Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men jeg vil ikke sitte på KG, jeg har 364 andre dager å sitte her på. Vil ha venner å spille kortspill med

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
27 minutter siden, Severus skrev:

Men jeg vil ikke sitte på KG, jeg har 364 andre dager å sitte her på. Vil ha venner å spille kortspill med

Kanskje der er noen fra kg som bor nært som du kunne møtt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, Rumle skrev:

Hoeres ut som en god ide. God bedring!

 

Dusjhagingen din minnet meg om Kramer, se her

 

:laugh:

:ler:

12 timer siden, Winza skrev:

God helg mine venner :)

God helg vår venn. :danser:

9 timer siden, Rumle skrev:

God fredag og helg i traaden :blomst:

Takk det samme (uten en traad) - er så varmt her atte. :fnise: Og NÅ har jeg vasket huset. 

8 timer siden, Salka skrev:

Hei søtinger :blomst:

Halla søta! :lillesky: Håper du har en fin fredagskveld.

8 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

FB er et merkelig fenomen altså. Har bladd meg igjennom folks sommerprofiler og himmel for en smilende rosenrød verden folk presenterer at de lever i. Jeg tror at det stedet er nåtidens engleglansbildealbum med glitter på og ikke nødvendigvis en 100% ekte gjengivelse av virkeligheten. Jupp, det tror jeg. :glare:  

Ha-ha, FB er det aller teiteste jeg vet om. Usosialt medium. Jeg har ei venninne som gikk lei og det siste hun skrev på siden sin var: "Nei, dette gidder jeg ikke lenger, bare skryt fra selvgode mennesker og blablabla over hele linja! Takk for meg."

4 timer siden, Rumle skrev:

Og det minner meg paa at jeg maa ut aa plukke en bukett selv! :P

Det høres så koselig ut å kunne velge og vrake blant vakre roser i hagen. :rodmer:

3 timer siden, Lille Lerke skrev:

Hvordan er det mulig at en 10-åring har blitt gravid og blir tvunget til å gjennomføre svangerskapet? 

Står på nyhetene. Jenta er voldtatt av en onkel. Forledrene må da ha merket at jenta er gravid før hun nå er i 8. måned. Jeg er skremt. 

Det er så utrolig forferdelig grusomt.

Men på den annen side, hvorfor skulle det ikke skje? Barn blir jo misbrukt, mishandlet  og ødelagt av såkalte voksne mennesker hver dag overalt i verden. Også i Norge, I de aller fleste tilfellene er det til og med omsorgspersoner som barna har tillit til som forgriper seg. Nei, ingenting overrasker meg lenger. Jeg bare griner når jeg tenker på det. (Jeg har ikke lest artikkelen) 

Og det verste av alt - jeg kan ingenting gjøre for å forandre på det. :sad:

 

47 minutter siden, Jerry Lee skrev:

(Ju)Ballongfarere av alle slag ønskes en riktig god helg.   :takke:

Tusenvis av takk Jerry! Og det samme til deg. :roser: <-------(fant dem i Rumles Balubahage) 

44 minutter siden, Severus skrev:

Men jeg vil ikke sitte på KG, jeg har 364 andre dager å sitte her på. Vil ha venner å spille kortspill med

Det forstår jeg godt Severus, og jeg mener du gjorde et godt forsøk på å få venner når du meldte deg inn i Rødt. Dumme greier. :klem1:

 

---------------------------

Selv har jeg hatt en fin dag som bare gikk så altfor fort. Har forberedt morgendagen for da skal hele familien samles til en mimremiddag etter den fine ferien vi hadde sammen. Og jeg har fått god hjelp av den mannlige åtteåringen vår. Og der var jeg heldig gitt for han mestrer ALT han, nemlig. Så det så. :ball:

:fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Severus skrev:

Kanskje mer normale folk i SV

La oss håpe det :Nikke:  Ellers tror jeg det sitter minst noen andre og tenker som deg, de ønsker seg en venn, men vet ikke hvor eller hvordan de skal finne en likesinnet venn. Husk på en ting, fremmede venner kommer aldri på døra til deg (eller andre) og spør om dere skal bli venner. Vi må aktivt ut og lete enten i den virkelige verdenen eller inne på den der internetten. 

Det finnes nok noen for deg og Severus, det er bare hvordan du skal finne dem eller bli funnet av den eller de andre. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser film (snart ferdig) og prøver å hekle litt :) Vil gjerne strikke, men hendene vil ikke :( 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...men egentlig sitter jeg og venter på at femtenåringen skal komme hjem. Han har vært på kino og filmen slutta for ti minutter siden, og han sykler, alene i mørket. Jeg liker ikke dette. Slett ikke. Og det verste er at dette er første gangen - AV MANGE! Huff... :sukk: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Winza skrev:

Hvilken film?

Miss Sloane.

1 minutt siden, Fantastica skrev:

...men egentlig sitter jeg og venter på at femtenåringen skal komme hjem. Han har vært på kino og filmen slutta for ti minutter siden, og han sykler, alene i mørket. Jeg liker ikke dette. Slett ikke. Og det verste er at dette er første gangen - AV MANGE! Huff... :sukk: 

Ah hum argh... jeg minnes... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 minutter siden, Fantastica skrev:

Jeg prøver å hekle bestemorsruter, men hendene mine liker ikke hekling...

Det er (nesten) det eneste jeg kan hekle :fnise: Merker motivasjonen ikke er helt på topp da.. vil heller strikke på Eskimogenseren min... :sjenert: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Fantastica skrev:

...men egentlig sitter jeg og venter på at femtenåringen skal komme hjem. Han har vært på kino og filmen slutta for ti minutter siden, og han sykler, alene i mørket. Jeg liker ikke dette. Slett ikke. Og det verste er at dette er første gangen - AV MANGE! Huff... :sukk: 

Selve situasjonen kommer ikke til å skje her, med mindre det er bygdekino :fnise:  Men følelsen forstår jeg, og den gleder jeg meg IKKE til! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...