Gå til innhold

Er forbannet! Hvorfor sier menn de liker damer med former, men deretter avviser deg nettopp pga formene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og dette gjelder ikke kvinner? Jeg vet ikke hva slags miljø du ferdes i, men på vestkanten i Oslo er det definitivt et utseendepress på menn. Jeg har ikke tall på hvor mange menn som krakilsk kaver seg til Elixia søndag morgen for å biffe gunsa. Tanken på å stille opp på stranden og sjekke damer uten en feit biceps er helt uhørt.

Som i alle andre sammenhenger er vestkanten i Oslo 10-20 år foran bygda. Det er en fremtidsmaskin det går an å se inn i for landet ellers. Dersom utviklingen holder stand spår jeg at menn får økt kroppspress i årene som kommer, slik det lenge har vært på Oslo vest.

Der kan dere se hvordan det er og har vært for kvinner i alle tider.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det gjør de.

Ja da er det like greit å bytte fil nesten altså..

Anonymous poster hash: 05b4e...b2e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettdating jepp. Men kan ikke tenke meg det er noe andeledes i den virkelige verden heller.

Anonymous poster hash: 05b4e...b2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der kan dere se hvordan det er og har vært for kvinner i alle tider.

Det er helt greit. Jeg syns ikke det på noen måter er destruktivt å være sunn. Feite kropper med et lass fett er rett og slett jævla usunt. Det kan være direkte helseskadelig.

La oss nå for all del gjøre befolkningen i stand til å leve sunne liv, fremfor å stikke hodet i sanden slik de feite idag gjør. Fedme er et kjempeproblem, og jeg tror vi løser problemet med å informere befolkningen slik at de selv besitter nok informasjon til å trene og spise riktig. Da kan man forhindre at folk sulter seg ihjel eller får anoreksia / bulemi, eller spiser seg ihjel. Litt kroppspress syns jeg vi kan fint leve med.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det du mener du vil ha er altså en victoria secret modell som ikke lar spist salatblader i 3 mnd?

Anonymous poster hash: 05b4e...b2e

Huh? Damen med former på det bildet ser da ut som ei frisk dame med god apetitt.

Anonymous poster hash: 00f4d...044

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er helt greit. Jeg syns ikke det på noen måter er destruktivt å være sunn. Feite kropper med et lass fett er rett og slett jævla usunt. Det kan være direkte helseskadelig.

La oss nå for all del gjøre befolkningen i stand til å leve sunne liv, fremfor å stikke hodet i sanden slik de feite idag gjør. Fedme er et kjempeproblem, og jeg tror vi løser problemet med å informere befolkningen slik at de selv besitter nok informasjon til å trene og spise riktig. Da kan man forhindre at folk sulter seg ihjel eller får anoreksia / bulemi, eller spiser seg ihjel. Litt kroppspress syns jeg vi kan fint leve med.

Jeg vet om en hel del overvektige mennesker som er sunnere enn sine medbrødre/søstre som renner ned treningsstudioet

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av.. Dette gjelder veldig ofte unge mennesker. Når man begynner på komme i gammel og bitter-alderen, så har man gjerne litt andre prioriteringer, som trivsel og verdier. Går fint an å tenne på det som er inni et hode i stedet for hvordan fettet er fordelt. :)

Endret av Lea2
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettdating jepp. Men kan ikke tenke meg det er noe andeledes i den virkelige verden heller.

Anonymous poster hash: 05b4e...b2e

Hadde han sett bilder av deg før han møtte deg? Flere?

Jeg antar at det er flere slike situasjoner i nettdating ettersom folk skal 'beskrive' seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde sett bilde av meg i helfigur. Og jeg ser faktisk ikke feit ut! Bare så synd at man skal bli stemplet som det bare fordi man ikke har sprettpupper, at kroppen viser at man er midten av 30-årene, og ikke 20-årene lenger.

Anonymous poster hash: 05b4e...b2e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde sett bilde av meg i helfigur. Og jeg ser faktisk ikke feit ut! Bare så synd at man skal bli stemplet som det bare fordi man ikke har sprettpupper, at kroppen viser at man er midten av 30-årene, og ikke 20-årene lenger.

Anonymous poster hash: 05b4e...b2e

Jeg synes vel kanskje du tar ham litt for hardt også da, det må jo være tydelgi for en dame i midten av 30-årene at han var en fjott som man ikke bruker tid på.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi mener dette:

http://swimwearandlingerie.files.wordpress.com/2011/02/curvy-kate-2.jpg

Anonymous poster hash: 029c0...892 [/acronym

Må bare legge til at dette bildet er veldig retusjert. Du kan t.o.m. se det på magen.

Bilder av formfulle undertøysmodeller er ofte mer photoshoppet enn andre, rett og slett fordi det er vanskelig å finne kvinne med rune hofter, store pupper, smal midje og flat mage / smale lår. Som regel må bulker og folder på magen fjernes digitalt.

Når det er sagt er jeg ellers helt enig i sammenlikningene - det handler om proporsjoner. Noen kvinner har imidlertid ikke gode proporsjoner og må derfor heller holde seg veldig slanke. Mange vil aldri ha en Kelly Brook-kropp.

Endret av ninuska_
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 161 høy, og da jeg veide 64-66 kg og trente mye, så var jo jeg fin med former, følte meg selv sexy. Selv om det var litt fett der og. Men det var jo stramt og alt fettet la seg på de rette stedene. Hadde en slank fin midje. Jeg dro mannfolk som noe annet rart i denne perioden. Så menn liker former ja, men former, ikke feite damer.



Anonymous poster hash: 87c1f...247
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest avocadoen

Menn tenner på forskjellige ting. Noen tenner på litt større kvinner, noen tenner på normalvektige kvinner med former og noen tenner på normalvektige kvinner uten former.

Dette kan jeg selv skrive under på, da det er mer enn nok menn som tenner på lille tynne meg med lite former.

Så det er ikke noe å bekymre seg for. Kvinner kan ikke akkurat selv bestemme hvor store puppene og hoftene skal være (med mindre man tar plastisk kirurgi)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som slår meg er at gjennomsnittsmannen virkelig mener han har krav på lekre kvinner, det har de ikke . De må gøre som oss gjennomsnittskvinner bare slappe av og ikke la bitterheten styre seg.

Fra den som mener at menn bør operere seg for å nå langt nok. Herlig.

Anonymous poster hash: 93326...116

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes vel kanskje du tar ham litt for hardt også da, det må jo være tydelgi for en dame i midten av 30-årene at han var en fjott som man ikke bruker tid på.

Selvfølgelig mener jeg han er en fjott! Men at det ikke akkurat topper selvtilliten for å prøve meg på nytt kan jeg ikke akkurat benekte.

Anonymous poster hash: 05b4e...b2e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig å være stram, slank og å ha former.

Veldig stor forskjell på å ha former og å ha mye fett på kroppen.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...