Gå til innhold

Hvilke interiørdetaljer elsker du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 9.4.2018 den 13.27, AnonymBruker skrev:

Husker jeg brukte alle pengene mine fra jeg var 16 (er i 30-årene i dag) på "designklassikere", blant annet kjøpte jeg Eames DSR som spisestuestoler og ALLE syntes det var så stygge og simple... Nå har alle makne kopistoler fra Skeidar og Bohus :P 

Anonymkode: 7f02a...8af

Dette er eksempler på stoler vi valgte å hoppe over. Jeg som skrev innlegget du quotet

Anonymkode: c1e50...63e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

6 timer siden, Wonders skrev:

Litt glitter på en liten flekk. Som mellom soverom og bad...f5120a76d5930de4111e6aefa86f8c34.jpg

Elsker du dette?

Anonymkode: d0bdf...66d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker ArtDeco. Og får nesten orgasme av å se den gamle Hercule Poirot-serien på TV. Jeg bryr meg ikke om hvem morderen er, men bare sluker til meg lekre interiørdetaljer fra kontoret hans, og mange av boligene og hotellene han er på. Elsker også mange av kvinneklærne (overklassen) fra den tiden. 

Men hjemme er det vanskelig å få ArtDeco til å fungere. Vi har arvet et stort, antikt spisebord med tilhørende vitrineskap. Begge i en ganske "snirklete" stil med løveføtter, utskjæringer, forskjellige tresorter, og håndmalte dekorasjoner (på vitrinedørene). Møblene er helt fantastiske og har en spennende historie, og de bare må få spille hovedrollen i stua vår. Vi har kombinert dem med moderne møbler med enkel og minimalistisk form. 

Drømmer vel egentlig om en større leilighet, der jeg kan ha mitt eget ArtDeco-rom :P

Anonymkode: 2636c...7e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...