men ja, de skal jeg nok så noen av og :Nikke: Startet du dine inne i fjor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Rumle skrev:

Jeg tror det i midten er manipulert, altså ikke lilla i utgangspunktet. Synes det ser ut som stort løvtre i formen? Men, tror de to andre er riktige :jepp:

 

Ja tror du har rett i det, pokkers løgnere :ler: Lettlurt i blant. Tror også at wisteriaene har ekte farge :jepp: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Frøkensina skrev:

:ler: Ser det kan by på hodebry ja. Kanskje  du kan ha minidrivhus på terassen din? Forøvrig så skal det være lurt å direkteså duftertene eller sette de ut tidlig. 

Nei, har samme dilemmaet der, bør få beiset gulv et, og der er det jo allerede en million krukker :laugh:

Prøvde å så tidlig/direkte i fjor, hadde ikke akkurat hell med det :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...