Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Lille Lerke skrev:

Du kan kjøpe og bruke akkurat det du vil. Ulempen med herrebutikkbukser til damer er at herrebukser ofte er lave på ivet og litt rare i fasongen i livet. Prøv, passer buksene deg, så er det fritt frem. Hvem bryr seg og hvem ser forskjellen? 

 

Altså, var nå dette nødvendig da :hakeslepp: 

Jeg har nettopp spist siste skjeen i skåla med blåbærdølais. Bestemt meg for at til 17. Mai da skal jeg ha en boks eller tre med Bringebær Dølais i hus. Altså legge nye isplaner, straks og med en gang.

Hei. Hvem er du? 

Det var mest fordi at de har hemper om man skal ha belte i, å man får skjorta å hele dritten. Jeg synes damebukser er lave i midjen, de er jo nesten nede på ho "petra"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Catalina Culès
1 minutt siden, Lille Lerke skrev:

Du kan kjøpe og bruke akkurat det du vil. Ulempen med herrebutikkbukser til damer er at herrebukser ofte er lave på ivet og litt rare i fasongen i livet. Prøv, passer buksene deg, så er det fritt frem. Hvem bryr seg og hvem ser forskjellen? 

 

Altså, var nå dette nødvendig da :hakeslepp: 

Jeg har nettopp spist siste skjeen i skåla med blåbærdølais. Bestemt meg for at til 17. Mai da skal jeg ha en boks eller tre med Bringebær Dølais i hus. Altså legge nye isplaner, straks og med en gang.

Hei. Hvem er du? 

Jeg er Loki, jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lille Lerke skrev:

Da tester du Dressmannbukser, og ser nøye i speilet at buksa går godt over ho "Petra". (Uten at jeg vet hvor ho Petra er.) 

Hun er sånn ned under beltestedet ca. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hverken bælfeit eller tynn, men jeg får fortsatt ikke på meg bukser fra HM. Kanskje om det er gravidbukser, men på Kappahl eller Zavannah passer de. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå flyr vi med fine beksorte nattballongen. :jepp:  *slippe ut litt mere sand så vi flyr høyt over Aldris hus* 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...kanskje alle er ute i hagene sine og forbereder grilling til i morgen første mai ja? :jepp: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, denne gangen også. Og hvis du ennå ikke har forstått det, så er det ikke mere jeg kan gjøre.
Det var dumt, Severus. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig ikke gjort stort i dag. Det har vært ei trøtt frøken her som har krevd sin oppmerksomhet. Har fått gjort litt husarbeid og hentet Voksipose til lillebror :hoppe: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ikke mange ukene til lillebror kan reddes om han kommer tidlig, håper ikke det skjer. Han skal vokse seg stor å fin.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 29.4.2017 den 17.04, Severus skrev:

Kan jeg kjøpe dressbukse på dressmann? De har med hemper og alt, eller er det bare for menn? 

Fikk du kjøpt deg bukse? :)

På 29.4.2017 den 17.30, Loki Laufeyson skrev:

Hei :) 

:vinke:Heihei Loki Loki! Jeg orker aldri å lese "etternavnet ditt", vet ikke hvordan jeg skal uttale det, så det jeg ser er Loki Loki. :fnise:

Koselig å se deg her. Fortsett å stikke innom ballongen da. 

På 29.4.2017 den 17.35, Lille Lerke skrev:

Da tester du Dressmannbukser, og ser nøye i speilet at buksa går godt over ho "Petra". (Uten at jeg vet hvor ho Petra er.) 

Hohoho, jeg må le av ho Petra....herlig. :nordvesta:

13 minutter siden, FruN skrev:

Jeg har egentlig ikke gjort stort i dag. Det har vært ei trøtt frøken her som har krevd sin oppmerksomhet. Har fått gjort litt husarbeid og hentet Voksipose til lillebror :hoppe: 

Du ordner og fikser nok mye tenker jeg, selv om du tror at du ikke gjøre noe. 

Ga det mening? :laugh:

8 minutter siden, Severus skrev:

Nå er det ikke mange ukene til lillebror kan reddes om han kommer tidlig, håper ikke det skjer. Han skal vokse seg stor å fin.

Ja, det skal han, men som du sier, det er en trygghet å vite det du nevner over her. :rodmer:

 

------------------------------

I dag har jeg sunget våren inn i Botanisk hage (ikke jeg da, men et svensk mannskor eller noe sånt). Masse mennesker som koste seg i vårsola, Magnoliatrær som nesten er i full blomst, og blomsterbed som begynte å våkne til liv. Det ble et høyt tall på skrittelleren i dag. :danser:

Tok turen til Youngstorget , salat og øl i vårsola. Fantastisk tid vi har foran oss nå. :strix: 

@Hoppetaujentaser at reinene dine vandrer i sno og snø i dag. Håper de synes det er greit. :huh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...