Gå til innhold

Markblomster


snoopy

Anbefalte innlegg

Min mor er helt hekta på markblomster, og vil gjerne pynte lokalet med det. Det syns jeg er kjempefint, og tror det kan bli veldig lekkert. MEN jeg vil gjerne at det går en "rød tråd" slik at min bukett står i stil til bordet... Går det ann å ha markblomster i brudebuketten, event ispedd noen "kjøpeblomster" og i så fall hvilke???

Det var mye på en gang, men håper noen har tips...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest KristinK

Prestekrager er jo nydelig. Kunne godt tenkt meg noe sånt selv i buketten min! Synes du fint kan ha markblomster i buketten, og en blomsterdekoratør setter det sikkert kjempeflott opp.

En ting som er viktig er å passe på at blomstene ikke inneholder for mye småkryp (som det ofte er i markblomster), slik at man slipper massevis av lus og småfluer på bordet og i lokalet.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåklokker er jo bare heeelt nydelig icon_smile.gif

Blåklokker og prestekrager?

mMMMm - drømmer meg helt vekk jeg! Er jo bare så nydelig da.

Hadde jeg skulle startet med blanke ark igjen på disse forberedelsene tror jeg at jeg hadde vurdert det litt sterkere.

Lykke til icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at dere er positive!!!! Tror også dette kan bli kjempefint, men tror dere det vil passe med kremfargete roser inni? Eller bør man bare ha markblomster??? Har nemlig tenkt å få en tante til å lage buketten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha markblomster i buketten - og snakket akkurat med hun som skal lage buketten min og pynt på bordet og i kirken. Hun kommer ned fra Drammen - dagen i forveien og hjelper meg med å plukke og snitte de blomstene jeg skal bruke. I buketten sa hun jeg kunne bruke hva jeg ville av sommerens markblomster - og at blåklokker og margeritter(prestekrager) var veldig fint. Vi har to hjerter som går igjen i innbydelsen, bordkort etc - og de kunne hun lage inn i buketten. Tror dette blir kjempefint - gleder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Det finnes mange blomster somkommer tidlig på sommmeren som ikke er typiske kjøpe blomster og som passer fint til markblomster. Perleblomster, forglemmegei,ol. spør hos blomster handleren hva de kan skaffe.

Billy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...