Gå til innhold

Hvordan rense leilighet for dårlig energi?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du mensen eller noe? Ro dem nå ned. Intensjonen min var ikke å fornærme deg.

Jeg mener nå at det jeg skrev, gjelder fortsatt uansett hvor ofte dere krangler elns.

Dette er et menneskeskapt problem, da kan menneskelige metoder fikse det, istedet for å lete etter åndelige løsninger eller noe slikt. Hva ellers mener du med "rensing" om ikke det paranormale? Du har jo heller ikke fortalt om det er selve rommet dere krangler om. Er det møblene, fargene osv?

Endret av Haru
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

F.eks. kan dårlig møbelplassering skape en rar eller ekkel følelse i et rom. En rar energi om du vil. Og jeg har absolutt tro på at dårlige energier fra tidligere tider kan henge igjen.

Hilsen realfagsjenta

Anonymous poster hash: 395a0...772

Den ekle følelsen du får, har ingenting med rommet i seg selv å gjøre. Det er kun din egen oppfatning av møbleringen. Hvis det blir dårlig stemning, er det noe du selv har skapt inni deg.

Anonymous poster hash: 25e37...857

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan på det varmeste anbefale salvie. Du kjøper det gjerne på alternative butikker eller på nett. Tenn en kvist og gå en runde rundt i huset. Det skal hjelpe på den dårlige energien :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for avsporinger, og en del er delt ut fra tråden, slik at det kan diskuteres i en egen tråd, og ikke avspore det opprinnelige temaet.

Mette Forumansvarlig

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

jeg har brukt kokt vann med sitron og tea tree-olje, plassert i alle rom, med alle vinduer på vidt gap. la stå noen timer.

spill gjerne positiv musikk som gjør deg godt, eller kristen lovsangsmusikk.



Anonymous poster hash: f0b99...a30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

ER DET KALDT OG DU TØRNER, LEGG SALT I ALLE HJØRNER OG SE SALTET KRØLLER, SÅ INNTILJORD GJØR DEN ELLER RETT I DASS.

SALVIE FUNKER, DEN FÅR MAN SOM TE I HELSEKOST BUTIKKER, HA DEN I SKALLET TIL ETT TELYS,  Å LA DET RYKE RUNDT I ROMMENE. SALVIE ER ÅSSÅ BRA VIS MAN HAR KLØE OG SVIE. EN KOPP TE VIS DET SVIR, SALVIE KALLES ÅSSÅ KVASIR. NÅR DET RYKER RUNDT I ROMMET DEN LETTERE GLIR, SOM ALLE TAR FORGITT NÅR DE TAR OG GIR, MAN KRANGLER FORDE DET ER NOE MAN MANGLER, PENGER, BESTEVENNER ELLER..............AT EN AV DERE IKKE SANNHETEN FORTELLER, OG MAN MÅ SNAKKE MED OG OM DEN DET GJELDER

BOR DE I LEILIGHET I HØYT OPPI EN BLOKK OG FÅR HØYDE SKREKK, SÅ ER DET ALLTID NOE DE MÅ TA VEKK, PLANTER MÅ VEKK DE FØLER KVEKK . DET ER IKKE LETT, MEN UANSETT TAS DE VEKK, Å FØLE AT DE MÅ HOPPE ER ETT KVEKK. GRAV PLANTENE NED I JORDEN, EN VERDIG DØD ENN Å PINES NØD.

 

HAR DE AKVARIUM OG STUDER OM FISKENE ER TRISTE, DET SER MAN I ØYENE DERES OG DE OPPSØKER DERE, SÅ GRUNNENE TIL AT DERE ER TRISTE SOM NOEN Å MISTE. LA DET BLI DEN, DE KJØPER SIST OG SALVIE PÅ KVIST GJØR ÅSSÅ AT MAN IKKE FØLER SEG SÅ TRIST, MAN SKJYLL FOR GUDS SKJYLD NED DEN TRISTE FISK, EN VERDIG DØD ER DET DEN VIL HA DET ER VEL SIKKERT OG VIST.

