Gå til innhold

Forandret syn på han, totalt!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For rundt 2 mnd siden så begynte en gutt jeg visste hvem var å skrive til meg på facebook. Jeg hadde aldri tenkt på han før, syntes ikke han var spesielt kjekk eller noen jeg hadde lagt merke til.

Vi skrev litt frem og tilbake, og han spurte om å møtes. Jeg ville egentlig ikke, men greide ikke å si nei, så tenkte å gi det en sjangse. Vi hadde mye å prate om, og han var morsom. Men jeg kjente ingenting mer, syntes fortsatt ikke han var noe som jeg kunne tenke meg at jeg kunne få følelser for.

Ville egentlig ikke treffe han mer igjen (ikke for hvordan han var som person, for vi hadde mye å prate om og han var veldig snill og hyggelig, men jeg ville ikke gi han falske forhåpninger om at det kunne bli noe mer for han viste tydelig at han var interessert, prøvde å kysse meg osv) men venniner presset meg og sa jeg måtte gi han en sjanse osv.. Vi møttes flere ganger, og jeg likte han bedre og bedre. Vi kysset etterhvert, men jeg var fortsatt usikker på hva jeg følte ang. han. Jeg sa også til han at jeg var usikker, og måtte bli bedre kjent med han for å finne ut hva jeg ville. Han hadde da allerede sagt at han var forelsket.

Men så plutselig en dag, så begynte jeg bare å tenke mer og mer på han. En forelska følese. Akkurat den samme dagen fikk jeg en tekstmelding om at han ville avslutte hele greiene for han ville ikke bli såra etc, siden jeg var så usikker. Jeg begynte å gråte og gråte, og kjente at jeg virkelig ville ha han. Jeg skrev tilbake at jeg ikke var usikker lenger osv, og vi ordna opp i det. :)

Var masse med han, men kjente at jeg kanskje ikke var SÅ sikker likevel, ble småflau over å gå sammen med han i offentligheten, ville ikke at noen kjente skulle se oss sammen osv.. Vet ikke helt hvorfor jeg følte det sånn men.

Så reiste han bort i 1,5 uke nylig, og vi prata en del på sms og telefon. Kjente at jeg savna han så utrolig mye, og han var jo ikke lenge borte en gang. Alt føltes så tomt uten han.

Så kom han hjem igjen for ca. en uke siden, og nå er synet mitt forandra helt totalt på han. Nå syntes jeg han er verdens kjekkeste og peneste gutt! Alt han sier er perfekt, latteren, personligheten.. ALT er bra! Vil bare vise han frem til hele verden! Vil presentere han for alle jeg kjenner, og jeg ser ikke på andre gutter en gang. Han er det eneste som jeg tenker på.

Er det ikke litt rart å forandre mening på noen så ekstremt?? Har jo vært en ganske lang prosess å komme dit jeg er i dag.. Før, har jeg blitt forelska/betatt allerede første gang jeg har møtt en gutt, og bare vært på dater/kjærester med noen som har gjort et veldig sterkt førsteinntrykk osv..

Jeg er forresten 19 år gammel, og gutten er 2 år eldre enn meg. :) Bruker man kanskje lenger tid etterhvert som man blir eldre?



Anonymous poster hash: 09ef0...e4d
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du nå er 110% sikker så kan det gå bra, men om du bare vingler ennå så er det ingen vits. Skammer deg for å vise deg sammen med han i perioder?? Han fortjener jo litt bedre enn det.

Høres ut som du trigges av litt motstand, men at attraksjonen din for han synker når han ikke gir deg så mye motstand.



Anonymous poster hash: 38fc7...a32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det store spørsmålet her er nok hva TS kommer til å føle når forelskelsen går over igjen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...

Hvordan i all verden har denne tråden 5 millioner visninger?

Anonymkode: addf9...380

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan i all verden har denne tråden 5 millioner visninger?

Anonymkode: addf9...380

Alle i Norge har vært i samme situasjon å lurt på det samme

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan i all verden har denne tråden 5 millioner visninger?

Anonymkode: addf9...380

 :hakeslepp:  Det lurer virkelig jeg også på.

Anonymkode: da717...e70

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Annonse

  • 1 år senere...

Noen som har peiling på hvorfor akkurat denne tråden har så mange visninger?

Anonymkode: b1d23...9a9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iflg forskning er det bare 10% av forhold som starter "ved første blikk", resten trenger litt tid og det psykologer kaller "repetert eksponering". Høres veldig bra ut, dette! 😁

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

HVA gjør at denne tråden har så mange visninger tror dere? Over 6 millioner??? Nr 2 etter denne ligger på litt over 600 000, så det er helt enorm tall det her. (Ikke meningen å dra opp en eldgammel tråd, men har blitt gående og tenke på dette og er bare nødt til å høre hva dere andre tror) 😅

Anonymkode: 0ea0d...224

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Den har nok sinnsykt mange visninger fordi den blir brukt i ulike PUA forum sammenheng for å vise hva som skjer når A gjør sånn og slik mot B.

Pick-up metoder er ikke enkelt men jobbes det med så vil det bære frukter, kommer an på hva som er målet selvfølgelig.

Dette er nok bare min teori ang hvorfor tråden har så mange visninger mene... kan jo være en annen grunn selvfølgelig men hva tror du etter å ha hørt hva jeg tror? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo besten ustyrtelig morsomt hvis dette er brukt som eksempel innen PUA etc! 
For meg som sliter litt med pms er det ganske opplagt at dette har med syklus og hormoner å gjøre. Tiltrekkes av forskjellige menn før og etter eggløsning, og samme mann kan gå fra fantastisk til helt usmakelig på et døgn. 
 

Husk å teste kjemi uten p-piller. Mange forhold går dukken fordi man møter når dama går på piller, og da har hun andre preferanser enn uten. Mange som begynner å tvile når de skal ha barn feks, det er fordi de går av hormonprevensjon og alt blir snudd på hodet. 
Beste test for ekte kjemi: Om du liker kroppslukten hans når du ikke går på hormonprevensjon ❤️

Anonymkode: 45de1...bd9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er jo besten ustyrtelig morsomt hvis dette er brukt som eksempel innen PUA etc! 
For meg som sliter litt med pms er det ganske opplagt at dette har med syklus og hormoner å gjøre. Tiltrekkes av forskjellige menn før og etter eggløsning, og samme mann kan gå fra fantastisk til helt usmakelig på et døgn. 
 

Husk å teste kjemi uten p-piller. Mange forhold går dukken fordi man møter når dama går på piller, og da har hun andre preferanser enn uten. Mange som begynner å tvile når de skal ha barn feks, det er fordi de går av hormonprevensjon og alt blir snudd på hodet. 
Beste test for ekte kjemi: Om du liker kroppslukten hans når du ikke går på hormonprevensjon ❤️

Anonymkode: 45de1...bd9

Veldig bra teori det her også 💪👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...