Gå til innhold

Kari Traa Rose Ullundertøy (eller annet?)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kari Traa Rose-ullundertøyet er veldig pent og jeg har sett i flere tester at det er et godt kjøp.

Men prisen er rundt 1400kr for et sett på karitraa.com.

Er settet å få kjøpt rimeligere andre steder?

Tips om rimeligere, men bra ullundertøy med god passform i andre merker?

Som ikke er knallfarget..



Anonymous poster hash: 87922...624
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan er str. på Rose-undertøyet?

Jeg bruker som regel S og 36 (noen ganger 34) hos H&M.



Anonymous poster hash: 87922...624
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trappetroll

Er normale, kanskje litt små i størrelsen. Men så er kari traa ofte litt liten i størrelsen.

Men så g-sport hadde nattåpenttilbud her i bergensområdet, mener det kostet rundt 500,- delen? Jeg har flere rose sett selv, og er veldig fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Hvordan er str. på Rose-undertøyet?

Jeg bruker som regel S og 36 (noen ganger 34) hos H&M.

Anonymous poster hash: 87922...624

Jeg bruker ofte xs i klær, men har S i dette ullundertøyet som passer helt perfekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trappetroll

Tips til andre gode ullundertøymerker er devold. De varer i det uendelige, og er kjempegode å ha på.

Norheim har også bra ullundertøy, koster litt mindre enn devold, men hadde heller lagt til en hundrelapp for devold altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så bra. Da satser jeg på at S passer til meg og. Det var det minste de hadde både hos karitraa.com og getinspired.no..

Allerede bestilt. Det er så fint sammenlignet med andre typer og av god kvalitet tenker jeg.. Så da var det ikke så mye å lure på.



Anonymous poster hash: 87922...624
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte mitt til halv pris på Norwegian outlet. Kari Traa har egen butikk der.

Anonymous poster hash: 698b2...c4e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mye fra Devold og Kari Traa, og er veldig fornøyd med det. En del av det fra Kari Traa har helt nøytrale farger, men det produseres kanskje ikke lenger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...
On 10.11.2013 at 7:35 PM, AnonymBruker said:

Kjøpte mitt til halv pris på Norwegian outlet. Kari Traa har egen butikk der.

 

Anonymous poster hash: 698b2...c4e

kult

Anonymkode: baf30...3d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kari Trå aksepterer markedsføring hos diverse bloggere, derfor bør man holde seg unna. Dessverre, siden det er godt undertøy.

De er forøvring korte i armer og bein, noe man kan se på nevnte bloggere.

Anonymkode: 0f72e...6e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kari Trå aksepterer markedsføring hos diverse bloggere, derfor bør man holde seg unna. Dessverre, siden det er godt undertøy.

De er forøvring korte i armer og bein, noe man kan se på nevnte bloggere.

Anonymkode: 0f72e...6e0

Og så? 

Anonymkode: 9e558...16f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10. november 2013 den 14.17, Trappetroll skrev:

Tips til andre gode ullundertøymerker er devold. De varer i det uendelige, og er kjempegode å ha på.

Norheim har også bra ullundertøy, koster litt mindre enn devold, men hadde heller lagt til en hundrelapp for devold altså :)

Støtter denne.

Har selv et par sett ullundertøy fra Kari Traa, og de varer ikke lenge.. De får lett hull på sidene, da stoffet er tynt. Så jeg vil nå mene at dette er sesongvarer:wink:

Sats på Devold. Fine solide plagg i deres sortiment! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Og så? 

Anonymkode: 9e558...16f

Det skulle stå *aksepterer skjult markedsføring*

Anonymkode: 0f72e...6e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Devold og Janus er mer holdbart, billigere og bruker ikke rosabloggere til å selge folk et image. 

Anonymkode: 06c81...c84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kari Traa er små i størrelsen, og de fleste må opp en størrelse. Så er du størrelse 42/44 er det lite sannsynlig at du føler deg komfortabelt i det. 

Devold har også kommet med ull i fine mønste. Tror det het Ålsnes. De er bedre i passformen og tåler vask etter vask. Ved KT betaler du for merket, ikke for kvaliteten.  

Anonymkode: 45c34...643

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er veldig fornøyd med Kari Traa ullundertøy og har flere sett. Min erfaring er at størrelsene på over- og underdel ikke stemmer overens. Så jeg bruker nå str. M i underdel og str L i overdel. Jeg kjøper de aldri til full pris. De blir jevnlig satt ned med 30% både  i butikker og på nett, og da passer jeg på å kjøpe. Jeg syns holdbarheten er god. De blir jo utslitt til slutt, men så "bor" jeg i dem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk hull så og si med en gang. I tillegg måte jeg opp en størrelse. Ikke verdt pengene synes jeg.

Anonymkode: a7db8...daf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

 

Kari (uten en) Traa er overpriset... Hvem gidder å punge ut over 1000 spenn for noe som ingen ser... joa det holder deg varm og er komfortabelt, men det finnes langt rimeligere ullundertøy av samme eller bedre kvalitet, så kan en heller bruke penger på klær andre faktisk kan se. Det blir som Calvin Klein boxere hos menn... pass på at trusekanten er synlig!!!

Anonymkode: 14119...b67

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...