Gå til innhold

Tinder: det å faktisk ta kontakt


straamann

Anbefalte innlegg

Du får ikke noe svar fra meg, ihvertfall, om du spør om alt er bra eller om jeg har hatt en fin helg... Jeg har ingen interesse av kjedelige menn (uheldigvis er det vanskelig å se graden av kjedsommelighet på bildene før man trykker "like"). Ei heller har jeg interesse for uklare feriebilder, fyllabilder med ølboks i hånda, selfies i speilet på badet, flexe-bilder (grøss...) eller gruppebilder der det er umulig å se hvem som faktisk er deg.

Hvis du blir like't: Finn NOE på bildene som det går an å starte en samtale om. Er det så j*** vanskelig?

-Fin hund, hvilken rase er det?

-Den fjelltoppen har jeg også vært på!

-Kan du anbefale en god skiløype?

-Hvilket land er feriebildet fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Knirke: Jeg skjønner godt at du er evig singel! ;)

Anonymous poster hash: d0706...d04

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg startet med tinder i går/natt og allerede nå har jeg blitt bedt ut på ett glass øl av en jeg såvidt har snakka med. Det virker jo som det går veldig fort frem.

Er det i det hele tatt noen som er ute etter noe annet enn sex der inne?

Jeg er så fersk på dette singel-greiene at jeg aner ikke hvordan jeg skal gå frem eller hvordan jeg skal svare på spørsmålet hans. Jeg kan godt date noen jeg, men er ikke så interessert i å treffe fremmede som kun er interessert i å ligge med flest mulig damer.

Hva tror dere? Chatten varte i under en time før han spurte om å møtes.. Og alt vi snakket om var sånne ting som interesser og om vi trives i Oslo osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ikke noe svar fra meg, ihvertfall, om du spør om alt er bra eller om jeg har hatt en fin helg... Jeg har ingen interesse av kjedelige menn (uheldigvis er det vanskelig å se graden av kjedsommelighet på bildene før man trykker "like"). Ei heller har jeg interesse for uklare feriebilder, fyllabilder med ølboks i hånda, selfies i speilet på badet, flexe-bilder (grøss...) eller gruppebilder der det er umulig å se hvem som faktisk er deg.

Hvis du blir like't: Finn NOE på bildene som det går an å starte en samtale om. Er det så j*** vanskelig?

-Fin hund, hvilken rase er det?

-Den fjelltoppen har jeg også vært på!

-Kan du anbefale en god skiløype?

-Hvilket land er feriebildet fra?

Og hvis det bare er uklareferiebilder av jenta, gruppebilder der det er umulig å se hvem som er deg, 5 selfies med det samme smilet på alle bildene, eller deilige/mindre deilige kløftbilder som man ikke kan kommentere for da er man en mannsgris, hva skal man kommentere da? Er det ikke greit å begynne med litt basic høflig smalltalk?

som mann er jeg ikke interessert i kvinner som ikke vil ta i et tak selv også. Likestilling på alle plan! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg startet med tinder i går/natt og allerede nå har jeg blitt bedt ut på ett glass øl av en jeg såvidt har snakka med. Det virker jo som det går veldig fort frem.

Er det i det hele tatt noen som er ute etter noe annet enn sex der inne?

Jeg er så fersk på dette singel-greiene at jeg aner ikke hvordan jeg skal gå frem eller hvordan jeg skal svare på spørsmålet hans. Jeg kan godt date noen jeg, men er ikke så interessert i å treffe fremmede som kun er interessert i å ligge med flest mulig damer.

Hva tror dere? Chatten varte i under en time før han spurte om å møtes.. Og alt vi snakket om var sånne ting som interesser og om vi trives i Oslo osv..

Håper det er flere jenter som deg!

Som mann kan jeg godt tenke meg å møte noen fra tinder, og gjerne ha litt uforpliktende morro, men ikke uten å chatte litt først og finne ut om vi faktisk har noe felles på en eller annen måte. Og det bør jo gjerne gå noen uker for å se at vedkommende kvinne eller mann ikke bare er ute etter å ha et raskt ligg i rekken av flere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg startet med tinder i går/natt og allerede nå har jeg blitt bedt ut på ett glass øl av en jeg såvidt har snakka med. Det virker jo som det går veldig fort frem.

Er det i det hele tatt noen som er ute etter noe annet enn sex der inne?

Jeg er så fersk på dette singel-greiene at jeg aner ikke hvordan jeg skal gå frem eller hvordan jeg skal svare på spørsmålet hans. Jeg kan godt date noen jeg, men er ikke så interessert i å treffe fremmede som kun er interessert i å ligge med flest mulig damer.

Hva tror dere? Chatten varte i under en time før han spurte om å møtes.. Og alt vi snakket om var sånne ting som interesser og om vi trives i Oslo osv..

Jeg chattet med en i 5-6 meldinger før han foreslo å komme hjem til meg å se på film :sjokkert:

Yikes!

Da jeg synes det var litt vel brått å få en fremmed kar hjem til meg og foreslo en kaffe/øl i steden hørte jeg ikke mer fra han..

Anonymous poster hash: 8e93e...225

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tinder er litt gøy for all del...

