Gå til innhold

Livet som trebarnsmamma <3


Fibonacci

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Send litt snø hit! Minien fikk en snowracer til jul som jeg gjerne vil teste før jeg er for gigantisk. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle mer enn gjerne sendt snø i din retning, kisskissbangbang!

Vi bor på Østlandet, litt sør for Oslo :)

Shoppelysten er stor her ja - men nå skal jeg roe ned litt. Har et par ting til på lista mi, og så tar vi resten i april/mai.

2zrg8eh.jpg

Har veeeeldig lyst på denne stelleveska

2vn418p.jpg

Og mamma og pappa skal spandere denne - Newborn set til Tripp Trapp stol! :)

Nå er det natta!

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker stelleveska, hvor er den fra? :)

Om du skal sende snø til kisskissbangbang, så send litt hit også siden det likevel må forbi meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! :hallo:

Trivelig med nye fjes! :Nikke:

Forsto du måtte være fra lenger sør i landet, siden du klaget på snøen :fnise: Her i Trøndelag brenner det jo bare :roll:

Synes du har kommet godt i gang med handlingen til bebisen :Nikke: Jeg har såvidt begynt, jeg, synes det er litt skummelt :sjenert: Men, nå kommer'n jo om en tre måneders tid, så da er det vel på tide å begynne? :)

Koselig med bilder! Fin mage :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Hei hei, må stikke innom og hilse på jeg også!

Konstaterer at jeg har møtt min overkvinne hva angår både bilder og lister, imponerende at du har sånn orden i sakene! :Nikke:

Lei av snø, ja, det tror jeg vi er mange som er... Når det ikke kom snø til jul, da kan egentlig snønivået holde seg på "akkurat nok til aking og ski for barna" for min del, vi trenger ikke snø fullstendig ned. Men det spørs da, det skal visst komme mer til helgen... Brrr! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker stelleveska, hvor er den fra? :)

Om du skal sende snø til kisskissbangbang, så send litt hit også siden det likevel må forbi meg ;)

Har mer enn nok snø å ta av her, det har snødd i hele natt og i dag.. Blir sprø!

Stelleveska heter Ryco Expresso, det fins andre Ryco-stellevesker også, i andre farger og modeller. Fine og litt mer budsjettvennlige enn Storksak og sånne ting..

Heihei! :hallo:

Trivelig med nye fjes! :Nikke:

Forsto du måtte være fra lenger sør i landet, siden du klaget på snøen :fnise: Her i Trøndelag brenner det jo bare :roll:

Synes du har kommet godt i gang med handlingen til bebisen :Nikke: Jeg har såvidt begynt, jeg, synes det er litt skummelt :sjenert: Men, nå kommer'n jo om en tre måneders tid, så da er det vel på tide å begynne? :)

Koselig med bilder! Fin mage :rodmer:

Hei Leopanter! Å handle til babyen er jo superkoselig! Vi trenger jo egentlig ikke så mye, har en del fra før! Men noe nytt må jo bebisen ha, såklart. Vi har jo f.eks. masse gutteklær, men siden eldstemann er født i oktober er det mye ull og langermede ting, og ikke noe sommertøy.

:vinke:

Hei hei, må stikke innom og hilse på jeg også!

Konstaterer at jeg har møtt min overkvinne hva angår både bilder og lister, imponerende at du har sånn orden i sakene! :Nikke:

Lei av snø, ja, det tror jeg vi er mange som er... Når det ikke kom snø til jul, da kan egentlig snønivået holde seg på "akkurat nok til aking og ski for barna" for min del, vi trenger ikke snø fullstendig ned. Men det spørs da, det skal visst komme mer til helgen... Brrr! ;)

Heisann Mafalda! Her er vi i ferd med å snø ned helt! Og det skal visst bare komme mere og mere ja.. Huff!

Er jo gøy for ungene, men det får være grenser liksom...

Liker å ha litt orden i ting, og lister er jo så gøy! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mer enn nok snø å ta av her, det har snødd i hele natt og i dag.. Blir sprø!

Stelleveska heter Ryco Expresso, det fins andre Ryco-stellevesker også, i andre farger og modeller. Fine og litt mer budsjettvennlige enn Storksak og sånne ting..

