Gå til innhold

Nyfjøset.


Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

Leiligheten er invadert for andre helg på rad. Forrige helg var foreldrene mine her, denne helgen er svigerfar og svoger her på cupfinalehelg. Veldig trivelig, men jeg var syk da jeg våknet (altså sykdommen min er ikke god i dag), og da er det litt slitsomt. Heldigvis har gubben tatt hintet og de har dratt til byen en tur. Så da er sikkert hodet og kropp på plass igjen når de kommer tilbake. 

I morra skal vi altså på cupfinalen! Hurra!

håper basiliskene holder seg borte, sauen. 

Du må heie litt for meg og i morgen da. :ball: 

Håper formen er bedre nå :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen. :kaffekopp:

Glad og fornøyd sau som våknet i dag. Det ble to venner som kom på besøk i går kveld. Så det ble en veldig koselig kveld med god mat, skravling og latter. Sånt gjør underverker for humøret. :strix:

I dag blir det vel masse sport på tv, litt pusling i heimen og kose-seg-hjemme-dag. :jepp:  

:veslejenta:

Det så godt ut. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp:

Du verden så godt det smaker med kaffe og frokost etter å ha vært på legesenteret og tatt fastende blodprøver. :kaffekopp:

Om en knapp time skal jeg ut igjen. Da går ferden til det store kjøpesenteret. Skal møte ei venninne der. :bolledeig: Forhåpentligvis får jeg unna det som skal gjøres der ute før jul og. Det er noen få julegaver jeg MÅ dit for å få kjøpt. Og jeg har ikke lyst til å ta mange turer dit før jul... 

Veldig artig å være på Ullevål i dag, men du verden så iskaldt!

Det tror jeg på. :jepp:

Endret av Sauen Shaun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kaffekopp: 
Håper det blir en koselig tur til kjøpesenteret, og at du får gjort det du må gjøre der.
Må innom en tur etterhvert jeg også, men litt enklere når man har bil og bor nærmere, så jeg bare svipper innom ved behov :jepp: Det KAN være ganske koselig der, men da må man treffe en dag uten for mye folk, og med god tid og masse tålmodighet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp:

Det ble en veldig fin dag på kjøpesenteret i går. Det var lite folk der, og da er det i grunnen greit å være der. Jeg imponerer vel ikke som shopper, men jeg fant da noen gaver... Også fant jeg julebordkjole til venninna mi. :nigo: Også regner jeg med at jeg må ut dit minst en tur til før jul...

I dag har jeg i grunnen ikke noen store planer. Må ut for å få kjøpt noen strikkepinner. Ellers blir det nok bare en hjemmedag. :jepp: 

:kaffekopp: 
Håper det blir en koselig tur til kjøpesenteret, og at du får gjort det du må gjøre der.
Må innom en tur etterhvert jeg også, men litt enklere når man har bil og bor nærmere, så jeg bare svipper innom ved behov :jepp: Det KAN være ganske koselig der, men da må man treffe en dag uten for mye folk, og med god tid og masse tålmodighet :ler:

Det ble en koselig tur, og jeg fikk gjort noe av det jeg måtte gjøre der. Men må nok ut igjen en tur til før jul. Og det blir nok en mandag formiddag, tenker jeg... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp:

I dag skal jeg på utflukt. :buss:   Ferden går til en av de sydlige Sørlandsbyene. Har en lunsjavtale med kusine der. Også kommer jeg forhåpentligvis et skritt nærmere avsluttet julegavehandel... :shoppe:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brrrr.... Jeg fryyyser! Ikke at det egentlig er så kaldt, men jeg kommer nok til å fryse frem til det blir sommer igjen. Skal på spa på lørdag, da. Så håper noen timer med knaing og skrubbing hjelper på.;)

Håper du har en fin dag på senteret og slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp:

Gårsdagen ble lang og fin. Det var veldig kos å se igjen kusine. :strix: Og jeg fikk kjøpt en del julegaver. Så nå er det ikke så mye igjen før jeg er ferdig med årets gaver. :bolledeig: 

I dag blir det en rolig formiddag her hjemme, før jeg skal hente unger på skolen. Og da blir vel ettermiddagen alt annet enn rolig. :fnise:

:kaffekopp:

Mårnings!
Håper du får en fin dag og en flott tur. Tror jeg har en liten mistanke om hvor ferden går :lur:

Mårnings! Og takk for :kaffekopp:

Det ble en lang og fin dag. Og det er ingen stor hemmelighet at målet for gårsdagens utflukt var Mandal. :ler:

Brrrr.... Jeg fryyyser! Ikke at det egentlig er så kaldt, men jeg kommer nok til å fryse frem til det blir sommer igjen. Skal på spa på lørdag, da. Så håper noen timer med knaing og skrubbing hjelper på.;)

Håper du har en fin dag på senteret og slikt.

