Gå til innhold

Hvilke interiørdetaljer hater du?


Malum

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Link nr 3. Den lyskasteren???? Og ikke bare stjerner på pleddet, høhø :P

Anonymous poster hash: 8d692...2f1

Haha, ja hvorfor har bloggerne fått seg sånn? Syns de ser så malplassert ut midt i stua...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får helt krilla av den bloggen.

Den bloggen... den... wow. For en samling av tusen ulike stiler som overhodet ikke passer sammen. Virker som om hun har valgt ut elementer som er in og bare satt det sammen på en meget spesiell måte. Det rustikke bordet og det moderne metallet passer overhodet ikke sammen, og å dra bare en enkelt etnisk ting, den Buddhaen inn i stilen... Nei, uff. Godt eksempel på at kontraster ikke alltid er bra. :P

Anonymous poster hash: 04f31...aa8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir litt overrasket over hvor lett det er å få folk til å si hva de IKKE liker fremfor hva de virkelig LIKER....



Anonymous poster hash: c5799...430
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Puter, pledd, sengetøy og gardiner med Mariusmønste, gosh! Furumøbler, tapet som er et eneste rot av mønster, grelle farger, kobbergjenstander, porselensdukker.



Anonymous poster hash: 8cac1...29b
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOVE- og HOME-skilt. Er det kødd? Tenker at vedkommende som eier denne boligen må være uintellegent

Naboen min har både HOME og LOVE i vitrineskapet og jeg får helt nøyaktig når jeg ser det!!

Og bryllupsbilde? Vitsen med det? Kan jo heller ikke unngå å ikke se det når jeg går tur med bikkja, blir nesten som den lyskasteren i villa paprika sin blogg. Grøss og gru.

Anonymous poster hash: 8d692...2f1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle stå " får helt nøya " og ikke " nøyaktig ". Skriver på IPad og det popper ut mye rart innimellom ;)

Anonymous poster hash: 8d692...2f1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det absolutt verste jeg vet, er duker. Kanskje bortsett fra en damaskduk på spisebordet til juleoppdekningen. Duk på salongbordet gir meg frysninger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moderne vinduer med smale og pregløse karmer UTEN gardiner, skandinavisk stil og hjortehoder, minimalistisk stil og ekko i rommet.

Å "hate" er et sterkt uttrykk, og det er egentlig lite jeg hater. Syns det er helt greit at interiøret samsvarer med eksteriøret. Er en så heldig å ha en Sveitservilla, Jugend eller et 150 år gammelt hus så syns jeg det passer best å tenke innredning som passer til stilen og tidsepoken. Og legge til en personlig vri.

Hjemmet ditt sier mye om hvem du er, og jeg er i grunnen glad for å ikke bo i et hjem som er helt merkelig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg også! Hvis en skal bry seg om hva andre mener! :)

:fnise:

Uff ja.. Jeg fikk høre her om dagen at vi har shabby chic-stil! Det liker jeg jo ikke selv engang! :daane:

Men ja, vi har noen gamle hvitmalte møbler. Men de er solide gamle arvede møbler i heltre, og ikke slitt med vilje for å se gamle ut, de er det. De har vi fordi vi hverken har råd eller lyst til å kjøpe alt nytt.. !

Og min mormors gamle gyngestol.. Den har alltid vært hvit den. :ler: Og kjøkkenbordet vårt i furu, som er silkemykt etter mange års skrubbing med grønnsåpe og stålull. Jeg kan jo ikke kaste det.

Dessuten så liker jeg saueskinn OG pledd!! Også har jeg en klokke med fransk skrift på. Huff så fælt. ;P

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Moderne vinduer med smale og pregløse karmer UTEN gardiner.

Du bør ikke komme på besøk til meg. :laugh:

Jeg har metallvinduer (ingen vinduskarm utenom en "brystning" jeg har fått laget for å få en liten kant å sette ting på. Ingen gardiner fordi det ikke passer over nevnte brystning. Bare utvendige persienner. Trenger en liftgardin, men det finnes pokker ikke bredere enn 160 og det er 20 cm for kort!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Lea2: Liftgardin får du sydd på disse gamle gardinforretningene.

Liker ikke pallebord og alt annet DIY-interiøropplegg funnet i bladene. Liker heller ikke fargeløs og stilren julepynting. Jeg vil ha nisser med farger og rødt!



Anonymous poster hash: 73300...443
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...