Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

28 minutter siden, Mynona skrev:

:ler:  Er ikke det vanlig? Å renske i blomstene og plantene mens man dusjer? 

:laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Mynona skrev:

Effektivitet kalles det!

Mhm, er litt imponert her! :laugh:

 

Husket du druer_! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Rumle skrev:

Mhm, er litt imponert her! :laugh:

 

Husket du druer_! :)

Nei, jeg har vært hjemme i hele dag. Er ikke helt frisk. Og må nok passe på hva jeg spiser et par dager før jeg er i form igjen. Så jeg får utsette det til jeg frisk igjen. Tror druer er for sterkt for magen akkurat nå. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mynona skrev:

Nei, jeg har vært hjemme i hele dag. Er ikke helt frisk. Og må nok passe på hva jeg spiser et par dager før jeg er i form igjen. Så jeg får utsette det til jeg frisk igjen. Tror druer er for sterkt for magen akkurat nå. 

Hoeres ut som en god ide. God bedring!

 

Dusjhagingen din minnet meg om Kramer, se her

 

:laugh:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God frokost til dem som ennå ikke har spist det...meg for eksempel. :spise: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spist en Skyr og drukket en kopp kaffe, litt usikker på om det kan regnes som frokost... Skal gå ut i hagen igjen nå, og ta ugress. Hånda mi tålte ikke den heftige runden med saga, så jeg må gå over til mildere former for hærverk. :)

Håper alle har en fin morgen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som slankekost det der. Jeg ser med forventning frem til at hagepersonellet skal spise skikkelig mat
om ikke så lenge. :jepp:  Nåkom det til meg et bilde på en stor skål med havregrøt for mitt indre -
...med oppkuttede svisker, kanel og litt smørklatt i midten. God mat som metter en stund det og ikke noe
jeg har tenkt på i sommer i det hele tatt. Er det et tegn på at jeg mentalt forbereder meg på høstens komme? :tommelopp: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paul kom nettopp hjem med bacon, egg, avokado og eplejiuce, så nå blir det straks frokost her også :spise: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh...en mann som kommer hjem fra fangst med bacon til sin kvinne... 
Huleboerbilder brer seg i mitt indre nå! :rodmer:  Du er heldig du, My. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FB er et merkelig fenomen altså. Har bladd meg igjennom folks sommerprofiler og himmel for en smilende rosenrød verden folk presenterer at de lever i. Jeg tror at det stedet er nåtidens engleglansbildealbum med glitter på og ikke nødvendigvis en 100% ekte gjengivelse av virkeligheten. Jupp, det tror jeg. :glare:  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

FB er et merkelig fenomen altså. Har bladd meg igjennom folks sommerprofiler og himmel for en smilende rosenrød verden folk presenterer at de lever i. Jeg tror at det stedet er nåtidens engleglansbildealbum med glitter på og ikke nødvendigvis en 100% ekte gjengivelse av virkeligheten. Jupp, det tror jeg. :glare:  

En jeg kjenner legger ut i det vide og det brede om hvor herlig det er med småbarna sine, hvor deilig og avslappende og at ungene sover hele tiden og er så gode venner osv. Hvor jeg vet at i virkeligheten er det stikk motsatt. Ungene er våkne halve natta, hun er sliten og orker ikke gjøre noe fordi hun ikke får sove osv.  Så jaaa.. det er nok en del engleglansbildealbum på FB altså. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar alt på FB med en klype salt. Selv om det ser ut som om alle andre har det superdupert vet jeg at det ikke er sannheten. Vurderer faktisk å deaktivere kontoen min, det gir meg egentlig ingenting å være der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...