Gå til innhold

Nyfjøset.


Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjære Sauen min. Før jeg drar på juleferie så må jeg ønske deg en god jul og de beste ønsker for det nye året. Sauen har en Spiralis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare veivet litt rundt med støvkosten jeg. Orker ikke tørke støv skikkelig. Får ta det ordentlig etter jul tror jeg..

Og julepynten ligger fremdeles på loftet.

:veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Sauen min. Før jeg drar på juleferie så må jeg ønske deg en god jul og de beste ønsker for det nye året. Sauen har en Spiralis :)

Tusen takk, Spiralis. :klemmer:

Jeg er glad jeg kan gå inn i det nye året, og vite at jeg har en Spiralis. Du er god du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare veivet litt rundt med støvkosten jeg. Orker ikke tørke støv skikkelig. Får ta det ordentlig etter jul tror jeg..

Og julepynten ligger fremdeles på loftet.

:veslejenta:

Ble bare støvkosten her også. Men vi sier at det er rent nok. :jepp:

Også fikk jeg vasket gulvene skikkelig. Så det lukter rent og godt her.

Bare innom for å informere om at på NRK kl 20.55 i kveld kommer Love Actually på TV.

Benytt anledningen nå...

En liten prøvesmak bare:

http://www.youtube.com/watch?v=cYCkFTyADJ0

Får se om jeg kan få den med meg da. :jepp: Takk for tipset. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God formiddag. :kaffekopp:

Det er en stund siden jeg sto opp. Men i dag har det tatt tid før jeg har kommet meg inn hit. Mye puslerier å surre med. Blant annet en liten Turbo som har krevd mye morrakos. :hjerte:

Vaskemaskina er i gang. Kom plutselig på at det kanskje var lurt å vaske de klærne som skal være med på juleferie. :fnise:

Ellers ble gårdagen en fin dag. Jeg kom meg avgårde til spennende prosjekt. Og det gikk veldig greit. Fikk en lang og trivelig prat med en av aktørene etterpå også. Og det gjorde godt. En god samtale med en fornuftig kar gjør godt i vanskelige tider.

På veg hjem stakk jeg innom kjøpesenteret for å kjøpe meg ny bukse. Alle buksene mine har blitt litt store. Og jeg føler meg slett ikke velkledd for tiden. Så jeg tok med meg et utvalg bukser i en str mindre inn i prøverommet. Og fikk en stor overraskelse da de også var for store. Jeg måtte ta en runde til. Og endte opp med en jeans som er to str mindre enn mine gamle. :strix: At jeg skulle ha en svart jeans ble glemt da jeg falt pladask for en blå er en helt annen sak... :fnise: Og som vanlig fikk jeg med en halv meter for mye stoff i bunnen av buksen. Så jeg må vel fram med symaskina nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med de nye buksene! :smilbla:

Bare innom for å informere om at på NRK kl 20.55 i kveld kommer Love Actually på TV.

Benytt anledningen nå...

En liten prøvesmak bare:

http://www.youtube.com/watch?v=cYCkFTyADJ0

Tenkte tipse Sauen om det samme! :ler:

Her gleder vi oss, nå skal den tas opp på 'boksen' og det uten reklame! :danser:

Ble bare støvkosten her også. Men vi sier at det er rent nok. :jepp:

Også fikk jeg vasket gulvene skikkelig. Så det lukter rent og godt her.

Får se om jeg kan få den med meg da. :jepp: Takk for tipset. :)

Ja, vi sier det er rent nok. :jepp:

Jeg har vasket alle trekkene til sofaen da, fikk plutselig et innfall! Men nå ser den jo nesten ny ut, så det var nok nødvendig. :ler:

Mørke jeans gjør nok sitt, de farger av ganske så lenge. Da er jeg glad jeg har sånt stoff på sofaen som bare kan slenges i maskinen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg sa at jeg kanskje skulle få sett den filmen i kveld, glemte jeg i farten at jeg skal på julekonsert med DDE i kveld. Så jeg er nok ikke hjemme før halve filmen har gått...

Spørs om jeg må se om jeg finner den på dvd hos Platekompaniet i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også planer om å se Love Actually i kveld :strix:

Sofakveld her, med pledd, stearinlys og litt snop. :veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Love Actually er bare herlig. :strix:

Og hurra for buksestørrelse! :)

Begynner å skjønne at jeg må få sett den filmen ja. :jepp:

Og jeg er veldig fornøyd med buksestørrelsen, men gleder meg til jeg går ned ytterligere to størrelser. :nigo:

Har også planer om å se Love Actually i kveld :strix:

Sofakveld her, med pledd, stearinlys og litt snop. :veslejenta:

Håper du hadde en super kosekveld. :jepp:

Kos deg på konsert Sauen! :klemmer:

Det gjorde jeg. :klemmer:

Og Love Actually går også i morgen kl. 21:10 på NRK3! :opplyser:

:smilbla:

Takk! Da er det godt håp om at jeg kan få den med meg i kveld. :jepp:

Fornøyelig film! :nigo:

Begynner i grunnen å glede meg til å se den... :jepp:

Elsker den filmen!

Hvordan var konserten?

Konserten var topp den. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God morgen. :kaffekopp:

Begynner å bli relativt rolige morgenstunder i Fjøset igjen. Turbo har blitt mye roligere om morgenen nå. Og det er fantastisk godt. Jeg nyter å få ha kaffekoppen og frokosten min i fred. At hun var fullstendig rabiat da jeg kom hjem i går kveld er en heeeelt annen sak. :roll:

Dagen i går ble den fineste jeg har hatt på lenge. Først late timer her hjemme. Så dro jeg på første del av spennende prosjekt. Og det ble veldig bra. Deretter var det middag sammen med gode venner.

Også var det bare å finne plassen sin i Olavshallen. Og det ble akkurat så bra som jeg håpte på. :strix: Som jeg elsker det bandet. :strix: Da de på tradisjonelt vis avsluttet konserten med Julenatt over vårres by var julestemningen på plass i hjertet mitt og en liten tåre måtte tørkes (helt etter tradisjonen det også). :strix:

I dag har jeg noen få småting å ordne her hjemme. Skifte på senga, vaske badet og vaske en maskin med klær. Deretter blir det bytur igjen. Årets to siste deler av spennende prosjekt går av stabelen. Og deltakerne er noen jeg kjenner veldig godt, så jeg må nedover for å ønske dem god jul. :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var nyefjøset, jo. *pakker sammen kompasset*

Jeg regnet jo med det måtte være et, men har ikke funnet det før nå.... :klaske:

Det hjalp liksom litt å søke på alfabetregisteret i "Dagbøker".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...