Gå til innhold

Er forbannet! Hvorfor sier menn de liker damer med former, men deretter avviser deg nettopp pga formene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor ser ikke flere menn ut som Jared.

Fordi han ligner for mye på en mannedukke jeg hadde som barn. Den gangen het han Ken.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi han ligner for mye på en mannedukke jeg hadde som barn. Den gangen het han Ken.

Fyren er Guds gave til kvinnene. Det skal han ha.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men våre forgjengere elsket feite kvinner og hadde det som skjønnhetsideal.

*snipp*

Ja, men det betyr ikke at mange av tidligere tiders skjønnhetsidealer var spesielt sunne, hverken de mannlige eller kvinnelige. Overvekt var ofte ansett som noe positivt fordi det viste at de hadde nok av ressurser som mat. Men rent fysisk har det aldri vært sunt å ha mye overvekt, hverken for kvinner eller menn så jeg syntes ikke det er et bra ideal å strekke seg etter for noen av kjønnene.

Anonymous poster hash: d820e...d1e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://ilarge.listal.com/image/1475627/936full-jared-padalecki.jpg

Hvorfor ser ikke flere menn ut som Jared.

Det er mye vanskeligere for en mann å få en "ideell" kropp enn det er for kvinner. Menn må trene styrke og legge på seg i form av muskler, noe som krever både riktig kosthold og flere timer hard trening i uken. For kvinner er det nok å passe på kaloriinntaket, da menn ikke pleier å ha forventninger om store og sterke muskler. Dere aner ikke hvor tøft og vanskelig det er å være mann...

Anonymous poster hash: 159cb...07c

Endret av ninuska_
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men det betyr ikke at mange av tidligere tiders skjønnhetsidealer var spesielt sunne, hverken de mannlige eller kvinnelige. Overvekt var ofte ansett som noe positivt fordi det viste at de hadde nok av ressurser som mat. Men rent fysisk har det aldri vært sunt å ha mye overvekt, hverken for kvinner eller menn så jeg syntes ikke det er et bra ideal å strekke seg etter for noen av kjønnene.

Anonymous poster hash: d820e...d1e

Når folk med ti kilo overvekt er sunnere enn ti kilo undervekt, så har vi et skjønnhetsideal som går på helsen løs i vår tid også.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye vanskeligere for en mann å få en "ideell" kropp enn det er for kvinner. Menn må trene styrke og legge på seg i form av muskler, noe som krever både riktig kosthold og flere timer hard trening i uken. For kvinner er det nok å passe på kaloriinntaket, da menn ikke pleier å ha forventninger om store og sterke muskler. Dere aner ikke hvor tøft og vanskelig det er å være mann...

Anonymous poster hash: 159cb...07c

Som den her tråden så ettertrykkelig slår fast så er det uhyre vanskelig for kvinner å ha en ideell kropp. Ellers da så er det ikke kvinners problem at menn sliter med å se ut som Jared P.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som den her tråden så ettertrykkelig slår fast så er det uhyre vanskelig for kvinner å ha en ideell kropp. Ellers da så er det ikke kvinners problem at menn sliter med å se ut som Jared P.

Poenget hans var kanskje at man ikke behøver å være helt nazi på parterens kropp - eller skal vi menn kanskje la det bare være kvinnenes problem at de ikke ser ut som Victoria Secrets modeller?

Anonymous poster hash: d820e...d1e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann!

Jeg er vel litt pussig av meg, da jeg faktisk liker jenter som kan være tynne eller noe overvektige. Det er totalpakken jeg faller for, og er også av formening at kroppshysteriet har gått for langt. Imidlertid faller jeg ikke for jenter med alt for mange kilo overvekt, ei heller de som er syltynne. Etter min smak er det bedre med litt å ta i, enn ingenting.

Nå skal også det være sagt at jeg selv til stadighet får høre at jeg er en kjempekjekkas. Men jeg har aldri sett på meg selv på den måten! Så jeg er vel kjerringa mot strømmen, når en tar i betraktning hvilken type kvinner jeg liker ;)

Bør også nevne at jeg synes kroppshysteriet har gått like langt for menn. Da mener jeg i all hovedsak de i alderen 16 - 35. Måten de kler seg på, oppfører seg, gjerne sminker seg og napper hår osv osv MANNFOLK er etter min mening en utdøende rase!



Anonymous poster hash: f40f0...8d7
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye vanskeligere for en mann å få en "ideell" kropp enn det er for kvinner. Menn må trene styrke og legge på seg i form av muskler, noe som krever både riktig kosthold og flere timer hard trening i uken. For kvinner er det nok å passe på kaloriinntaket, da menn ikke pleier å ha forventninger om store og sterke muskler. Dere aner ikke hvor tøft og vanskelig det er å være mann...

