Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

@Rumle Er de druene i eske eller løsvekt? har de noe navn? De eneste på Kiwien min nå var løsvekt fra Italia. Men jeg kjøpte ingen, siden jeg var usikker på om det var de rette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mynona skrev:

@Rumle Er de druene i eske eller løsvekt? har de noe navn? De eneste på Kiwien min nå var løsvekt fra Italia. Men jeg kjøpte ingen, siden jeg var usikker på om det var de rette.

Det er sikkert de. Spesielt hvis de er billige, saann type 20/30 kr kiloet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rumle skrev:

Det er sikkert de. Spesielt hvis de er billige, saann type 20/30 kr kiloet :)

OK :) De var store. er det de da? Eller er det sånne små? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mynona skrev:

OK :) De var store. er det de da? Eller er det sånne små? 

Nei, de er ofte litt saann halvstore, litt avlange. De som er litt gyldne i groennfargen er ofte de beste :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Mynona skrev:

@Rumle Er de druene i eske eller løsvekt? har de noe navn? De eneste på Kiwien min nå var løsvekt fra Italia. Men jeg kjøpte ingen, siden jeg var usikker på om det var de rette.

Eneste stedet jeg har funnet dem er på Meny. De er store, avlange og friskt grønne i sin farge. Nesten like store som tomatene i bokser, hva heter nå de tomatene igjen da :klo: 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rumle skrev:

Nei, de er ofte litt saann halvstore, litt avlange. De som er litt gyldne i groennfargen er ofte de beste :)

 

Akkurat nå, Lille Lerke skrev:

Eneste stedet jeg har funnet dem er på Meny. De er store, avlange og friskt grønne i sin farge. Nesten like store som tomatene i bokser, hva heter nå de tomatene igjen da :klo: 

 

OK, da tror jeg ikke det var disse. Skal se om jeg finner i morgen. :jepp: 

Jeg har vasket og shinet hele leiligheten, så da kjøpte jeg en rosebukett til å pynte opp med og! Fikk sansen for friske roser når jeg solgte leiligheten min. Det er så koselig :) 

Og nå skal jeg lage fylte paprika til middag. Vegetarianer i dag. Hvis man ser bort fra baconet til frokost da :sjenert: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mynona skrev:

 

OK, da tror jeg ikke det var disse. Skal se om jeg finner i morgen. :jepp: 

Jeg har vasket og shinet hele leiligheten, så da kjøpte jeg en rosebukett til å pynte opp med og! Fikk sansen for friske roser når jeg solgte leiligheten min. Det er så koselig :) 

Og nå skal jeg lage fylte paprika til middag. Vegetarianer i dag. Hvis man ser bort fra baconet til frokost da :sjenert: 

Alltid koselig med friske blomster, spesielt til helgen! :mynona:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Lille Lerke skrev:

Eneste stedet jeg har funnet dem er på Meny. De er store, avlange og friskt grønne i sin farge. Nesten like store som tomatene i bokser, hva heter nå de tomatene igjen da :klo: 

 

Tenker du paa plommetomater_

Mini Plommetomat Holland, 250 g
Mini plommetomater staar det paa disse
Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Rumle skrev:

Og det minner meg paa at jeg maa ut aa plukke en bukett selv! :P

Så luksus! Du kan plukke den buketten du ønsker selv!! 

Jeg har tenkt å kjøpe noen potteplanter også, for jeg har noen tomme potter og tomme flater nå :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Mynona skrev:

Så luksus! Du kan plukke den buketten du ønsker selv!! 

Jeg har tenkt å kjøpe noen potteplanter også, for jeg har noen tomme potter og tomme flater nå :)

Ja, det er litt luksus i grunnen, klager ikke! :laugh:

Koselig aa fylle opp tomme potter! Haaper du finner noe fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rumle skrev:

Tenker du paa plommetomater_

Mini Plommetomat Holland, 250 g
Mini plommetomater staar det paa disse

Mindre enn plommetomater. Skal se hva de heter når jeg går/kjører og går til butikken. De selger tomatene i beger med lokk. 

Og de grønne superdruene de ligger i transportkassene sine med skumplast rundt.

Mynona og Rumle kan jo bytte på, den ene bidrar med husvask og den andre med blomster :link::alice:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neitakk til mer husvask nå. Har holdt på hele uka. Ungkarsbolig trenger litt skikkelig rundvask når damen flytter inn :ler: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg maa visst snart ta skikkelig husvask her ogsaa .. men det faar vente til det blir litt mer hoest :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det mulig at en 10-åring har blitt gravid og blir tvunget til å gjennomføre svangerskapet? 

Står på nyhetene. Jenta er voldtatt av en onkel. Forledrene må da ha merket at jenta er gravid før hun nå er i 8. måned. Jeg er skremt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...