Du er ikke den eneste som gleder seg til sommeren. :ler: 

Dagen i går ble fin den. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen - tror jeg... :Gjesp: :kaffekopp:

Hodepine og lite søvn... Men vi kommer nok gjennom denne dagen og. Det blir en lang og travel dag. Starter med vakt på veldedig arbeid i kirka. Deretter kommer minstesøster for å hjelpe meg med å vaske vinduer. Så skal julegardiner opp... 

Ja-ja, til uka blir det atter rolige dager for Sauen. Fram til da er det bare å bite tennene sammen, og stå på så godt man kan... :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen. :kaffekopp:

Gårsdagen ble minst like travel som jeg trodde. Hektisk i kirka, så hjem for å vaske, også måtte jeg en liten ekstratur i kirka før jeg dro hjem for å fortsette vaskinga. :daane: Men det var veldig bra da jeg landa i godstolen i går kveld. Da var hele huset vasket (stor takk til rask og arbeidsom minstesøster), julegardiner, adventstjerne, julepynt og alt mulig stæsj ute av eskene sine. Nå er det virkelig lunt og koselig her i det vesle huset mitt. :tree: 

Det eneste jeg ikke fikk gjort i går var å skifte på senga. Det skal jeg gjøre i dag. :jepp:

Ellers står det bollebaking på programmet i dag. Har ansvar for bevertninga i foreningen i morgen ettermiddag. Og da står det boller på menyen. :jepp:

God bedring!

Fullt kjør i helga også, eller?

Fullt kjør og fullt kjør... Tja, ut fra mitt energinivå kan man vel kalle det det. Men for folk flest vil vel ikke litt bollebaking og kaffekoking kalles fullt kjør... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit vi er fler med samme definisjon på "full rulle". I dag har jeg vært på spa. Veldig deilig (og kjempevondt når damen knadde opp muskelknuter og betennelser...) Etter det handlet jeg mat. Da var energimengden i dag brukt opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjenner meg godt igjen i beskrivelsene deres. :)

Og Rosalie, jeg trodde jeg skulle fryse ihjel på Ullevål på søndag. :ler: Jeg hadde SÅ mye varme klær på meg, men det hjalp jo ingenting.

God lørdagskveld i fjøset! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp:

Søndag, kaffe, frokost, Sangtimen på radio og første adventslyset er tent. Man kunne absolutt hatt en verre start på dagen. :rodmer:

Gårdagen ble bollebakedag. Det må være mange år siden sist jeg har bakt boller. Men jammen fikk jeg produsert de luftigste og beste bollene jeg noen gang har bakt. :nigo:  Om noen timer skal jeg til byen og foreningen. Blir kjekt det. :jepp:

Greit vi er fler med samme definisjon på "full rulle". I dag har jeg vært på spa. Veldig deilig (og kjempevondt når damen knadde opp muskelknuter og betennelser...) Etter det handlet jeg mat. Da var energimengden i dag brukt opp...

Høres helt fantastisk ut med massasje... :jepp:

Kjenner meg godt igjen i beskrivelsene deres. :)

Og Rosalie, jeg trodde jeg skulle fryse ihjel på Ullevål på søndag. :ler: Jeg hadde SÅ mye varme klær på meg, men det hjalp jo ingenting.

God lørdagskveld i fjøset! :klemmer:

Takk. :klemmer: Det ble en fin og veldig rolig lørdagskveld i fjøset. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann og hoppsann! :kaffekopp:

Gårdagen ble veldig fin. Trivelig i foreningen. Og en liten tur ut for å spise sammen med Kompis etterpå. :jepp:

I dag står det hjertekontroll på programmet. Kan ikke si jeg gleder meg til det. Men-men, blir greit å få det gjort. Da er det forhåpentligvis noen år til neste gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morn-morn. :kaffekopp:

Ny dag, :sol: stikker fram, og jeg har noen små planer for dagen. Må noen små ærend her i sentrum. Også skal jeg bake noen boller til kveldens bibelgruppe. Og bortsett fra det skal jeg sløve mest mulig. :jepp:

Gårsdagens hjertekontroll gikk i grunnen ganske bra. Må skifte ut ene medisinen jeg bruker, men det bør ikke være noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...