Gå til innhold

Nyfjøset.


Sauen Shaun

Anbefalte innlegg

Jeg kom meg inn på Altinn i natt. (:nordvesta:) Jeg hadde nesten regnet ut på kronen hva jeg fikk igjen, men blir likevel glad for at jeg hadde regnet riktig. :ler:

Men i dag sliter jeg med alle systemene våre som bruker bankid som innlogging, så det er sikkert en del folk som buker det i dag.

Håper formen kommer seg raskt. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hey... flere med laber form ser jeg. Her går det i febernedsettende. Hunden kom akkurat og la seg oppå beina mine, så da blir jeg vel liggende her på sofaen en stund. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja-ja, jeg kom meg da inn på Altinn etterhvert. Og får tre lapper tilbake. Er fornøyd med det jeg. :bolledeig: 

Formen er fremdeles laber, men jeg håper jeg kommer meg på beina til i kveld. Skal være avskjedsmiddag for to venner som skal flytte. Så jeg må prøve å komme meg dit. *stapper innpå mer paracet* :jepp: 

3 timer siden, Jerle skrev:

Jeg kom meg inn på Altinn i natt. (:nordvesta:) Jeg hadde nesten regnet ut på kronen hva jeg fikk igjen, men blir likevel glad for at jeg hadde regnet riktig. :ler:

Men i dag sliter jeg med alle systemene våre som bruker bankid som innlogging, så det er sikkert en del folk som buker det i dag.

Håper formen kommer seg raskt. :klemmer:

Flink du som klarer å regne ut sånt. :tommel:  Jeg skjønner ikke en dritt av skattesystemet. Så her stoler man bare på at nav beregner rett... Og så langt har det gått bra... :ler: 

1 time siden, Dallandra skrev:

Hey... flere med laber form ser jeg. Her går det i febernedsettende. Hunden kom akkurat og la seg oppå beina mine, så da blir jeg vel liggende her på sofaen en stund. 

God bedring. :klem: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med litt ekstra feriepenger når den tid kommer :jepp:

Blir noen lapper her også, passer bra! Men skulle bare mangle, siden jeg trekker ekstra hver måned...

Håper det ble en fin kveld i går, og at du kom deg avsted på avskjedsmiddag.

Fortsatt god bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp:

:sol: skinner, Sauen er våken og fornøyd. Bedre form i dag. :jepp: Hadde en kjempefin kveld i går. Veldig glad jeg kom meg på avskjedsmiddagen. Heldigvis ingen trist avskjed. Det er snakk om venner jeg kommer til å møte igjen... 

I dag er det onsdagslunsj. Også må jeg en liten tur til byen på et møte i ettermiddag. Og innimellom der har jeg viktige avtaler med sofaen. :jepp:

 

30 minutter siden, Roadrunner skrev:

Grattis med litt ekstra feriepenger når den tid kommer :jepp:

Blir noen lapper her også, passer bra! Men skulle bare mangle, siden jeg trekker ekstra hver måned...

Håper det ble en fin kveld i går, og at du kom deg avsted på avskjedsmiddag.

Fortsatt god bedring!

Takk-takk. :klem:Formen er bedre. Kvelden ble fin. Og ekstra feriepenger er alltid kjekt. Ikke at jeg skal på noen sommerferie da... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at formen er bedre og at du får igjen på skatten. :tommelsmil: 
Jeg er i drittform i dag, det blåser sånn at det går gjennom både hus og kropp kjennes det ut som.
Kommer inn på altinn jeg også, men det er det ingen vits i for min skatt blir ikke beregnet før til høsten. :roll: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Penger igjen her også :hoppe: , og selv om formen for så vidt er fin så er jeg trøtt etter hektisk jobbreise. Sofa neste!!! :veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp: 

Her var det lenge siden jeg var innom... Har liksom ikke vært så mye å fortelle om... Påska gikk forbi, med noen tunge dager og noen fine dager. Og nå etter påske har jeg i grunnen vært i reisemodus. Prøver å få i orden alt som skal være i orden før jeg reiser en tur til gamle trakter. Tirsdag tar jeg plass i en av Widerøes sardinbokser, og flakser en tur nordover. Det skal bli godt å trekke inn litt trøndersk luft igjen. :jepp:  Men jeg er ikke særlig begeistret over dagens bilder av nysnø i Trøndelag... :riste:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nysnø her også, snødde masse i natt. Men her smelter det i alle fall fort, kanskje det ligger litt lenger i nord?

God tur! Kos deg med alt. spes det å lukte litt på baby. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Innom og roter litt i fjøset, serverer kaffe og 17.mai-kake.
Gratulerer med dagen Sauen!
:smilbla:  :flagg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...
10 timer siden, loffen skrev:

Sauen!
Nå har denne streiken/ferien/boikotten/whatever vart lenge nok!
:sjokolade::kaffekopp:

Så enig!

Får da være måte på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...