Gå til innhold

Nyfjøset.


Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

13 timer siden, loffen skrev:

Sauen!
Nå har denne streiken/ferien/boikotten/whatever vart lenge nok!
:sjokolade::kaffekopp:

 

2 timer siden, Roadrunner skrev:

Så enig!

Får da være måte på!

:fnise:

Kanskje hun ikke liker oss lenger? :snurt:

 

Saaaaaauuuuen????:rope:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke:  Sauen er tilbake :vinke:

Er ikke ute på tur i dag. :regn:  Og er heller ikke oppspist av mygg (bare nesten *klør*)...  

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Roadrunner skrev:

:daane:

Sitter du ikke på trappa heller? Ser på flyene og kjaser med naboen? :lur:

Nei... Det regner... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :kaffekopp:  :sol: 

Som vanlig en trøtt sau her... Prøver stadig å sove lenge. Men lykkes sjelden med det. I dag startet dagen 06.55. :Gjesp:  Det siste halvåret har fatiguen vært verre enn noen gang. Aldri uthvilt... :Gjesp: 

Men-men, jeg kommer meg gjennom denne dagen også. Planen er en tur til saueklipperen. :sexy: Også håper jeg det er energi igjen til en tur til piren etterpå. :jepp:  Deretter har jeg planer om å sløve ute med bok (hvis ikke både jeg og boka blåser bort). Og kanskje naboen dukker opp for litt kjas utpå ettermiddagen. :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mistenker vel at det blir litt kjas ja :lur:

Og du? Regn er vel ingen hindring? Kan du ikke smelle sammen noe kanelboller eller no' og ha klar i fryser'n til dager med ruskevær? Så har du noe å servere'n :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nabokjas er bra! Og om ikke nabo skulle dukke opp så er sløving i stol med bok ikke så verst det heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :kaffekopp:

Her går dagene i tur og nabokjas. :fnise:  Ja, og en og annen legetimen... Er inne i den store årlige servicen nå. Fastlege og revmatolog forrige uke. Øyelege i morgen. Greit å få det gjort. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.6.2017 den 12.20, Roadrunner skrev:

Mistenker vel at det blir litt kjas ja :lur:

Og du? Regn er vel ingen hindring? Kan du ikke smelle sammen noe kanelboller eller no' og ha klar i fryser'n til dager med ruskevær? Så har du noe å servere'n :nigo:

Litt kjas i gården her ja... :nigo:

Men holder med godværskjas foreløpig, så får tiden vise om det blir noe på regnværsdager og... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, loffen skrev:

Mårn mårn, håper dagen din er fin! :strix:

Heisann :strix:

Stort sett fine dager her for tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Cata skrev:

Nabokjas er bra! Og om ikke nabo skulle dukke opp så er sløving i stol med bok ikke så verst det heller. 

Nabokjas er veldig bra :jepp: Og det er bok ute i gården og :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, Sauen Shaun skrev:

Litt kjas i gården her ja... :nigo:

Men holder med godværskjas foreløpig, så får tiden vise om det blir noe på regnværsdager og... :ler:

Aner jeg en flørt på gang? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kjefte: En av slektningene til Fuggel'n har bosatt seg i øynene mine. :kjefte: I følge øyelegen har jeg fått grå stær... :grine:

Også regner det i dag. Så da blir det ikke noe ettermiddagskjas i gården heller ikke dag... :sukk:  Burde kanskje ikke stått opp i det hele tatt i dag... 

På 28.6.2017 den 10.00, Jerle skrev:

Aner jeg en flørt på gang? :nigo:

Mulig... Er i hvert fall lov til å håpe... :nigo:

19 timer siden, Cata skrev:

*vurderer å innføre begrepet "kjasestatus" i Fjøset* :ler: 

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fugler gjør seg best utendørs (og på dagtid *ser stygt på alle som skriker utenfor vinduet mitt om natta*). Operasjon neste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Daria skrev:

Fugler gjør seg best utendørs (og på dagtid *ser stygt på alle som skriker utenfor vinduet mitt om natta*). Operasjon neste?

Nei, det har ikke kommet så langt enda. Var til kontroll i oktober, da var det ingen antydning til fugler. I dag var det et lite felt på hvert øye. Ny kontroll i mars, så får vi se hvor hissige de grå fuglene er.

31 minutter siden, Skravla skrev:

Huff så kjedelig.

 

Men grått er ikke verste fargen man kan få. :klem:

Takk :klem:

Hadde vært mye verre om det var grønne fugler ja... Men jeg er jo så heldig at jeg er disponert for dem og. Så det er bare å følge opp kontrollene framover... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...