Anonymous poster hash: 159cb...07c

Mens kvinner skal ha pupper og smal midje, er man flatbrystet eller en rett fasong er det jaggu ikke enkelt å få.

Anonymous poster hash: 00f4d...044

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget hans var kanskje at man ikke behøver å være helt nazi på parterens kropp - eller skal vi menn kanskje la det bare være kvinnenes problem at de ikke ser ut som Victoria Secrets modeller?

Anonymous poster hash: d820e...d1e

Var det poenget hans? Jeg synes det såg ut som en unnskyldning fra en fyr som er for lat til å trene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann!

Jeg er vel litt pussig av meg, da jeg faktisk liker jenter som kan være tynne eller noe overvektige. Det er totalpakken jeg faller for, og er også av formening at kroppshysteriet har gått for langt. Imidlertid faller jeg ikke for jenter med alt for mange kilo overvekt, ei heller de som er syltynne. Etter min smak er det bedre med litt å ta i, enn ingenting.

Nå skal også det være sagt at jeg selv til stadighet får høre at jeg er en kjempekjekkas. Men jeg har aldri sett på meg selv på den måten! Så jeg er vel kjerringa mot strømmen, når en tar i betraktning hvilken type kvinner jeg liker ;)

Bør også nevne at jeg synes kroppshysteriet har gått like langt for menn. Da mener jeg i all hovedsak de i alderen 16 - 35. Måten de kler seg på, oppfører seg, gjerne sminker seg og napper hår osv osv MANNFOLK er etter min mening en utdøende rase!

Anonymous poster hash: f40f0...8d7

OMG vi har en kjempekjekkas blant oss ;) Trodde det bare var mindre kjekke menn som henger på KG. Endelig en kjekk en som dukket opp :)

Anonymous poster hash: 57b08...ab5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når folk med ti kilo overvekt er sunnere enn ti kilo undervekt, så har vi et skjønnhetsideal som går på helsen løs i vår tid også.

Ja, men hva er det som er galt med normalvekt da? 10 kg er ikke så mye over og går for de fleste helt fint både estetisk og fysisk, men man har jo mindre å gå på i forhold til ytterligere vektøkning. For min egen del jobber jeg for å holde matchvekt (hverken over eller under). Hvis det blir 10 kan det fort bli 15, så videre til 20 osv. Jeg er på ingen måte nazi på at jeg skal ha six pack til enhver tid men syntes det er greit å kvitte seg med overflødig fett på magen f. eks.

Dessuten handler det om mer enn utseende. Har en mye bedre velværefølelse når jeg er slank og trent, orker mer i hverdagen og greier mer på jobben. vinn-vinn.

Anonymous poster hash: d820e...d1e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som den her tråden så ettertrykkelig slår fast så er det uhyre vanskelig for kvinner å ha en ideell kropp. Ellers da så er det ikke kvinners problem at menn sliter med å se ut som Jared P.

Det er ikke vanskelig for kvinner å få en ideell kropp, enten har du genene med deg eller så har du ikke.

Alt dere trenger er å ikke spise unødvendig mye.. Kanskje trene rompa 2 ganger i uka.

Anonymous poster hash: 1dad9...2a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det poenget hans? Jeg synes det såg ut som en unnskyldning fra en fyr som er for lat til å trene.

Man skal trene bra og spise ganske riktig for å se ut som Jared, så selv om man trener mye så vil du ikke nødvendigvis få en kropp som det.

Anonymous poster hash: d820e...d1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke vanskelig for kvinner å få en ideell kropp, enten har du genene med deg eller så har du ikke.

Alt dere trenger er å ikke spise unødvendig mye.. Kanskje trene rompa 2 ganger i uka.

Anonymous poster hash: 1dad9...2a8

Vis meg vidundertreningen som gir kvinner både pupper og smal midje.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Man skal trene bra og spise ganske riktig for å se ut som Jared, så selv om man trener mye så vil du ikke nødvendigvis få en kropp som det.

Anonymous poster hash: d820e...d1e

Vel, men menn skylder oss kvinner og prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, men menn skylder oss kvinner og prøve.

Hvorfor det?

Og hvorfor skylder ikke kvinne menn å prøve å se ut som en modell da? ;)

Anonymous poster hash: d820e...d1e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vis meg vidundertreningen som gir kvinner både pupper og smal midje.

Jeg sa jo akkurat at enten har du genene med deg eller ikke. For de fleste er ikke smal midje og store pupper en mulighet.

Anonymous poster hash: 1dad9...2a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG vi har en kjempekjekkas blant oss ;) Trodde det bare var mindre kjekke menn som henger på KG. Endelig en kjekk en som dukket opp :)

Anonymous poster hash: 57b08...ab5

Jeg har sett flere kjekke brukere i bildetrådene. :jepp:

Anonymous poster hash: ecfda...79f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...