Gå til innhold

Kari Traa Rose Ullundertøy (eller annet?)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjøpte mitt sett hos www.sportmann.no der de solgte det til en lavere pris enn jeg har sett andre steder.

Synes kvaliteten er god og det klør ikke. Men det er ikke spesielt varmt.Har ullundertøy-sett fra både Devold og Janus som varmer bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, AnonymBruker skrev:
  Vis skjult innhold

 

Kari (uten en) Traa er overpriset... Hvem gidder å punge ut over 1000 spenn for noe som ingen ser... joa det holder deg varm og er komfortabelt, men det finnes langt rimeligere ullundertøy av samme eller bedre kvalitet, så kan en heller bruke penger på klær andre faktisk kan se. Det blir som Calvin Klein boxere hos menn... pass på at trusekanten er synlig!!!

Anonymkode: 14119...b67

Ingen ser underdelen. Men overdelen brukes som genser, selv om den kalles undertøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har to sett med ullundertøyet. Varmt og godt, men får utrolig lett hull, dessverre. Ikke verdt 1400kr sånn egentlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Sandie skrev:

Kjøpte mitt sett hos www.sportmann.no der de solgte det til en lavere pris enn jeg har sett andre steder.

Synes kvaliteten er god og det klør ikke. Men det er ikke spesielt varmt.Har ullundertøy-sett fra både Devold og Janus som varmer bedre.

En av grunnene til at jeg bruker Kari Traa Rose ullundertøy er varmen. Så jeg ble litt nysgjerrig på hvilke ullundertøy fra Devold og Janus som varmer bedre. Har du link?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har peiling på farge valgene hennes?

Jeg har sett to stk (mørkleblå, og lyseblå) jeg liker, med de begge har en strek på begge sider som er oransje/rosa ol, er det på alle? Synes det blir litt mye med den sterke fargen.

Anonymkode: a7033...157

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:
  Vis skjult innhold

 

Kari (uten en) Traa er overpriset... Hvem gidder å punge ut over 1000 spenn for noe som ingen ser... joa det holder deg varm og er komfortabelt, men det finnes langt rimeligere ullundertøy av samme eller bedre kvalitet, så kan en heller bruke penger på klær andre faktisk kan se. Det blir som Calvin Klein boxere hos menn... pass på at trusekanten er synlig!!!

Anonymkode: 14119...b67

Det har ikke falt deg inn at noen menn velger å bruke CK pga komfort og passform, og at dette ofte er noe man må betale litt ekstra for?

Anonymkode: 312cc...0c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Hulderen skrev:

En av grunnene til at jeg bruker Kari Traa Rose ullundertøy er varmen. Så jeg ble litt nysgjerrig på hvilke ullundertøy fra Devold og Janus som varmer bedre. Har du link?

Finner ikke link til det samme settet som jeg har fra Janus,men det fra Devold er fra kolleksjonen Expedition,og er et tolags ullundertøy:

https://www.devold.com/nb-NO/nettbutikk/239/0/?collection=Expedition&scroll=0

Et som er enda varmere enn de andre nevnte er Double Wool fra Aclima:

https://www.aclima.no/products/dame/doublewool

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kari Traa er små i størrelsen, og de fleste må opp en størrelse. Så er du størrelse 42/44 er det lite sannsynlig at du føler deg komfortabelt i det.  

Anonymkode: 45c34...643

Det stemmer ikke. Man bør gå opp en str i KT-klær, noe som betyr at de med str 42/44/L passer str XL. Jeg bruker selv enda en størrelse større (46/48/XL) og har en KT-genser som jeg føler meg ganske så komfortabel i. Det eneste som er irriterende er at ermene er så korte, og at genseren ble kortere i lengde etter én vask.

Jeg har forskjellige typer ullundertøy og skal være enig med de som mener at KT oppleves som litt mindre varmt og lunt en andre merker. Jeg synes blant annet Janus og Tufte er varmere. I tillegg er de større i størrelsen og mye lengre i ermene.

Anonymkode: 5135d...501

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Er det noen som har peiling på farge valgene hennes?

Jeg har sett to stk (mørkleblå, og lyseblå) jeg liker, med de begge har en strek på begge sider som er oransje/rosa ol, er det på alle? Synes det blir litt mye med den sterke fargen.

Anonymkode: a7033...157

INGEN SOM VET?

Anonymkode: a7033...157

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sandie skrev:

Finner ikke link til det samme settet som jeg har fra Janus,men det fra Devold er fra kolleksjonen Expedition,og er et tolags ullundertøy:

https://www.devold.com/nb-NO/nettbutikk/239/0/?collection=Expedition&scroll=0

Et som er enda varmere enn de andre nevnte er Double Wool fra Aclima:

https://www.aclima.no/products/dame/doublewool

Tusen takk for linker og tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

INGEN SOM VET?

Anonymkode: a7033...157

Kari Traa Rose Navy er blå med blå søm:

https://gjertsensport.no/kari-traa-rose-h-s-navy-18820.html?fee=1&fep=18811&gclid=EAIaIQobChMIxZaRiNyy2AIVCeAZCh0WhwAlEAQYCCABEgINu_D_BwE

Ellers er det bare å google på Kari Traa Rose, så får du opp mange fargevalg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Hulderen said:

Kari Traa Rose Navy er blå med blå søm:

https://gjertsensport.no/kari-traa-rose-h-s-navy-18820.html?fee=1&fep=18811&gclid=EAIaIQobChMIxZaRiNyy2AIVCeAZCh0WhwAlEAQYCCABEgINu_D_BwE

Ellers er det bare å google på Kari Traa Rose, så får du opp mange fargevalg.

Takk :) er ikke den grønn?  jeg har googla mye, tilogmed inne på hjemmesiden hennes, og finner kun blå f. ekks det, har sett at rød og rosa er samme farge rundt.

Anonymkode: a7033...157

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk :) er ikke den grønn?  jeg har googla mye, tilogmed inne på hjemmesiden hennes, og finner kun blå f. ekks det, har sett at rød og rosa er samme farge rundt.

Anonymkode: a7033...157

Kanskje du har rett, at den er grønn? Jeg vet ikke, jeg har bare sett den på nett. Selv oppfatter jeg fargen som blå, men godt mulig at jeg tar feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, AnonymBruker said:

Takk :) er ikke den grønn?  jeg har googla mye, tilogmed inne på hjemmesiden hennes, og finner kun blå f. ekks det, har sett at rød og rosa er samme farge rundt.

Anonymkode: a7033...157

Den er lys blågrønn. Mer mot mintgrønt enn blått.

Jeg forstår forøvrig ikke dem som sier at det er dårlig kvalitet. Jeg har mange sett. Har hatt et par av dem i sju-åtte år år tror jeg (første året med Rose-undertøy ihvertfall) og de er fortsatt hele og fine. Ingen hull.

Anonymkode: 0929b...6b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Krokanis skrev:

Liker Cubus sitt, er vel 250-300 per del. Mykt, kløfritt  og litt mer nøytrale farger enn KT. 

Jeg kjøpte et hos cubus på black friday, se bildet og er kjempefornøyd, det er litt tykkere en Kari Traa.

Kari Traa settet jeg har fikk hull ganske kjapt. 

wool_top_pant_print_2799.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...