Som regel snør det mye her hele vinteren, men har ikke kommet et eneste snøfnugg hele januar :o

Mange dyre stellevesker rundt om, og de er ikke nødvendigvis så fine heller. Har den som hører til vogna vi har, men synes den ble litt stor igrunn. Får se om jeg finner den fra Ryco noe sted her for å ta en titt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si at det er utrolig koselig at så mange har funnet veien til boka mi og vil legge igjen en hilsen!

Tuuusen takk, alle sammen! :klem:

I dag er det planleggingsdag, og vi koser oss med rundstykker og omelett! Er så glad for at eldstemann er hjemme og kan måke snø når vi skal ut, for bekkenet mitt er helt ødelagt etter å ha måkt snø i går! Auau! :(

Vondt i hele bekkenområdet og nedover det ene beinet, sånn isjas-aktig liksom. Herlig..

Eldstemann overnattet på rommet til snuppa i natt, og de vil visst gjøre det samme i natt! Litt koselig da :hjerte: Skal på kino i ettermiddag, og gleder oss til det. Og ungene har bestilt taco til middag, det er ikke meg imot!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Håper bekkenet går seg til iløpet av helgen :jepp: ikke noe godt å ha vondt nei :kose:

Koselig at barna vil overnatte hos hverandre :) husker jeg også likte å gjøre det med mine søsken.

Og taco er jo ikke å forakte :lur:

Her i huset blir det hjemmelaget pizza :spise:

Kos dere masse, og god helg :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker meg inn her, jeg! :goodbye:

TFK Multi-X baggen er av de aller beste innkjøpene vi gjorde! Vesla er snart ni måneder og stortrives med å få sitte opp og følge med på både alt rundt seg og den som triller :jepp:

Imponert over listene dine, og at du får tatt bilder, men sånt er jo veldig artig! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Tekola! :vinke:

Åh, så bra at du er fornøyd med den bag'en!! Kjenner jo ingen som har hatt den, men da jeg lette etter ny bag til TFK'en og kom over den, virket den jo helt genial og løste liksom de få problemene vi hadde med den gamle bag'en og vogna. Hadde QuickFix bag'en til snuppa da hun var liten, men solgte den igjen da hun var ferdig med den. Syntes overgangen fra bag til sportsvogndel ble veldig brå, med å ha henne vendt fra meg og i den store sportsvogndelen - hun druknet liksom i den i starten. Så jeg brukte den gamle, tunge Simo-vogna i en overgangsperiode. Etter noen måneder var liksom TFK sportsvogna helt fin å bruke og hun trivdes utmerket der! Eeeelsker TFK :hjerte:

Ryggen og bekkenet er helt grusomt vonde i dag, og mannen skal ut på fredagspils med noen kolleger i kveld. Jeje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn ser det ut på verandaen vår i dag:

t65o4o.jpg

Ungene har basa i snøen og skuffa vekk kantene på gjerdet, ellers hadde det sett mer uberørt ut!

Nå må jeg prøve å få bekkenet med på en tur i butikken. Gruer meg allerede :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk Yesterday! :)

Mazilla: Dobbelt så mye snø, yikes! Har mest lyst til å rømme til Syden for tida jeg.

Det har gått i ett fra vi dro i butikken i stad og til nå. Men har fått gjort en del da. Bestilte nye brilleglass til snuppa, kjøpt nye skisko til henne og nye skøyter til eldstemann, handla mat og blomster til noen venner vi skal til på søndag. Så spiste vi tacobuffet på kafé for å gjøre det enklest mulig - begynte å få dårlig tid til kinoen. Filmen var kjempekoselig og artig, og ungene likte den veldig godt!

I natt vil snuppa ligge på rommet til storebror, så nå har vi redd opp der inne og håper de sover godt. De har vært masse ute og på farten i dag, så de burde være trøtte!

Rygg og bekken er fryktelig vondt nå, men jeg er parkert i sofaen med en svært aktiv krabat i magen og planlegger ikke å røre meg på en stund. Blir vel litt TV og kanskje en film etterpå?

Endret av La Traviata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også mest lyst til å rømme til syden, men det er vel neppe det lureste man kan gjøre når man er 34 uker på vei, og får forferdelig vondt i ryggen bare av å kjøre til barnehagen.. :rolleyes:

Så koselig at de vil sove hos hverandre! :hjerte: Sover de greit også, eller ligger de bare og prater og tøyser? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De pleier å ligge og prate og tulle masse og ikke sovne før 11-12 tiden, men i går sovna de faktisk ganske tidlig! Spent på hvordan det blir nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...