Gå til innhold

Nyfjøset.


Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

Ønsker bare GOD HELG jeg, og sniker meg stille og rolig ut igjen :sjenert:

 

 

 

 

:fnise:

 

(kan dessverre ikke noe for hva mine heller kjipe slektninger driver med :troest: )

Endret av Roadrunner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Makan til slekninger Fuggel'n har da.

Heldigvis er de jo grå, pappa fikset sine grå for noen år siden.  Der kom fuglene fra null til fullt på 6 mnd(han er jo en gæmlis da), men han var operert på begge øyner før det var gått 9 mnd. Og nå ser han perfekt og slipper alt av briller.

Så krysser vi alle fingrer for at de grønne bare holder seg borte!!

God helg fine sauen. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :kaffekopp:

Nydelig vær ute :sol: Hadde man bare kunne skru av vinden... Vindstille gir bedre muligheter for kjasing... :fnise:

På 29.6.2017 den 19.22, Cata skrev:

Ææææsj, fugler a gitt. :kjefte:

 (Sorry Fuggel'n) 

Er heldigvis bare de grå og grønne fuglene som er ekle... 

Og selveste Fuggel'n er bare snill og god. :strix:  

På 30.6.2017 den 8.34, Roadrunner skrev:

Ønsker bare GOD HELG jeg, og sniker meg stille og rolig ut igjen :sjenert:

 

 

 

 

:fnise:

 

(kan dessverre ikke noe for hva mine heller kjipe slektninger driver med :troest: )

Takk-takk :klem: Har hatt ei fin helg jeg. Med bursdag hos nevø, kjasing i gården og venninnebesøk. :jepp:  

Og du trenger ikke snike deg ut igjen. Ingen legger skylda på deg for det dine slektninger driver med. :klem:  

På 30.6.2017 den 11.19, Jerle skrev:

Makan til slekninger Fuggel'n har da.

Heldigvis er de jo grå, pappa fikset sine grå for noen år siden.  Der kom fuglene fra null til fullt på 6 mnd(han er jo en gæmlis da), men han var operert på begge øyner før det var gått 9 mnd. Og nå ser han perfekt og slipper alt av briller.

Så krysser vi alle fingrer for at de grønne bare holder seg borte!!

God helg fine sauen. :klemmer:

Takk-takk :klem:

Satser på at de grønne holder seg langt borte ja. De grå skal jeg nok klare å håndtere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God formiddag :kaffekopp:

Her har det vært mye kjasing i det siste :strix: Men nå blir det et par uker med lite nabokjas. Første pulje med feriegjester ankom i går. Og når de reiser, kommer pulje nr 2. Så da blir det ikke mye tid til å sitte ute med naboen... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm, kjenner jeg er en smule nysgjerring på nabokjasingen jeg. :nigo: Så koselig med sommergjester, håper dere får fint vær også :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sliter med de samme fuglene og er så langt operert på det ene øyet.
For de fleste så går dette veldig fint da. (Men jeg hadde selvfølgelig uflaks der også, slik jeg pleier. Ulykkesfugl! :icon_lol:)

Håper været er fint hos deg og at du får nabokjaset litt igjen snart. :klemmer:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :kaffekopp:

Har fått et par rolige dager med Turbo nå. Godt å få landet litt etter første pulje feriegjester. For i dag kommer første del av andre pulje... Kjenner jeg er spent på de dagene som kommer. Det er ni år siden alle fire søsknene har vært samlet... 

Også blir det lite nabokjas framover :grine:

På 10.7.2017 den 12.43, Jerle skrev:

Hmmmm, kjenner jeg er en smule nysgjerring på nabokjasingen jeg. :nigo: Så koselig med sommergjester, håper dere får fint vær også :)

 

Er spent på nabokjasingen jeg og... :fnise:

På 11.7.2017 den 14.51, loffen skrev:

Jeg sliter med de samme fuglene og er så langt operert på det ene øyet.
For de fleste så går dette veldig fint da. (Men jeg hadde selvfølgelig uflaks der også, slik jeg pleier. Ulykkesfugl! :icon_lol:)

Håper været er fint hos deg og at du får nabokjaset litt igjen snart. :klemmer:

 

 

Huff ja, jeg husker du fortalte om den operasjonen din... Hvordan er synet på det øyet nå? 