Selv har jeg høyere suksessrate alle andre steder enn tinder for min del, og tror ikke jeg har kjedelige bilder. (ingen-selfies iallefall, det er forøvrig sykt turn-off)

Biblioteket på skolen er typ det beste stedet i verden å prøve å foreta seg noe på sjekke arenaen. Først av alt det finnes pene jenter der, og sannsynligheten for at de har flere hjerneceller enn de som kun er på cafè og på nattklubber er stor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvis det bare er uklareferiebilder av jenta, gruppebilder der det er umulig å se hvem som er deg, 5 selfies med det samme smilet på alle bildene, eller deilige/mindre deilige kløftbilder som man ikke kan kommentere for da er man en mannsgris, hva skal man kommentere da? Er det ikke greit å begynne med litt basic høflig smalltalk?

som mann er jeg ikke interessert i kvinner som ikke vil ta i et tak selv også. Likestilling på alle plan! :)

Hvis det bare er uklare feriebilder, kløftbilder og fyllabilder, hvorfor trykker du da "like"? Det hadde ikke jeg giddet

Jeg sender førstemeldinger jeg også, og langt ifra alle mottar jeg noe svar på. Neivel, da er vi ikke på bølgelengde da... Moving on! Forskjellen på meg og tydeligvis mange menn er at jeg ikke driver og sutrer og bærer meg over å ikke få svar

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det bare er uklare feriebilder, kløftbilder og fyllabilder, hvorfor trykker du da "like"? Det hadde ikke jeg giddet

Fordi 90% av jentene har slike bilder, og de som ikke har det, er enten modeller (uoppnåelige og ikke spesielt interessante bortsett fra utseendet) eller schtøgge som juling. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi 90% av jentene har slike bilder, og de som ikke har det, er enten modeller (uoppnåelige og ikke spesielt interessante bortsett fra utseendet) eller schtøgge som juling. :fnise:

Vel, jeg var inne på Tinder i dag og så på jenteprofilene av ren nysgjerrighet, og jeg synes det var uventet lite trutmunner, fyllabiler og kløfter.. De aller fleste så ut som vanlige jenter med sunne interesser

Men nå vet jeg jo ikke hvor i landet du bor da... Kanskje du bor i trutmunn-land

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg var inne på Tinder i dag og så på jenteprofilene av ren nysgjerrighet, og jeg synes det var uventet lite trutmunner, fyllabiler og kløfter.. De aller fleste så ut som vanlige jenter med sunne interesser

Men nå vet jeg jo ikke hvor i landet du bor da... Kanskje du bor i trutmunn-land

husk innstillinger for alder under "settings"..

jeg liker ikke bestemødre... :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi 90% av jentene har slike bilder, og de som ikke har det, er enten modeller (uoppnåelige og ikke spesielt interessante bortsett fra utseendet) eller schtøgge som juling. :fnise:

Men hvis du liker bilder av jenter du egentlig ikke liker er det ditt problem at du ikke greier å gjøre noe interessant ut av det.

Anonymous poster hash: 0e9c5...382

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 år senere...

Beste datingside - https://be2.no Jeg fant mannen i mitt liv der! Vi har vært sammen i fire år, og jeg er gravid :) Har flere venner også som har møttes der og giftet seg og fått barn sammen (tre forskjellige par).

Endret av ttr3531
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg opplever som fleste menn på tinder kun ute etter en tømme stasjon. De om det. Finner en fort hvis en spør med en gang: hva søker du? Jeg vet hva jeg søker så det er ganske greit å sile ut. Noen er og seriøse bla menn som ikke har vært single så lenge etter ett lengre forhold . De er forsiktige og vil bli venner først. Jeg liker den kategorien... så har du de nysingle som skal slå ut håret å dyppe den i flest mulig damer. Ja forstår den. Det er jo deres valg da. Så det er nok begge deler radiusen min hvis jeg skal ha noe å velge i 4-5 t maks ...

Problemet med menn i byer vet du er at de stort sett har el bil og da begrenser avstanden seg betraktelig for hvor langt de kommer seg😂😂😂.

Anonymkode: d1785...f41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.12.2013 den 21.50, straamann skrev:

 

?? merkelig setning. haha

 

Hvor mange matcher får dere pr dag? jeg har brukt det et par dager nå, og klikker nok "liker" på 25 % av jentene. men har kanskje bare fått 5 treff tilbake. Hvordan funker det egentlig, må man trykke "liker" hverandre mens begge er innpå smatidig, eller lagres "liker" til den andre trykker på deg også?

 

og er det vanlig for jenter å være mer sparsomme med "liker" enn menn? kan virke sånn.

Ja, jenter er nok mer kresne på Tinder. I tillegg har jeg lagt merke til (f.eks. men jeg kjenner som jeg ser på Tinder) at de har så dårlige bilder at de ender opp med å framstå som langt mindre attraktive enn de egentlig er. Du trenger ikke å være på siden samtidig for å få match, nei. Match kommer når begge har likt hverandre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.12.2013 den 8.24, straamann skrev:

 

Haha, "hvor er du fra" er vel ganske teit dersom man er innenfor rekkevide, pr. definisjon av appen.

Ehhh..... Hvis jeg  drar til Bergen er jeg jo innafor rekkevidden for dem  der,men jeg bor jo i Oslo.....så det er derfor det spørres.

Anonymkode: 65102...99d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

På 13.12.2013 den 19.30, straamann skrev:

Blir litt forvirret her. Noen mener tydeligvis at man skal få jenta til å føle seg spesiell ved å skrive masse og over tid. Andre mener man må holde tilbake, for jenter mister interessen for menn som røper alt med en gang.

 

Finnes det en oppskrift for attraksjon, egentlig?

Hva med å være seg selv? 

Anonymkode: 1061b...03f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...