Gå til innhold

Nyfjøset.


Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

:kaffekopp:  :sno: og julemusikk på radioen... Joda, julestemningen kommer sigende. :tree: Ikke at jeg trenger :sno: for å få julestemning altså. Jeg klarer meg fint uten den hvite guffa jeg...

I går var jeg på årets første, og sannsynligvis eneste, julekonsert. Det gjorde godt for en sau i ubalanse. Godt å senke skuldrene, og bare være i øyeblikket. :jepp:  Hadde også et koselig julebord med Fuggel'n onsdag. :strix:  Så det er lyspunkt selv om sorgen over lille Turbo fremdeles henger i... Jeg begynner å innse at jeg nok ikke kommer i mål med alle ting til jul i år.  Energien strekker ikke til. Men jeg får bare ta det jeg orker. 2017 har ikke vært mitt år helsemessig. Tenker å prøve meg på litt baking i ettermiddag. Så får vi se om det blir med tanken, eller om det blir gode kaker til kvelden. :sikle: 

På 4.12.2017 den 8.51, Roadrunner skrev:

:klemmer:

Utrolig trist med skjønne Stripe :trist:

Så altfor kort liv!

:klemmer:

Ja, så altfor kort liv. Hun skulle vært hos meg ti år til hun... :trist: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Følger opp Roadrunner jeg da og ønsker godt nyttår! Håper 2018 blir et bedre år for deg enn der 2017 var.

:klem:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

ATSJOOO! :forkjola: Her var det støvete. *tørker støv*

Beklager at det har vært stille her. Jeg har slett ikke manglet ting å skrive om. For det har skjedd mer enn jeg ønsker så langt i det nye året. Jeg har bare manglet energi til å skrive... Det startet med at jeg fant ut at naboen har noen sider jeg ikke tror jeg kan leve med. Så alle tanker om en romanse med ham er lagt vekk. :sukk: Men vennskapet er inntakt. :jepp:  

Deretter døde husverten min. Og samme uka døde ei dame i foreningen. På bussen på veg til begravelsen til den dama, fikk jeg melding om at en gammel nabo i hjembygda var død. Og for ei uke siden fikk jeg nok et dødsbudskap fra Saueland. :grine:  Nå forlanger jeg at alle jeg kjenner holder seg levende lenge. Jeg trenger ikke flere triste nyheter nå... 

Men sånn bortsett fra alt dette går det bra med Sauen. :jepp:  Gleder meg stort over en musikalsk opplevelse jeg hadde i går kveld. :strix: Og kjenner det er godt at jeg slipper å ut i snøkaoset i dag. Brøyting er oppskrytt i denne bygda jeg bor i... :sno: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det var da litt av en start på året :klem: Så nå får du ny husvert? Det kan jo bli spennende...

Synd med naboen, men godt dere beholder vennskapet - man har jo glede av det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Daria skrev:

Uff, det var da litt av en start på året :klem: Så nå får du ny husvert? Det kan jo bli spennende...

Synd med naboen, men godt dere beholder vennskapet - man har jo glede av det også.

Ja, jeg får ny husvert, men heldigvis en jeg kjenner godt. Yngste sønnen til husverten skal flytte inn der når han bare får pusset opp litt. Regner med at jeg blir boende på en byggeplass det kommende året... :fnise: 

Ja, jeg tror det sunneste er at vi bare er venner. :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Daria skrev:

Så greit at sønnen overtar, da slipper du den usikkerheten - ingen umiddelbar fare for å måtte flytte...

Fikk beskjed om det samme dag som gamlefar døde. Så jeg har aldri vært usikker i forhold til bosituasjonen - heldigvis. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, MarianneE skrev:

Det var jo ikke småtterier å du skulle oppleve heller da

Har vært nok for ei stund nå ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :kaffekopp::kaffekopp: 

Trenger dobbel dose kaffe i dag. :Gjesp:  Det er da virkelig ikke nødvendig og våkne kl 6 om morgenen. Jeg hadde ikke noe spesielt å opp så tidlig for. Prøvde å sove mer, men ga opp etter en time... :Gjesp:  

I dag blir det vel en tur på kafé med venner. Og utover det blir det TV det meste av dagen. :jepp:  Stafett og hopp og hver gang vi møtes... *snart firekantete øyne* :fnise: 

På 13.2.2018 den 15.05, Jerle skrev:

Huff da, for en start på året. :klemmer: Godt du slipper usikkerhet rundt bosituasjon i alle fall. 

Takk :klemmer: Ja, det har vært en heftig start på dette året. Får bare håpe at resten blir bra. :jepp:  Og det er veldig greit å bo trygt. :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God formiddag  :kaffekopp:

Litt mange tanker i sauehodet for tiden. Begynner å bli småstresset i forhold til arrangement om en måned. Hvordan beregner man mengder mat når man skal servere taco til ca 50 personer? :klo: Hva annet må kjøpes og ordnes? :klo: Hvordan skal bordene settes opp? :klo: Hvem skal sitte sammen med hvem? :klo:

Og midt oppi alt dette får jeg spørsmål om å være med på billig luksusferie til utlandet til våren? Hvordan skal jeg kunne bestemme det nå? :bond:

*tar en :kaffekopp: til jeg* 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...