Gå til innhold

Hvilke interiørdetaljer elsker du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg elsker bambi, og litt retro stil i brunt. Blandet med nyere ting fra Kremmerhuset.



Anonymous poster hash: 1712f...871
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Conradine

Jeg elsker den skandinaviske, enkle stilen.

Favorittdesignere er Finn Juhl og Arne Jacobsen og av nyere design er Muuto og Norway Says mine favoritter.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker det klassisk og enkelt. Rene linjer, ikke for mye dill dall, men allikevel harmonisk og koselig.



Anonymous poster hash: 2a19e...129
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsker bambi, og litt retro stil i brunt. Blandet med nyere ting fra Kremmerhuset.

Anonymous poster hash: 1712f...871

Å det elsker jeg også! En venninne har også denne stilen og hun mikser inn asiatiske detaljer også. Og jeg har hvite vegger.

Anonymous poster hash: 3b952...b22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En god blanding av nytt, gammelt, moderne, rustikt og farger hos meg. Ting trenger ikke å være i en spesiell stil eller noe, bare øyet liker det. Kontraster er bedre enn match.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, det har jeg såå lyst på! Bare synd jeg oppdaget det noen dager etter vi hadde kjøpt nytt :(

jeg har det :danse:

med disse stolene :

infoMS_261.jpg

Er veldig fornøyd! Men sånt opplever alle tror jeg.. man kjøper noe man er greit fornøyd med, også uka etter dukker det opp noe bedre eller det du kjøpte er på halv pris :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Amber Rose

jeg har det :danse:

med disse stolene :

infoMS_261.jpg

Er veldig fornøyd! Men sånt opplever alle tror jeg.. man kjøper noe man er greit fornøyd med, også uka etter dukker det opp noe bedre eller det du kjøpte er på halv pris :fnise:

Kjempefint! Det er alltid noe man har lyst på eller endre føler jeg. Hvert fall om man er interessert i interiør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg elsker den skandinaviske, enkle stilen.

Favorittdesignere er Finn Juhl og Arne Jacobsen og av nyere design er Muuto og Norway Says mine favoritter.

Muuto ♥

Stacked står på ønskelista til jul, den kan jo virkelig gjøres personlig og passe inn over alt! Elsker slikt design. Personlig, unikt, men som fortsatt passer inn om man skulle flytte i fremtiden. I tillegg så kan man kjøpe i det uendelige om man vil det.

Endret av Scherbatsky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg liker kobber i små doser. f.eks. lysestaken på bildet under eller vaser, lamper. o.l. også er jeg glad i grafiske mønstre på tekstiler. liker å ha en hvit base med fargerike, litt retro og litt etniske detaljer. en god mix av forskjellige ting jeg syne er fine, egentlig! synes det er fint med mørkebrune møbler mot en ellers hvit vegg. sofaen kan gjerne være litt retro :) finner mange fine dekorelementer hos Kremmerhuset og Bolina.

1456508_567184080019494_825420833_n.jpg

Endret av maurice
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt gammelmodige møbler, gjerne (velour)fløyelsstoffer, som denne stolen: http://www.homeandcottage.no/sofia-stol/#more-3783.

Drømmer om å få råd til dette bordet: http://www.hjemdesign.no/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.pbv.tpl&product_id=880&category_id=113&keyword=viola&option=com_virtuemart&Itemid=1

Jeg synes en kombinasjon av slike møbler og mer røffe overflater i tre, jern, sink, rå betong osv kan være stilig, men da i riktige omgivelser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...