VENNLIG HILSEN ODIN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På ‎20‎.‎01‎.‎2014 den 20.35, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk tips av en klarsynt eller hva hun var om å sette glass med saltvann rundt i huset. Skulle ta ca et halv glass vann og fylle på masse salt. Dette skulle stå til vannet var tørket inn og saltet lå igjen i bunnen. Husker ikke helt hva hun mente det skulle gjøre, men det var etter at jeg og mannen hadde gått gjennom en forferdelig periode i forholdet og stemningen hjemme var uutholdelig. Vi er nå iallfall sammen 10 år etter så mulig det funket ;)

 

Anonymous poster hash: b1e40...49d

Dette fikk jeg tips om for mange år siden, men husker ikke hvordan det skulle gjøres.

Gjorde du dette en gang, eller flere ganger? Når bare saltet lå igjen, kastet du det? 

Kan man bruke det samme om igjen om en føler for ny omgang med rensing?

Det var fint å lese ditt innlegg. Akkurat hva jeg trengte nå. :) 

Anonymkode: 82921...420

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.2.2017 den 3.51, alt med salt skrev:

ER DET KALDT OG DU TØRNER, LEGG SALT I ALLE HJØRNER OG SE SALTET KRØLLER, SÅ INNTILJORD GJØR DEN ELLER RETT I DASS.

SALVIE FUNKER, DEN FÅR MAN SOM TE I HELSEKOST BUTIKKER, HA DEN I SKALLET TIL ETT TELYS,  Å LA DET RYKE RUNDT I ROMMENE. SALVIE ER ÅSSÅ BRA VIS MAN HAR KLØE OG SVIE. EN KOPP TE VIS DET SVIR, SALVIE KALLES ÅSSÅ KVASIR. NÅR DET RYKER RUNDT I ROMMET DEN LETTERE GLIR, SOM ALLE TAR FORGITT NÅR DE TAR OG GIR, MAN KRANGLER FORDE DET ER NOE MAN MANGLER, PENGER, BESTEVENNER ELLER..............AT EN AV DERE IKKE SANNHETEN FORTELLER, OG MAN MÅ SNAKKE MED OG OM DEN DET GJELDER

BOR DE I LEILIGHET I HØYT OPPI EN BLOKK OG FÅR HØYDE SKREKK, SÅ ER DET ALLTID NOE DE MÅ TA VEKK, PLANTER MÅ VEKK DE FØLER KVEKK . DET ER IKKE LETT, MEN UANSETT TAS DE VEKK, Å FØLE AT DE MÅ HOPPE ER ETT KVEKK. GRAV PLANTENE NED I JORDEN, EN VERDIG DØD ENN Å PINES NØD.

 

HAR DE AKVARIUM OG STUDER OM FISKENE ER TRISTE, DET SER MAN I ØYENE DERES OG DE OPPSØKER DERE, SÅ GRUNNENE TIL AT DERE ER TRISTE SOM NOEN Å MISTE. LA DET BLI DEN, DE KJØPER SIST OG SALVIE PÅ KVIST GJØR ÅSSÅ AT MAN IKKE FØLER SEG SÅ TRIST, MAN SKJYLL FOR GUDS SKJYLD NED DEN TRISTE FISK, EN VERDIG DØD ER DET DEN VIL HA DET ER VEL SIKKERT OG VIST.

