Gå til innhold

Hvilke interiørdetaljer hater du?


Malum

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest MadameDeRosa
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

4D43DE03-7B74-48CB-A87C-EFA29EE5F58F.jpeg

Anonymkode: 0e709...358

Ser ut som interiør tatt rett ut fra serien Gypsy sisters.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, NÅ måååå folk gi seg med den jævla Minty breeze og deco blue fargen!! samt de støøøøgge desenioplakatene/bildene, treapekattene og de "utstillingshendene". Jeg klikker!

Anonymkode: 6b361...171

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Det er ikke så lett da, selv skal vi renovere ett lite hus, og jeg kommer til å ha bare hvite vegger. Det er som sagt lite, og vi har dårlig råd, men ønsker litt " hotellfølelse" på soverommene, og da bli det gjerne en mørk fondvegg og  stoffgavl - kanskje harry, men det funker for takst....

Endret av nanban
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.4.2018 den 10.09, AnonymBruker skrev:

Jeg rappa M-en i HOME-bokstavene til venninna mi for et par uker siden. Hun har ikke merket det enda....

Anonymkode: e4b71...994

Du skulle ha tatt H-en og stavet EMO av de andre:fnise:

Anonymkode: 85ed7...eaf

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Du skulle ha tatt H-en og stavet EMO av de andre:fnise:

Anonymkode: 85ed7...eaf

Hoe var da mye morsommere. Og frekkere.

Anonymkode: 1f4b0...0b9

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hoe var da mye morsommere. Og frekkere.

Anonymkode: 1f4b0...0b9

Nå er bokstavene borte. Har lyst til å sette tilbake M'en.

Anonymkode: e4b71...994

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke: 

minty breeze og deco blue 

grå sofa 

skandinavisk minimalistisk stil 

desenio plakater (Kate Moss bildet:riste:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia med ananas? Var hjemme hos en tidligere kollega i går kveld (første gang jeg har vært hjemme hos henne). Det var rene ananasplantasjen der. Digre "gull"ananas og "sølv"ananas som dekorasjoner på bordene og i hyller. Ananasdekor på serviettene. Ananasmønster i flere av sofaputene. Da jeg lånte doen, var det søren meg ananas"pynt" der også. 

Hvorfor ananas? Skjønner ikkeno' jeg. 

Fint var det ihvertfall ikke. 

Anonymkode: a1b0e...7e2

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er greia med ananas? Var hjemme hos en tidligere kollega i går kveld (første gang jeg har vært hjemme hos henne). Det var rene ananasplantasjen der. Digre "gull"ananas og "sølv"ananas som dekorasjoner på bordene og i hyller. Ananasdekor på serviettene. Ananasmønster i flere av sofaputene. Da jeg lånte doen, var det søren meg ananas"pynt" der også. 

Hvorfor ananas? Skjønner ikkeno' jeg. 

Fint var det ihvertfall ikke. 

Anonymkode: a1b0e...7e2

Ananas er et symbol på blant annet gjestfrihet. Å pynte med ananas er en gammel tradisjon for å vise gjestene varme og at man er velkommen. Det er også tradisjon å gi frukten til den man kommer til. Så tipper det er derfor det har kommet inn i Norske hjem også. 

Anonymkode: 3965c...22a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lamper som ser ut som lyspærer - altså som bare er lyspærer. "Alle" har dem nå og jeg skjønner ikke greia.

Kobber og messing overalt.

Bokstaver på vegger og som pyntegjenstander.

Kontrastvegger - synes det blir rotete.

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt merke til at mange har stua full av kjempestore fotografier av barna eller hele familien. Fint med familiebilder, men når de blir nærmere 1x1 meter og større, blir det for mye av det gode. Fremstår som om man er skikkelig selvgode, og ikke minst har dårlig fantasi.

Liker heller ikke disse tegningene av en baby med samme mål som familiens barn, som "alle" småbarnsforeldre har på veggen nå for tida. De bildene finnes jo ikke unike eller personlige selv om den tegnede babyen er like lang som familiens barn? De ser jo klin like ut uansett... https://www.fodselsplakat.no

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Anonymus Notarius skrev:

Har lagt merke til at mange har stua full av kjempestore fotografier av barna eller hele familien. Fint med familiebilder, men når de blir nærmere 1x1 meter og større, blir det for mye av det gode. Fremstår som om man er skikkelig selvgode, og ikke minst har dårlig fantasi.

Liker heller ikke disse tegningene av en baby med samme mål som familiens barn, som "alle" småbarnsforeldre har på veggen nå for tida. De bildene finnes jo ikke unike eller personlige selv om den tegnede babyen er like lang som familiens barn? De ser jo klin like ut uansett... https://www.fodselsplakat.no

Å herregud, er de baby-tegningene en greie nå? Smakløst. 

Anonymkode: a1c84...753

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å herregud, er de baby-tegningene en greie nå? Smakløst. 

Anonymkode: a1c84...753

Jepp, alle jeg kjenner med barn under skolealder har slike... Skjønner ikke greia.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17. april 2018 den 12.41, AnonymBruker skrev:

Hva mener vi om bregner, nå da? Ananas er visst ut, det skal være bregner. Dere som liker slikt, hvor har dere gjort av alle ananasene, hodeskallene, uglene, mariusmønstereffektene, marimekko-tingene og Lexington-stjernene nå?  Dere må ha store boder?

Anonymkode: 39232...082

Jeg har faktisk alltid likt bregner, selv når det ikke var in :P Kjipt når alle plutselig skal ha det også blir det helt ut om noen år.

Anonymkode: eb163...dca

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har faktisk alltid likt bregner, selv når det ikke var in :P Kjipt når alle plutselig skal ha det også blir det helt ut om noen år.

Anonymkode: eb163...dca

Bregner er fine ja. Jeg har ønsket meg en stor bregne lenge men siden det ble så populært har jeg latt være. Venter på at det skal gå over :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Willow
21 timer siden, Duff skrev:

Bregner er fine ja. Jeg har ønsket meg en stor bregne lenge men siden det ble så populært har jeg latt være. Venter på at det skal gå over :ler: 

Hvorfor er det så viktig å ikke gjøre som alle andre, dersom du oppriktig liker noe? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har warm blush, minty breeze, balanse, ananaser, deseniobilder og lamper som ser ut som lyspærer hjemme. Tror ikke dere skal komme på besøk hos meg. :ac:

Anonymkode: 681f6...060

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...