Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Gjest Winza
1 minutt siden, Aldrisur skrev:

:rope:Mottatt fra begge! 

---------

:hallo:Har sovet bra her, men like mye luftfuktighet i dag. Kan hende vi får tordenvær? :smilorange:

Litt trim i dag også? Helsestudio i de gode gamle dager: Man trenger bare å stå der i penkjolen sin, så gjør apparatene jobben for deg. :grinele:Det hadde vært noe for deg @Mynona, etter en slitsom dag på kontoret.

 exercise_room.gif

Ha en fiiiin torsdag alle sammen! 

Hvor gammelt er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her var det torden i går, så jeg håper det blir mindre lyd i dag. Og så er jeg litt snurt over at mine ekstremt kloke ord fra i går ble slettet..:snurt:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Fantastica skrev:

Her var det torden i går, så jeg håper det blir mindre lyd i dag. Og så er jeg litt snurt over at mine ekstremt kloke ord fra i går ble slettet..:snurt:

Altså, jeg vet at det ikke er god oppførsel å kritisere modereringen her i huset, men av og til skjønner jeg ingenting... Hvordan kan mitt svar med anmodning til :hjerte:-lulu om å lese innlegget ditt én gang til få stå? Det henger ikke på greip. :klo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
34 minutter siden, Aldrisur skrev:

Fra 1950-årene engang. :P

Da er de på gamlehjem nå da og danser la med sykepleierne :P

12 minutter siden, Aldrisur skrev:

Altså, jeg vet at det ikke er god oppførsel å kritisere modereringen her i huset, men av og til skjønner jeg ingenting... Hvordan kan mitt svar med anmodning til :hjerte:-lulu om å lese innlegget ditt én gang til få stå? Det henger ikke på greip. :klo:

Hvilket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Winza skrev:

Da er de på gamlehjem nå da og danser la med sykepleierne :P

Hvilket?

Tja, om de ikke allerede har gått over til den andre siden. :smilorange:

På Rampelyset. *Bloggere som blogger bare for å krangle...*

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Katta kom nettopp inn med en levende mus. Jegeren ble forvist til kjelleren mens frøkna og jeg tok opp jakta på musa. Jeg fikk heldigvis tak i den og vi satte den fri i hagen. Hverdagsdrama!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
13 minutter siden, Aldrisur skrev:

Tja, om de ikke allerede har gått over til den andre siden. :smilorange:

På Rampelyset. *Bloggere som blogger bare for å krangle...*

Ah, jeg henger ikke i de blogg trådene osv. Ser ikke poenget i å diskutere bloggere, as if i care hva en blogger gjør :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Rumle skrev:

Tror jeg legger meg jeg ogsaa.

 

Forresten, My! Naa har de gode, groenne druene begynt aa komme i butikkene! :mynona:

 

Natta!

Oooo!! Takk. Da skal jeg prøve å huske på det mens jeg er i butikken. 

3 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Godmorgen, rett og slett. :)  Har sovet lite i natt grunnet varmen og lite vind. Rapport herved avgitt. Over. 

Jeg har også sovet lite. Men det er fordi jeg ikke føler meg helt bra. Vondt i magen og nyser og begynner å få munnsår. Blæ!

1 time siden, Aldrisur skrev:

:rope:Mottatt fra begge! 

---------

:hallo:Har sovet bra her, men like mye luftfuktighet i dag. Kan hende vi får tordenvær? :smilorange:

Litt trim i dag også? Helsestudio i de gode gamle dager: Man trenger bare å stå der i penkjolen sin, så gjør apparatene jobben for deg. :grinele:Det hadde vært noe for deg @Mynona, etter en slitsom dag på kontoret.

 exercise_room.gif

Ha en fiiiin torsdag alle sammen! 

Åhh, det hadde vært noe. Men vet ikke om man blir no særlig sterkere av det der da... Blir vel mer som en massasje? :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

2 timer siden, Aldrisur skrev:

:rope:Mottatt fra begge! 

---------

:hallo:Har sovet bra her, men like mye luftfuktighet i dag. Kan hende vi får tordenvær? :smilorange:

Litt trim i dag også? Helsestudio i de gode gamle dager: Man trenger bare å stå der i penkjolen sin, så gjør apparatene jobben for deg. :grinele:Det hadde vært noe for deg @Mynona, etter en slitsom dag på kontoret.

 exercise_room.gif

Ha en fiiiin torsdag alle sammen! 

:laugh: min type trening!

10 timer siden, Lille Lerke skrev:

:ninja:  De druene er alt smakstestet. 

:tommelsmil:

 

Her regner det i dag .. men det er stadig like lummert :forvirret:

 

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Severus skrev:

s-l1600.jpg

Søteste GoT tskjorta jeg har sett idag

Hvor langt har du sett naa?

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Rumle skrev:

Hvor langt har du sett naa?

 

Kun til episode 9 i sesong 1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Winza

Jeg har bare sett på drop dead diva de siste ukene :P Har sett nesten alle sesongene nå, blir trist når det er over :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stående trening hvor man er pyntelig påkledd, usvettelig OG strikker mens det pågår...
er jeg meget skeptisk til. :opplyser:  Trimming = svetting og skikkelig innsats for min del. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...