Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Trekker tilbake det flotte tilbudet.  :jolie:

Låne bort til noen som setter pris på det.   :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lovemeorhateme
6 timer siden, Salka skrev:

Her blir det grilling i kveld. Kjøpte noe marinert svensk svinekjøtt i Sverige igår som så kjempegodt ut, så skal vi ha noe digg salat og bakt potet til. :spise: Bare meg og samboer da, men det er bare deilig. Jeg har ikke ork til å ha masse folk pga utmattelse pga kronisk sykdom uansett og har heller aldri vært noen partyløve. Ikke har jeg så mange venner heller, men de få jeg har er gode selv om vi ses altfor sjelden. Mye bedre med få og gode venner enn en diger venneflokk hvor vennskapet for det meste bare er overfladisk. 

Så blir det en treningstur med den ene raketten sent i kveld. Tradisjon tro er det spådd regn idag da, men håper det har gitt seg til i kveld. :) 

Dumt å grille kjøtt som er marinert når du skal steke det! Da blir det tørt! Mye bedre å marinere etter å ha grillet. Dette sier alle kokker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*tasse ut igjen derfra med pakkenellikene sine trist på slep etter seg*
:sukk: Akk ja. Hvor lenge fikk vi lov til å være i Paris.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også alene Severus. Så du er ikke alene om å være alene ;) 

Hva slags hobbygreier er det du driver med Hoppe? Jeg har noen sånne scrapbook-mønster ark som jeg prøvde å kvitte meg med når jeg flyttet. Men ingen av de 2 jeg spurte ville ha de. Og jeg synes ikke jeg kan kaste det heller. Så da har jeg det fortsatt da. I en eske :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Mynona skrev:

Hva slags hobbygreier er det du driver med Hoppe? 

Har kjøpt stoff... :ninja: 
Skal sy meg nye putetrekk til både sofa og seng. :biggrin:  Liker å ha sånt som andre ikke har.

Har nå testet den anbefalingen med å legge en plastflaske med litt vann i i fryseboksen og så helle på
drikkelige saker. Blir så avkjølt og fint å ha for hånden. Mye bedre enn å ha små isbiter i. :jepp:  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Aldrisur skrev:

 

På treningstur med raketten? Er det det du kaller kjæresten din? :fnise:

NÅH! Du ass. :hoho: Hestene mine er raketter. Den ene villere enn den andre, hehe. Går på speed begge to tror jeg  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Har kjøpt stoff... :ninja: 
Skal sy meg nye putetrekk til både sofa og seng. :biggrin:  Liker å ha sånt som andre ikke har.

Har nå testet den anbefalingen med å legge en plastflaske med litt vann i i fryseboksen og så helle på
drikkelige saker. Blir så avkjølt og fint å ha for hånden. Mye bedre enn å ha små isbiter i. :jepp:  

Så flink du er da! Jeg hadde nok ikke klart å sy noe som skulle passe på noe annet :ler: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lovemeorhateme skrev:

Dumt å grille kjøtt som er marinert når du skal steke det! Da blir det tørt! Mye bedre å marinere etter å ha grillet. Dette sier alle kokker..

Vel, jeg er ingen kokk. Dessuten er dette kjøttet ferdig marinert og ment for å grilles. Samboer har grillet sånt kjøtt mange ganger og det har blitt vellykket hver eneste gang. Mørt og saftig. Må være ekstremt god kokk han da som får til det. ;) Heldige meg! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Dessuten har jeg vært på handletur både hist og pist. Stor saftig melon, årets første rødmende jordbær rett fra norsk åker, innom "sommersalg"-plass og fant to billige trenings-t-skjorter i spesialtreningsstoff, hobbyting fra en pandurobutikk som har halv pris på et stort utvalg av godsaker. Nå skal jeg kooose meg og bare gjøre hyggelige ting for meg selv. Jeg holder nemlig mitt nyttårsløfte til meg: gjøre mange hyggelige ting og ha det bra i 2017. Nemlig! :jepp: 

Åjasså ja? En klem er ikke nok som takk for husvære? Er du av dem som skal ha full oppvisning
"med noko attåt" eller...hum? :glare: Hmm...hmm....han skal ikke ha betalt i penger, men tar imot "naturalting"? 
Ok. Du kan få ei kurv med nyvaskede jordbær...ok? Det er veldig naturlig. :fnise: 

Du har virkelig slått ut håret i dag du Hoppetuss. Synes du er en mester i å gjøre hyggelige ting for deg selv. :)

1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

*tasse ut igjen derfra med pakkenellikene sine trist på slep etter seg*
:sukk: Akk ja. Hvor lenge fikk vi lov til å være i Paris.

