Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Severus skrev:

Dressmann ligger ute i gågata, så de stenger mye tidligere enn butikkene på senteret 

Åja. Vente til tirsdag da, eller? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Winza/Jacklost skrev:

Føler du deg bedre @Aldrisur?

Ja takk som spør.

Jeg tror jeg bare hadde noe rusk i øyet, for "vondtet" forsvant etterhvert i går formiddag. Men det var jammen ubehagelig når det sto på.

I dag er alt bra. :klem1:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Aldrisur skrev:

Ja takk som spør.

Jeg tror jeg bare hadde noe rusk i øyet, for "vondtet" forsvant etterhvert i går formiddag. Men det var jammen ubehagelig når det sto på.

I dag er alt bra. :klem1:

Så bra :) Du fortjener å ha det bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Aldrisur skrev:

@Hoppetaujenta ser at reinene dine vandrer i sno og snø i dag. Håper de synes det er greit. 

Stakkarene sliter nok litt nå i snøpisk, vind og en indre trang til å "poppe" når som helst, men de er seige!
De forserte E6 så fort og proft at man nesten ikke kunne blunke foran tv`n uten å gå glipp av det.
Jeg blunket ikke, for å si det sånn. Heia fiine reinene mine! :klappe: 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er optimist nå. :fnise: Ingen av dem ser slik ut....de er trøtte som strømper der de står/ligger
og venter på for nå. Stakkars som de har slitt i dag.  Måtte været lette til i morgen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Aldrisur skrev:

Du ordner og fikser nok mye tenker jeg, selv om du tror at du ikke gjøre noe. 

Ga det mening? :laugh:

 

Det gjorde vel det :ler: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, Severus skrev:

Nå er det ikke mange ukene til lillebror kan reddes om han kommer tidlig, håper ikke det skjer. Han skal vokse seg stor å fin.

Ja, tenk det! Håper jo selvfølgelig han holder seg der han skal så lenge da. Som du sier, han må vokse seg stor og fin! :Nikke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28. april 2017 den 23.31, Aldrisur skrev:

Hattinatter i jobbsammenheng kan være grusomme! Og jeg snakker av erfaring. :Nikke:

Ja, det blir jo helt umulig å lese seg opp på info her. Altfor mye skravling. :skravle:

Jeg har det bra i allefall, og det kan se ut for meg som de andre har det greit også. Det er mye isspising her for tiden da. :fnise: Et sikkert vårtegn i ballongen. :lillesky2:

Nå må du ikke forsvinne fra oss igjen @Anje , men jeg må finne senga mi nå. :klem:

Jeg er her. :opplyser:

Men jeg er her ikke så ofte, så da faller jeg liksom av ballongtråden, fordi skravling er veldig hyggelig, men altfor mye å lese seg opp på. :jepp: 

Men jeg tusler innom. 

 

Har du sjekket at du ikke har en øyevipp på avveie, Aldri? Jeg sliter med sånne som vokser i feil retning, og dem må jeg bare ta med pinsett. Vokser inn mot øyet, ikke ut. Dumme vipper. :ler: Eventuelt kan det være en betent hårsekk?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Aldrisur skrev:

 

------------------------------

I dag har jeg sunget våren inn i Botanisk hage (ikke jeg da, men et svensk mannskor eller noe sånt). Masse mennesker som koste seg i vårsola, Magnoliatrær som nesten er i full blomst, og blomsterbed som begynte å våkne til liv. Det ble et høyt tall på skrittelleren i dag. :danser:

Tok turen til Youngstorget , salat og øl i vårsola. Fantastisk tid vi har foran oss nå. :strix: 

@Hoppetaujentaser at reinene dine vandrer i sno og snø i dag. Håper de synes det er greit. :huh:

Oioi... Da kanskje vi har gått forbi hverandre i dag :klaske:  Jeg har vært i nærheten av både Botanisk og Youngstorget i dag. Også har jeg vært i familieselskap. 

Tenk, jeg har aldri vært inne i Botanisk Hage.. Det må jeg endre på! :jepp: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...