VENNLIG HILSEN ODIN

Er dette en dårlig google-transelate?   Halvparten av dette er bare vas. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.1.2014 den 20.35, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk tips av en klarsynt eller hva hun var om å sette glass med saltvann rundt i huset. Skulle ta ca et halv glass vann og fylle på masse salt. Dette skulle stå til vannet var tørket inn og saltet lå igjen i bunnen. Husker ikke helt hva hun mente det skulle gjøre, men det var etter at jeg og mannen hadde gått gjennom en forferdelig periode i forholdet og stemningen hjemme var uutholdelig. Vi er nå iallfall sammen 10 år etter så mulig det funket ;)

 

Anonymous poster hash: b1e40...49d

Må det være Himalaya salt, eller holder med vanlig jozo fra kiwi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.1.2014 den 11.02, Haru skrev:

 

Om den negative energien er der pga noe menneskelig, for eksempel at dere krangler mye, er jo den menneskelige løsningen å samtale med hverandre eller søke parterapi hos en psykolog. Du trenger ingen eksorsisme eller klarsynte personer osv. Logisk og simpelt. Livet ditt må være ekstremt stressfullt og irriterende om du hele tiden søker overnaturlig hjelp. Dessuten har jeg aldri hørt om demoner eller ånder som forårsaker krangling. Det må være en ekstremt pinglete entitet.

 

Og hvorfor kryr det av Anonyme Brukere her?

demoner er sånn jeg ser det en telefon, telefon kan noen ganger bli ett demon. det rimer .... television kan bli ett demon, og det rimer... det er jo sant at telefon kan være grunn til krangel, telefon har blitt ett demon. tven eller televisionen, kan åsså være ett demon hvis det brukes feil og kan føre til krangling... jeg tror ikke på demoner som noe over naturlig som enn sånn type man ser i tegnefilmer data kan åsså bli rigtig så sata...........demoner er nærmere enn vi trodde.. og når det kommer til ånder tror jeg ikke på at bestefar går forvirra rundt i huset og ikke vet han er død, jeg tror det er noe han har etterlatt seg, ett blanding med væsker i ett span i kjellern som står og oser. tilintetgjør den.vis omtanke for de døde og hjelp de å rette opp i feilene de gjorde i huset... og jeg snakker og kan høre de døde, men det er fra en annen dimensjon, men de har aldri vært et demon ....... den værste åndene vi har i hus og leiligheter kommer fra tver og mobiler, den plastiken oser ånder og kan være direkte giftige. plastikk tror jeg er en av de værste åndene. så det med ånder og demoner henger sammen

 

 

 vennlig hilsen odin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.2.2017 den 23.20, Boomonster skrev:

Er dette en dårlig google-transelate?   Halvparten av dette er bare vas. 

det er nok ikke vås og jeg går ikke som en gås og tror det med gud er vås...... sånn noen gjør.. loki gjør det fordi han kjenner bare sin egen stemme...og han snakker med seg sjølv... od denne teksten var til mange.. jeg kan være ening at det var litt dårlig skrevet... men tror de må lese den nøye engang til, det er ikke vås, lover, det er bare det at jeg lager egne ord... det er ikke lett å beskrive føles livet til planter og fisker, derfor egne ord , og det handler om selvmord og det er ikke lett å beskrive... men igjen den er dårlig skrevet og jeg skal gjøre den igjen. men husk å les det høyt forde da hører de hvordan den rimer...

 

 

vennlig hilsen od

 

På 19.2.2017 den 23.20, Boomonster skrev:

Er dette en dårlig google-transelate?   Halvparten av dette er bare vas. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det kaldt og de tørner, legg salt i alle hjørner og se saltet krøller. kast det i dass etter at det har lettnet i rommet

Det er kaldt kaldt men det er pågrunn av salt og at de eter alt og har for lite baldt......

.......... med andre ord vis man kutter ut saltet i all maten og legger ut salt når det er kaldt i ett rom, så drar egentlig salt åndene fra kroppene deres på grunn at dere har eti alt det saltet, så drar saltet hjem igjen til saltet i hjørnene. og disse salt åndene gasser jo fra kroppene deres, så det hjelper ikke bare å  å legge ut salt, de må åsså kutte ut den salte maten....

hvis de ikke vet hva tørner er...... at de mister litt kontakten med deg selv når de går inn ett sted det er dårlig energi, man faller liksom....mister seg selv litt.... hvorfor salt åndene gjør det vet jeg egentlig ikke, men det lettner og man slutter og tørne.... uttrykket man kan høre er jo noen kan si "det tørner for meg"

nok om salt...

