Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Jeg trodde det var en æøyevipp på ville veier, men det burde jo løsne etter utallige øyebad? Anner ikke, akkurat som det fitter fast noe under øyelokket.

Sti kan hende det altså. Får bare leve med det og håper det går over snart. :trene:

fitter fast :sjokkert:  

Klarer du å vrenge øyelokket så du kan se under der? kanskje en øyevipp har satt seg fast der?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sti renner ikke mye, da får man en klump som føles hard og ruskete ut. Hvis det er øyebetennelse burde du få antibiotika dråper hos legen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Knegg: ) ...bare ikke dra øyelokket opp over panna fa DA begynner det virkelig å se skummelt ut....for oss andre. lol
 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Winza/Jacklost skrev:

Jeg har blitt glad i deg i løpet av disse årene, vil du skal ha det bra :klem1:

Tnaw..:ninuskapus:

1 minutt siden, Mynona skrev:

fitter fast :sjokkert:  

Klarer du å vrenge øyelokket så du kan se under der? kanskje en øyevipp har satt seg fast der?

Jeg skal gå å vrenge det nå.

Ja, så skrivefeilen - den var kul! :fnise:

Akkurat nå, Severus skrev:

Sti renner ikke mye, da får man en klump som føles hard og ruskete ut. Hvis det er øyebetennelse burde du få antibiotika dråper hos legen.

Det har du rett i. Jeg får se det an litt og finne på noe lurt dersom det ikke gir seg utover dagen.

Og tusen takk for at dere er så hjelpsomme. :roser:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

:Knegg: ) ...bare ikke dra øyelokket opp over panna fa DA begynner det virkelig å se skummelt ut....for oss andre. lol
 

 

Du'a! :eeeh:

 

 

lol her også.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Severus skrev:

Sånn er det å bo i et langstrakt land som Norge jo er. :sno: Kaldt i nord og :sol:i sør - eller omvendt.

4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

VI er de utvalgte akkurat nå! :hoppe: 

Ser sånn ut akkurat nå ja. :skya:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Lille Lerke skrev:

:opplyser: Sitering med rettelse. 

Jeg overtar mer enn gjerne litt av tårene dine, særlig om de er langtidsvirkende. 

Siden @Hoppetaujenta er på tur i Sameland uten kniv, så tildels hun en etter anbefaling fra Reineieren. 

farmenkniven.jpg

 

Om du trenger noen tårer, kan du da gjerne overta mine. Men det høres ut som en trist løsning for å bli kvitt mine. :sukk:

Lørdagsklem til deg. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen hjertelig takk til Lille/reineieren... ( :fnise: ) Jeg tar høytidelig imot og lover å bruke den hver eneste dag. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag sto Arbeiderpartiet å delte ut roser, de så sikkert Lenin i øynene mine å hammer og sigden som brenner i hjertet mitt for jeg fikk ikke rose.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vant ikke, noen bydde over meg 3 min før slutt. Jeg går på Rema å kjøper is å surker:ninuskapus:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg nytt å melde: Døla-isen med vanilje smaker....vanilje! :jepp:  God og som den skal være.
Ostekaka med bringebær smakte faktisk også det på sett og vis, men jeg fant KUN ETT lite fnugg av selve 
knust kakebunn i hele burken og det er for dårlig syns jeg. Skal det være så skal det være. 
Mine favoritter er blåbærpaien og eple/kanel-is. :rodmer:  

P.s. jeg har spist fisk & chips ute og det var faktisk godt. Lenge siden sist nå. :spise: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan jeg kjøpe dressbukse på dressmann? De har med hemper og alt, eller er det bare for menn? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=95036003

Noen prøver å selge den som russisk, men jakken er fra Øst Tyskland. De epålettene som ser ut som de er laget av tauverk, er fra en stridsvognbataljon. Noe som også sees på det ene merket på jakka, det andre er et luemerke fra ei russisk ushanka lue.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...