Gå til innhold

bordoppstilling ved koldtbord


littlebirgit

Anbefalte innlegg

Skal ha koldtbord i bryllupet og lurer på om det er en ide å ha små sittegrupper istedenfor en hestesko/langbord da. Dere som skal ha koldtbord hvordan organiserer dere bordene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi skal ha hestesko og koldtbord. Det er den eneste muligheten.

Skal på fest i samme lokalet i morgen, så jeg håper jeg får tatt en titt på hvordan ting kan gjøres da. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom lokalet tillater det, er det vel greiest å ha små bord, slik at du unngår at alle må flytte seg hver gang noen passerer. Pass også på at det er godt med plass rund selve buffeten, og ha gjerne to fat av alt. Slik får du alle rettene på begge sider av bordet, og unngår en del ködannelse når alle kan forsyne seg fra begge sider.

Angelina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha koldtbord,og vi blir sittende i ring.Altså,bordene plasseres som en avlang ring.tror det skal gå greit.Har beregna god plass,sånn at det ikke blir noe problem å passere andre når man skal til buffeen.Det må også være god plass mellom koldtbordet og langbordet(eller hesteskoen,eller hva det blir).Som nevnt her så er det en fordel å ha 2 fat med hver mat-type,ellers blir det fort lange køer og masse kluss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Vi skal ha koldtbord, og vi skal ha bordet som en T. icon_smile.gif Fant ut at det passet best til lokalet icon_smile.gif 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Koldbord.Vi hadde små-runde bord over alt. Men vi leigde stort lokale.Der vi hadde 70 gester.

På vårt bord var vi bare jeg,min mann, forloverene!

Andre bord var de 5-6 stykk rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...