Gå til innhold

Livet som trebarnsmamma <3


Fibonacci

Anbefalte innlegg

Takk, jeg gleder meg! :klem: Håper det blir tur i påsken, altså!

Denne uka har vi kjøpt tjukkere støvler til lillebror, han måtte faktisk ha str. 24! Han er høy over vristen også, så litt vanskelig med sko når det begynner å bli utplukka. Har også fått kjøpt julegaver til halvparten av tantebarna mine. 

Ellers går det i ett her, som vanlig! Slapper av i sofaen etter en hektisk ettermiddag. Vi hadde matkasse fra Godt Levert denne uka (originalmenyen), og der var det mye bra - men veldig tidkrevende noen av dagene. I dag var det dobbel lasagneoppskrift, og det tok jo evigheter. Men det ble godt da, og så har vi ferdig middag i morgen også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk! Har forsømt dagboka litt, ser jeg. Har bokinnlevering i morgen, så her har det vært mye kveldsjobbing i det siste. Var på foreldresamtale i barnehagen i dag, og de hadde så utrolig mye fint å si om lillebror! Ble helt rørt, jeg. Og så har vi vært på siste babysvømming for i år, med juleavslutning etterpå. Pepperkaker, saft og diplom! Kan uten tvil si at gutten liker pepperkaker, hihi. Han ville gjerne ta med seg hele boksen.

Skal bli godt med helg snart. Må vel finne litt adventspynt, lys osv? Julekalendere er i hvert fall klare (så godt som). :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjapt innom. Fått en skikkelig låsning i nakken. Kan nesten ikke røre på den. Var hos kiropraktor, han løste så vidt opp, men jeg må ha flere behandlinger.

Greide i hvert fall å levere bok i dag, så får det bli en veldig rolig helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk! Det er litt bedre nå, skal til kiropraktor igjen om en times tid. Har hatt en ok helg, slitsomt og fint på en gang. Håper bare jeg får litt mer bevegelighet i nakken snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, det blir litt og litt bedre for hver dag, selv om jeg nok må regne med 1-2 uker før det er helt bra. Blir fort sliten, stiv og får vondt. Skal helst ikke bære så mye, noe lillebror ikke er helt happy for ...

Ellers har desember kommet, ungene har fått adventskalendere og juleavslutningene er i gang. I går var det avslutning i eldstemanns klasse, og på mandag er det snuppas klasse som står for tur. Lillebror skal både ha Lucia-feiring, nissefest og julebord i barnehagen, og er visst i gang med å lage noen (superhemmelige) julegaver. :ler: Desember-maratonen avsluttes med julekonsert på skolen den siste uka før jul. Så blir det kanskje litt tid til noen siste-liten-forberedelser ;)

Trist dag i familien til mannen min i dag. Onkelen hans døde i dag, og det kom svært brått. Det er så leit når en ektemann, far og bestefar går bort på den måten. Vi håper at han ikke kjente så mye til det. Stakkars mannen var alene da det hendte, og det er ikke klart hva årsaken egentlig var. :trist:

Endret av La Traviata
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig leit :( og tøft for de nærmeste når man ikke vet hva som skjedde heller. Håper dere kan få klarhet i det.

Fortsatt god bedring med nakken, håper det ikke må så mange behandlinger til før du er helt god igjen. 

Desember er et aldri så lite maraton, særlig for de av dere med flere barn både i skole og barnehage. Heldigvis er det vel forbundet med en del kos og ikke bare stress :) God helg til deg og dine :klemmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Favole! :klem:

Det er så trist. Veldig tungt for de nærmeste, ja. Begravelsen blir neste fredag, i Trondheim. Vanskelig å få reist alle sammen, så det blir bare mannen som drar. Ellers er det nå klart at det BLIR tur til San Diego på meg! :hurra: Det blir utrolig gøy og spennende!

Har hatt en fin helg. Julekonfektverksted sammen med ei venninne på lørdag, mens mannen var på julebord. Daffesøndag med utelek og innekos. :) Nakken min har vært ganske sliten da, heldigvis skal jeg til kiropraktor i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tekola og Leopanter: Takk! :klem:

Har vært til kiropraktor igjen i dag. Bevegeligheten har kommet seg masse, men det sitter en gjenstridig knute øverst nakken. Den gir meg mye hodepine for tida, slitsomt. I går var jeg i tillegg helt zombie. Lillebror våkna i ett sett hele natt til i går, uvisst hvorfor. Vi delte jo på å ta ham, men det ble veldig urolig likevel. I natt var det heldigvis mye bedre!

Har fått kjøpt en del julegaver nå, mangler bare et par stykker. Har bestilt en del på nettet, det er så kjekt, synes jeg. Julekort har jeg også fått bestilt :)

Denne uka starta friskt, med juleavslutning i snuppas klasse på mandag, men så har det heldigvis roet seg litt! Nå skal vi ingenting spesielt før fredag, da det er Luciafeiring i barnehagen (og mannen skal reise tur/retur Trondheim i begravelse, samt at snuppa skal på nissefest hos ei jente i klassen). Til helga blir det bursdagsfeiring, i anledning av at undertegnede blir ett år eldre ;) 

Endret av La Traviata
skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Favole! :klem:

Bursdagshelg vel overstått, veldig koselig (selv om det var travelt)! Fikk mange fine gaver, blant annet brødbakemaskin, pluss en del penger. Trenger sårt å fornye garderoben!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå skal jeg straks til kiropraktoren igjen, og i kveld skal eldstemann i Kodeklubben for siste gang. Tirsdag skal snuppa til frisøren og bli julefin på håret, og på kvelden må jeg bake kake til julekonserten på skolen på onsdag ... Så er det både nissefest og julebord i barnehagen, så uka kommer nok til å fly av gårde i kjent stil :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig! Julefin på håret må jeg også bli, det minnet meg på at jeg må få bestilt frisørtime til meg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du ble julefin på håret, Millimani!

Gjesp ... Lillebror er våken minst en gang om natta for tida, og vil stå opp uforskammet tidlig. Kombinert med fullstappa aktivitetskalender, julestress og mye jobbing, er det ikke fritt for at jeg er sliten. Forkjøla er vi også, i hvert fall jeg, mannen, og storebror. Skal bli godt med juleferie!

Må få sendt julekort i dag, og så skal vi handle juletre og de siste julegavene. :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...