Gå til innhold

Nyfjøset.


Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

*snubla i hamlet*

Og absurdgalleriets " Alle og en vær".... :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær meg her og vær meg der... Verken værer eller Hamlet i sikte her... :ler: 

God morgen. :kaffekopp:

Ser ut til å bli en dag med strålende :sol::strix:  Og da passer det godt å spasere til onsdagslunsjen. Trenger ikke bilskyss på sånne dager. Og andre planer enn lunsjen har jeg ikke i dag. 

Gårsdagen bød på overraskende besøk av to venninner. Kjempekoselig. :bolledeig: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morn morn :kaffekopp: 

Våkna opp i et tåkehav i dag. Hele bygda var pakket inn i et tykt grått teppe. Men nå er det teppet  i ferd med å forsvinne. Og jeg øyner håp om en nydelig dag. :sol: 

Dagens planer er ikke så store, men veldig koselige. I dag går ferden til familien Bulk. Gleder meg til en kosedag sammen med trollungene. :strix: 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, loffen skrev:

:hoho:

Dere er alle, og jeg er en vær. :biggrin:  Har vurdert å kjøpt T-skjorta. :fnise:

VÆRsågod, løp og kjøp :skratte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen. :kaffekopp: 

Gårsdagen forsvant i en vakker drøm av hornmusikk. :strix:  Fikk med meg en marsj i byen og en konsert i ei kirke i byen. Og innimellom der ble det god middag og masse skravlings. :bolledeig:  Ja, også slo jeg meg løs på shoppingfronten i går. Jammen ble det en lang cardigan og en topp. :jepp:  

I dag blir det hjemmedag. Regner med at Kompis kommer innom en tur en eller annen gang i dag. Og ellers håper jeg det blir varmt nok til å sitte ute med bok og tekopp. :jepp: 

Den 5.5.2016 at 21.05, loffen skrev:

:hoho:

Dere er alle, og jeg er en vær. :biggrin:  Har vurdert å kjøpt T-skjorta. :fnise:

:hoho: 

Den 6.5.2016 at 7.31, Roadrunner skrev:

Mårnings! 

En :kaffekopp: serveres fra flyplassen. Ut på tur :hoppe:

Tusen takk. :klem: Regner med at du koser deg på tur. :nigo: 

11 timer siden, loffen skrev:

God helg i fjøset! :kyss:

God helg til deg og. :klemmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :kaffekopp:

For en herlig dag det ble i går. :strix:  :sol::sol::sol: Så varmt og godt ute i finværet. Tanken om å sitte og lese forsvant i skravling. En nabo kom innom, og satt i tre timer og skravlet. Så kom husverten og satt og skravlet litt. Også kom Kompis. Da ble to og en halv time skravling her ute, før vi dro til familien Bulk og satt et par timer der og skravlet. Ti timer ute i sola medførte en solbrent sau. :ler: 

Så i dag tror jeg at jeg skal være litt forsiktig. Blir en tur til byen på gudstjeneste. Og ellers en rolig dag i skyggen. Ja, og i kveld er det bibelgruppe. :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lyst til å droppe bibelgruppe og heller ta over barnebursdag på lekeland? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, MarianneE skrev:

Lyst til å droppe bibelgruppe og heller ta over barnebursdag på lekeland? 

 

Nei takk... Barnebursdag står jeg gjerne over... Du har min fulle medlidenhet i kveld. :troest: 

Jeg for min del tilbringer kvelden hjemme. Bibelgruppa er utsatt ei uke. Og jeg er ikke lei meg for det. :veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :kaffekopp:

Enda en dag med strålende :sol::strix: 

Om et par timer skal jeg møte ei venninne i sentrum. Rusle litt i butikker. Og kanskje blir det en :essen2:  Utover det er det ikke store planer denne dagen. Noen har sluppet ei bombe på kjøkkenet mitt. Så jeg må ta en todagers oppvask... :sukk:  

Gårsdagen ble veldig fin. Flott gudstjeneste og en fin rusletur i byen etterpå. Årets første is på Fiskebrygga smakte godt. :sikle:  Og vel hjemme kom melding om at bibelgruppa ble utsatt, og jeg ble i grunnen veldig glad. Jeg var ikke motivert for å dra ut igjen i går kveld... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To-dagers oppvask? Her i huset er det en "trenger ikke vaske opp på noen dager ennå"-oppvask :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...