 

litt om salvie....

salvie får man kjøpt som økologisk krydder (helios) i helsekostbutikken, den kan man bruke på pasta retter, og den kan drikkes som te.... og visdommen er at hvis man i baken har kløe og svie, få i deg litt salvie. før i gamle dager heter salvie kvasir, og ordtaket var da at hvis det klør og svir så drikk litt kvasir......

salvie fra hvor enn de enn får tak idet, kan man ryke rundt i rommene, hvorfor vet jeg ikke?????men luften glir lettere, så da lager jeg ett ordspill her nå, kvasir gjør at det glir...

 

nå litt om planter... man sier at planter føler ikke ettt kvekk, men sannheten er at de har følelser de og og føler ett kvekk, og hvis den gjør det må de få døm  vekk, det samme kan gjelde en hekk som har det så ille at den vil vekk, den føler ett kvekk, det har jo med hvor i verden plantene føler seg hjemme, deres naturlige habiat og jeg tror også på tilpassninger åsså...

ogm  planter eller at man vet for lite om planter  har vært grunnen til at folk har tatt selvmord, rett og slett følt plantas kvekk og man har ville kommi seg vekk og rett og slett hoppa og tatt livet med ro....

nok om planter, men dere kan gjøre erfaringer og fortelle om det, jeg kan veldig lite... og selvfølgelig er det ikke som tar selvmord, men lever med planter som har det så jævlig at vi ikke aner...

 

litt om fisker...

føler de dere ofte trist, kan det være pågrunn av en fisk som føler seg trist... ta fisken å spyll den ned i dass og gå til den som solgte deg fisken og si takk for sist men jeg hadde en fisk som jeg vet har ett ønske helt til sist, så lenge "jeg" ikke kan bli spist så ble det så jævlig trist og det vannet hadde ikke en frist, men var bare ikke mitt habiat og jeg ble så lat for jeg fikk ikke riktig salat og endte mine dager i evig hat, nok prat... nå er jeg en pirat og er alltid parat men ha alltid24 karat i vannet det ånder vannet bra jo takk skal dere ha......... med andre ord... skaff dere aldri akvarium.....stum

 

 

litt om krangler... man krangler ofte fordi det er noe man mangler, finn ut hva dere mangler ohvem dere savner, og ring døm og få dæm på besøk i ett rensa hus....

 

 

 

 vennlig hilsen odin

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, alt med salt skrev:

demoner er sånn jeg ser det en telefon, telefon kan noen ganger bli ett demon. det rimer .... television kan bli ett demon, og det rimer... det er jo sant at telefon kan være grunn til krangel, telefon har blitt ett demon. tven eller televisionen, kan åsså være ett demon hvis det brukes feil og kan føre til krangling... jeg tror ikke på demoner som noe over naturlig som enn sånn type man ser i tegnefilmer data kan åsså bli rigtig så sata...........demoner er nærmere enn vi trodde.. og når det kommer til ånder tror jeg ikke på at bestefar går forvirra rundt i huset og ikke vet han er død, jeg tror det er noe han har etterlatt seg, ett blanding med væsker i ett span i kjellern som står og oser. tilintetgjør den.vis omtanke for de døde og hjelp de å rette opp i feilene de gjorde i huset... og jeg snakker og kan høre de døde, men det er fra en annen dimensjon, men de har aldri vært et demon ....... den værste åndene vi har i hus og leiligheter kommer fra tver og mobiler, den plastiken oser ånder og kan være direkte giftige. plastikk tror jeg er en av de værste åndene. så det med ånder og demoner henger sammen

 

 

 vennlig hilsen odin

Takk for tipset! Jeg tok meg en runde på de to stasjonære pcene mine, og reiv ut det jeg kunne finne av sata tilkoblinger. Fra nå av blir det bare eldre pcer med parallellkabler i mitt hus, eller til nøds USB.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...