I dag er det ihvertfall ikke vær for nabokjas. :regn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Heisann og hoppann! :kaffekopp::regn: 

I dag blir det en innedag. Og det er det jammen lenge siden jeg har hatt. Har vel knapt vært inne i sommer. Sånn blir det når det er :sol: og man har gode naboer... :fnise: 

Årets sommerbesøk er unnagjort. Og det ble vel i grunnen en fin opplevelse. Var mye styr og ståk på forhånd. Men alt gikk mye bedre enn forventet. :jepp: *lettet*

Det er definitivt ikke noe kjasevær i dag. Så da tenker jeg å mure meg inne i kortmakeriet. :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Sauen Shaun skrev:

Det er definitivt ikke noe kjasevær i dag. Så da tenker jeg å mure meg inne i kortmakeriet. :jepp: 

Kjasing burde virkelig kunne flyttes innendørs ved umedgjørlige værguder. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sau! :klemmer: 

Jeg trenger en varm ullen klem, nemlig. :icon_lol: 

Endret av loffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God formiddag. :kaffekopp: 

Straks avgårde for å ta en :kaffekopp: med to gode venner. Sitte på kafé er greit tidsfordriv når det bøtter ned ute. :regn:  Ikke noe kjasevær i ettermiddag, ser det ut til. Men hvem vet... Har sittet noen timer under tak på trappa mi og vi... :ler:  

På 27.7.2017 den 21.36, Cata skrev:

Kjasing burde virkelig kunne flyttes innendørs ved umedgjørlige værguder. :P

Blir abstinensene for store, så finner vi nok muligheter for litt kjas selv om været er mot oss... :ler: 

På 30.7.2017 den 17.09, loffen skrev:

Sau! :klemmer: 

Jeg trenger en varm ullen klem, nemlig. :icon_lol: 

:klemmer::klemmer: Du skal få mange ullne klemmer du. :klemmer::klemmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men altså... vi lurer jo litt på denne kjasingen da? Har været vært på deres side i det siste siden du ikke har skrevet på en stund? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kaffekopp::regn:  Perfekt vær for kaffedrikking og kortlaging i dag... Har vært veldig mye på farten i det siste, så veldig godt med en rolig dag hjemme nå. :jepp: 

På 8.8.2017 den 10.21, Jerle skrev:

Men altså... vi lurer jo litt på denne kjasingen da? Har været vært på deres side i det siste siden du ikke har skrevet på en stund? :nigo:

Tja... En del kjas har det da blitt (inkludert et par bilturer). :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Juhuuu... :kaffekopp::kaffekopp::kaffekopp: 

Her går dagene i en rasende fart... Klarer knapt å henge med... :bond:  Ikke minst forsvinner det timer hver dag på kjasing... :flau:   Og status er vel sånn omtrent på det nivå at jeg kan si at han er min - hvis jeg vil ha ham... Er liksom ikke så mye tvil lenger om hvor jeg har ham... Men så er det noe med at panikken setter inn :bond:  Er jeg virkelig klar for å gi slipp på min singeltilværelse??? Ja-ja, her får man ta det litt med ro, og tenke seg godt om før man lar det bli mer enn godt vennskap og kjas... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig :hjerte: Hvis dere kjaser vekk timer hver dag høres det vel ut som om du er ganske klar, du også...? Men det er jo ingen grunn til å stresse ting, dere har jo tid og mulighet til å ta det i det tempoet du er komfortabel med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, Sauen Shaun skrev:

Juhuuu... :kaffekopp::kaffekopp::kaffekopp: 

Her går dagene i en rasende fart... Klarer knapt å henge med... :bond:  Ikke minst forsvinner det timer hver dag på kjasing... :flau:   Og status er vel sånn omtrent på det nivå at jeg kan si at han er min - hvis jeg vil ha ham... Er liksom ikke så mye tvil lenger om hvor jeg har ham... Men så er det noe med at panikken setter inn :bond:  Er jeg virkelig klar for å gi slipp på min singeltilværelse??? Ja-ja, her får man ta det litt med ro, og tenke seg godt om før man lar det bli mer enn godt vennskap og kjas... 

Altså, hva har skjedd siden fredag? Da ble det nevnt at status fremdeles var kjas, og noen forsøkte til og med å overbevise meg om at du ikke visste hvor du hadde han... :lur:

Interessant helg? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Sauen Shaun skrev:

Juhuuu... :kaffekopp::kaffekopp::kaffekopp: 

Her går dagene i en rasende fart... Klarer knapt å henge med... :bond:  Ikke minst forsvinner det timer hver dag på kjasing... :flau:   Og status er vel sånn omtrent på det nivå at jeg kan si at han er min - hvis jeg vil ha ham... Er liksom ikke så mye tvil lenger om hvor jeg har ham... Men så er det noe med at panikken setter inn :bond:  Er jeg virkelig klar for å gi slipp på min singeltilværelse??? Ja-ja, her får man ta det litt med ro, og tenke seg godt om før man lar det bli mer enn godt vennskap og kjas... 

:hoppe: Dette er jo gøy!!!! Men ta det med ro, det er jo mye bedre enn å stresse inn i noe. Men jeg hopper for det så! :hoppe::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Roadrunner skrev:

Altså, hva har skjedd siden fredag? Da ble det nevnt at status fremdeles var kjas, og noen forsøkte til og med å overbevise meg om at du ikke visste hvor du hadde han... :lur:

Interessant helg? :nigo:

Jeg lurer også litt på hva som foregår her, dvs. der, nå? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...