Gå til innhold

Er forbannet! Hvorfor sier menn de liker damer med former, men deretter avviser deg nettopp pga formene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er så jævlig lei av sånne typer!! Neiiii.. Var visst ikke bra nok kropp, ikke slank og stram nok..

Hallo?? En dame med former er som oftest ikke så stram i kroppen, da burde man si at man helst vil ha veltrente damer da!!

Anonymous poster hash: 2e5a0...62f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man kan godt være slank og stram samtidig som man har former. Det er forskjellige ord med forskjellige meninger.

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man beskriver seg selv som noen kg ekstra og litt former, da kan han ikke forvente seg at man ser ut som en modell?? Og han sier at ja det liker han?

Anonymous poster hash: 05b4e...b2e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det er så unaturlig jeg. Med former tenker jeg mest på pupper, rumpe og hofte/midje. Hvis man har er både dvask, utrent og samtidig har mye fett på kroppen, så har jo disse formene en tendens til å bli veldig "skjult" i fettet, uavhengig av størrelse. Jeg har ikke så mye former, og tenker faktisk at for at de i det hele tatt skal kunne komme til sin rett må jeg være ganske slank. De forsvinner med en gang jeg legger på meg.

Og med litt muskler under fettet og en god holdning vil kroppen automatisk se bedre ut uansett størrelse, men det er jo selvsagt veldig individuelt hvordan det legger seg, men jeg mener damer kan være flotte i mange størrelser, bare ikke forveksle fett med former :)

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man beskriver seg selv som noen kg ekstra og litt former, da kan han ikke forvente seg at man ser ut som en modell?? Og han sier at ja det liker han?

Anonymous poster hash: 05b4e...b2e

Han ville ha sex.

Anonymous poster hash: 29431...dae

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så og si ingen menn som liker former over veltrente slanke kvinner. Kun dem som enten har en fat-fetish eller som må ta til takke med den typen kvinner fordi de egentlig ikke har noe valg.



Anonymous poster hash: 26623...432
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så og si ingen menn som liker former over veltrente slanke kvinner. Kun dem som enten har en fat-fetish eller som må ta til takke med den typen kvinner fordi de egentlig ikke har noe valg.

Anonymous poster hash: 26623...432

Jenter med former trenger ikke å være feite.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva menn sier og hvordan kvinner oppfatter det er to forskjellige ting. Når menn sier at de liker kvinner med former mener de at de ikke liker undervektige kvinner, men at de derimot foretrekker kvinner som har normalvekt og gjerne grenser litt mot undervekt.

Alle foretrekker tynne kvinner, men det er tabu å nevne det. Derfor blir menn presset til å si at de "liker kvinner med litt former..."



Anonymous poster hash: 159cb...07c
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva menn sier og hvordan kvinner oppfatter det er to forskjellige ting. Når menn sier at de liker kvinner med former mener de at de ikke liker undervektige kvinner, men at de derimot foretrekker kvinner som har normalvekt og gjerne grenser litt mot undervekt.

Alle foretrekker tynne kvinner, men det er tabu å nevne det. Derfor blir menn presset til å si at de "liker kvinner med litt former..."

Anonymous poster hash: 159cb...07c

Det er jo unaturlig siden en undervektig kvinne kan slite med fertiliteten.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som slår meg er at gjennomsnittsmannen virkelig mener han har krav på lekre kvinner, det har de ikke . De må gøre som oss gjennomsnittskvinner bare slappe av og ikke la bitterheten styre seg.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hear hear. Veldig godt eksemplifisert.

"Former" er en pen måte for feite slaskete utrente damer kan ha en måte å si at deres forfall liksom også er fint.

Endret av ninuska_
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så det du mener du vil ha er altså en victoria secret modell som ikke lar spist salatblader i 3 mnd?

Det er så og si ingen menn som liker former over veltrente slanke kvinner. Kun dem som enten har en fat-fetish eller som må ta til takke med den typen kvinner fordi de egentlig ikke har noe valg. Anonymous poster hash: [acronym="Full hash:

266236181299067b154f8ce0056ea432"] 26623...432

Fat fetisj??? Så om jeg veier 70 kg må han altså være fat-fetisj for å tenne på meg?? Hva er det for noe bullshit??

Og på den andre siden, jeg synes heller ikke menn som ikke akkurat er veltrente selv og har kg både her og der, og ølmage, har noe de skulle ha sagt! Klart de kan tenne på det, men å da forvente at alle damer superfit det gjør de??

Anonymous poster hash: 05b4e...b2e

Endret av ninuska_
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere ikke bare heller si at dere vil ha undertøysmodell?

Endret av ninuska_
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det du mener du vil ha er altså en victoria secret modell som ikke lar spist salatblader i 3 mnd?

Fat fetisj??? Så om jeg veier 70 kg må han altså være fat-fetisj for å tenne på meg?? Hva er det for noe bullshit??

Og på den andre siden, jeg synes heller ikke menn som ikke akkurat er veltrente selv og har kg både her og der, og ølmage, har noe de skulle ha sagt! Klart de kan tenne på det, men å da forvente at alle damer superfit det gjør de??

Anonymous poster hash: 05b4e...b2e

Jepp, det gjør de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som slår meg er at gjennomsnittsmannen virkelig mener han har krav på lekre kvinner, det har de ikke . De må gøre som oss gjennomsnittskvinner bare slappe av og ikke la bitterheten styre seg.

Og dette gjelder ikke kvinner? Jeg vet ikke hva slags miljø du ferdes i, men på vestkanten i Oslo er det definitivt et utseendepress på menn. Jeg har ikke tall på hvor mange menn som krakilsk kaver seg til Elixia søndag morgen for å biffe gunsa. Tanken på å stille opp på stranden og sjekke damer uten en feit biceps er helt uhørt.

Som i alle andre sammenhenger er vestkanten i Oslo 10-20 år foran bygda. Det er en fremtidsmaskin det går an å se inn i for landet ellers. Dersom utviklingen holder stand spår jeg at menn får økt kroppspress i årene som kommer, slik det lenge har vært på Oslo vest.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...