Du, det er veldig varmt i Paris om dagen, så det skal du ikke være trist for. :fnise:

1 time siden, Mynona skrev:

Jeg er også alene Severus. Så du er ikke alene om å være alene ;) 

Hva slags hobbygreier er det du driver med Hoppe? Jeg har noen sånne scrapbook-mønster ark som jeg prøvde å kvitte meg med når jeg flyttet. Men ingen av de 2 jeg spurte ville ha de. Og jeg synes ikke jeg kan kaste det heller. Så da har jeg det fortsatt da. I en eske :P 

Kan jo bli hyggelig å ha når du blir gammel og ingen vil ha deg og sitter på taket og lar kråka ta deg! :nori:

1 time siden, Severus skrev:

Uglene er ikkje kva dei synast. Twin Peaks på nynorsk, why? Need a life

Ja nettopp. :P

7 minutter siden, Salka skrev:

NÅH! Du ass. :hoho: Hestene mine er raketter. Den ene villere enn den andre, hehe. Går på speed begge to tror jeg  

Å ja, jeg tenkte ikke på at du har hester. :nordvesta:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Aldrisur skrev:

 

Kan jo bli hyggelig å ha når du blir gammel og ingen vil ha deg og sitter på taket og lar kråka ta deg! :nori:

Farmor brukte å synge den sangen når jeg var lita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Severus skrev:

Farmor brukte å synge den sangen når jeg var lita

Jeg visste ikke at det var en sang? Kan du hele?

Dette var bare en setning vi skrev i minnebøkene til hverandre på barneskolen.  Oki, ser at du sender en video, skal lytte! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Jeg visste ikke at det var en sang? Kan du hele?

Dette var bare en setning vi skrev i minnebøkene til hverandre på barneskolen.  Oki, ser at du sender en video, skal lytte! :P

Han som synger er med i Banana Airlines 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Severus skrev:

Han som synger er med i Banana Airlines 

Å ja. :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

At det går an å bli så stappa av vannmelon :daane: 

Har toppet det litt med noen biter sjokolade og litt potetgull, men nå har jeg ikke plass til mer :ler: 

Skulle gjerne hatt samme vær som lengre sør i fylket, her har det vært overskyet i hele dag, og regnet deler av den. 

Lillemor har fått dukkevogn i dag, det var stas! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm....lillemor vokser og blir stor i takt med at resten av oss nesten krymper og blir gamle...re. :sukk:  :laugh: 

2 timer siden, Mynona skrev:

Så flink du er da! Jeg hadde nok ikke klart å sy noe som skulle passe på noe annet 

Så kommer spørsmålet: har du forsøkt?    :lur: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Hmm....lillemor vokser og blir stor i takt med at resten av oss nesten krymper og blir gamle...re. :sukk:  :laugh: 

Så kommer spørsmålet: har du forsøkt?    :lur: 

Ehmm.. jeg har pleid å "sy inn" skjorter og sånn ved å ta den på meg. Klappe flat på siden og tegne en strek og så sy der. Hadde en uniformskjorte der jeg jobbet da jeg var ung. Og den ble litt trang. Men gjort er gjort :P  Ellers har jeg pleid å stifte opp bukser :ler: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

5 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Dessuten har jeg vært på handletur både hist og pist. Stor saftig melon, årets første rødmende jordbær rett fra norsk åker, innom "sommersalg"-plass og fant to billige trenings-t-skjorter i spesialtreningsstoff, hobbyting fra en pandurobutikk som har halv pris på et stort utvalg av godsaker. Nå skal jeg kooose meg og bare gjøre hyggelige ting for meg selv. Jeg holder nemlig mitt nyttårsløfte til meg: gjøre mange hyggelige ting og ha det bra i 2017. Nemlig! :jepp: 

Åjasså ja? En klem er ikke nok som takk for husvære? Er du av dem som skal ha full oppvisning
"med noko attåt" eller...hum? :glare: Hmm...hmm....han skal ikke ha betalt i penger, men tar imot "naturalting"? 
Ok. Du kan få ei kurv med nyvaskede jordbær...ok? Det er veldig naturlig. :fnise: 

 

:ninuskapus:

52 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Hmm....lillemor vokser og blir stor i takt med at resten av oss nesten krymper og blir gamle...re. :sukk:  :laugh: 

///

Snakk for deg selv .. jeg krymper dessverre ikke! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...