Gå til innhold

Er forbannet! Hvorfor sier menn de liker damer med former, men deretter avviser deg nettopp pga formene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så det du mener du vil ha er altså en victoria secret modell som ikke lar spist salatblader i 3 mnd?

Fat fetisj??? Så om jeg veier 70 kg må han altså være fat-fetisj for å tenne på meg?? Hva er det for noe bullshit??

Og på den andre siden, jeg synes heller ikke menn som ikke akkurat er veltrente selv og har kg både her og der, og ølmage, har noe de skulle ha sagt! Klart de kan tenne på det, men å da forvente at alle damer superfit det gjør de??

Anonymous poster hash: 05b4e...b2e

Du kan ikke mene at den øverste kvinnen ser ut som om hun bare spiser salatblad?? :klo:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det er rart at ikke voksne kvinner har lært seg å sette fyrene på plass når de kommer med noe upassende om kropp.

Vel.. Det kom på mail dagen etter faktisk.. Og på selve daten virket han både interessert og ivrig..

Så kanskje ikke såå rart jeg lurer..

Anonymous poster hash: 05b4e...b2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke mene at den øverste kvinnen ser ut som om hun bare spiser salatblad?? :klo:

Det jeg MENTE var at hun ser ut som en Victorias secret modell som IKKE bare har spist salatblader..

Anonymous poster hash: 05b4e...b2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg MENTE var at hun ser ut som en Victorias secret modell som IKKE bare har spist salatblader..

Anonymous poster hash: 05b4e...b2e

Aha, sorry!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere ikke bare heller si at dere vil ha undertøysmodell?

Vi mener at vi vil ha normale jenter.

Det vil si at vi ikke vil ha dette:

http://www.smh.com.au/ffximage/2006/09/13/skinny_narrowweb__300x454,0.jpg

Men altså heller ikke dette:

http://images.sodahead.com/polls/002069467/3311453151_full_overweight_celebs_09_wenn5232528000x0660x883_xlarge.jpeg

Ja takk til normale, pene jenter med pupper og en rompe som er fast samtidig som det er litt støtdemping!

Endret av ninuska_
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og dette gjelder ikke kvinner? Jeg vet ikke hva slags miljø du ferdes i, men på vestkanten i Oslo er det definitivt et utseendepress på menn. Jeg har ikke tall på hvor mange menn som krakilsk kaver seg til Elixia søndag morgen for å biffe gunsa. Tanken på å stille opp på stranden og sjekke damer uten en feit biceps er helt uhørt.

Som i alle andre sammenhenger er vestkanten i Oslo 10-20 år foran bygda. Det er en fremtidsmaskin det går an å se inn i for landet ellers. Dersom utviklingen holder stand spår jeg at menn får økt kroppspress i årene som kommer, slik det lenge har vært på Oslo vest.

Apropo mannfolk på oslos vestkant.... Eg var ute på byn på Oslos vestkant.... Og eg såg ikkje eitt einaste Mannfolk.... Var kun pingler.....

Var nesten litt skummelt..

Reknar med eg får protester no, men skitt la gå.....

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi mener at vi vil ha normale jenter.

Det vil si at vi ikke vil ha dette:

http://www.smh.com.au/ffximage/2006/09/13/skinny_narrowweb__300x454,0.jpg

Men altså heller ikke dette:

http://images.sodahead.com/polls/002069467/3311453151_full_overweight_celebs_09_wenn5232528000x0660x883_xlarge.jpeg

Ja takk til normale, pene jenter med pupper og en rompe som er fast samtidig som det er litt støtdemping!

Som tidligere skrevet: Menn bør begynne å slappe av og bare bli glad for at kvinner gidder å gi dem fitte. For nu begynner selv de største taperne blandt dere å bli så kravstore at vi faktisk må rope et nasjonalt varsko.

Endret av ninuska_
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dette blir litt feil.. for både jenter med kropp som bilde 1 og 2 kan finne en passende partner som liker dem slik de er. At mannfolk ikke vil ha,.. ditt og datt blir for generelt.

Endret av Lea2
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg tror jeg veldig mange kvinner ser på seg selv om "dette vil ikke mannfolk ha"-bildene, mens realiteten er en helt annen. Et bilde er noe helt annet enn en person som beveger seg og utstråler ting.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er så sinnssykt kravstore for tiden.

Anonymous poster hash: 0294b...7fe

Man SKAL være kravstor, men mer på personlighet enn på utseende.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og dette gjelder ikke kvinner? Jeg vet ikke hva slags miljø du ferdes i, men på vestkanten i Oslo er det definitivt et utseendepress på menn. Jeg har ikke tall på hvor mange menn som krakilsk kaver seg til Elixia søndag morgen for å biffe gunsa. Tanken på å stille opp på stranden og sjekke damer uten en feit biceps er helt uhørt.

Som i alle andre sammenhenger er vestkanten i Oslo 10-20 år foran bygda. Det er en fremtidsmaskin det går an å se inn i for landet ellers. Dersom utviklingen holder stand spår jeg at menn får økt kroppspress i årene som kommer, slik det lenge har vært på Oslo vest.

Til helvete med vestkant-menn. Usjjjjjjjj!

Anonymous poster hash: 57b08...ab5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er jo unaturlig siden en undervektig kvinne kan slite med fertiliteten.

For forgjengerne våre tror jeg det var vinn-vinn-situasjon å ha sex uansett. Den potensielle reproduktive gevinsten er så stor at det ikke ville være noe fare hvis det innimellom skulle vise seg å være bortkastet energi. Og det var da først og fremst det vi kaller "tynne" kvinner, vi er jo utviklet i en naturtilstand uten overflod av feit mat.

Men skjønnhetsidealene vi har i dag er helt klart kunstige og presset på oss (bevisst og ubevisst) av media, jeg skal ikke krangle på det.

Anonymous poster hash: 159cb...07c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropo mannfolk på oslos vestkant.... Eg var ute på byn på Oslos vestkant.... Og eg såg ikkje eitt einaste Mannfolk.... Var kun pingler.....

Var nesten litt skummelt..

Reknar med eg får protester no, men skitt la gå.....

Bare pingler! Jeg er så enig!

Anonymous poster hash: 57b08...ab5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For forgjengerne våre tror jeg det var vinn-vinn-situasjon å ha sex uansett. Den potensielle reproduktive gevinsten er så stor at det ikke ville være noe fare hvis det innimellom skulle vise seg å være bortkastet energi. Og det var da først og fremst det vi kaller "tynne" kvinner, vi er jo utviklet i en naturtilstand uten overflod av feit mat.

Men skjønnhetsidealene vi har i dag er helt klart kunstige og presset på oss (bevisst og ubevisst) av media, jeg skal ikke krangle på det.

Anonymous poster hash: 159cb...07c

Men våre forgjengere elsket feite kvinner og hadde det som skjønnhetsideal.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/0/09/Venus_von_Willendorf_02.jpg/399px-Venus_von_Willendorf_02.jpg

Endret av ninuska_
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...