Gå til innhold

Den store eBay-tråden


Anglofil

Anbefalte innlegg

Den 26.5.2016 at 13.04, DreamOn skrev:

Alle er for billige til at de umulig kan være verken fine eller av god kvalitet. 

Helt korrekt, jeg hadde visst bestilt dette skjørtet http://m.ebay.com/itm/121909434548?_mwBanner=1 For en måned siden, mottok det nå. Altfor tynt og stygt stoff. Ligner ikke på bilde i det hele tatt. Bomkjøp. Skal ikke kjøpe noe av det andre jeg ramset opp.

Anonymkode: 35207...dff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 27.5.2016 at 8.46, Raindrops skrev:

Hvordan er håret ditt fra før og kan du gi en oppdatering på om det blir en forandring med shampooen og balsamen når du har fått prøvd det? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 7.4.2016 at 17.16, Karou skrev:

Eg kjøpte denne cardiganen og den kom fram i dag. Den er litt vidare enn eg trudde den kom til å vere og litt kort i armene, men ellers veldig fin. Den er mykje finare enn eg ville gjetta iht. prisen. 

Jeg har en sånn jeg også og liker den forsåvidt godt, men jeg synes den er sydd litt rart. Jeg har kjøpt den i to størrelser og begge størrelsene synes jeg er stor og vid i bakstykket, mens de to delene foran med lommer er like smale i begge størrelsene. Dette gjør at jeg føler at den ikke henger fint foran, men heller bare blir dratt bakover på en måte. Vanskelig å forklare :P

Men god kvalitet! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops
5 timer siden, Pottah skrev:

Hvordan er håret ditt fra før og kan du gi en oppdatering på om det blir en forandring med shampooen og balsamen når du har fått prøvd det? :) 

Jeg har tykt og krusete hår som trenger mye fukt, men kjøpte disse først og fremst fordi jeg slet med tørr og sår hodebunn, og de fungerte iallefall for hodebunnen. Ellers ville jeg kanskje plassert dem et sted mellom butikkshampoo og frisørshampoo, bruker vanligvis sistnevnte. Vet ikke helt om håret har blitt bedre av produktene, jeg er ikke så bevisst på slikt, og krøllene mine har en tendens til å leve sitt eget liv uansett. Men det har iallefall ikke blitt verre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vannperler eller hva man skal kalle det. La noen i en skål i går og sådde litt karse i dem, og nå spirer det faktisk.

Nøkkelring-pilleeske

Kattekopp

Jordbærklatreplantefrø (og en million andre frø som jeg ikke orker å ramse opp :P)

Møll-hårspenner (ja, vet det står dragonfly, men de ser mer ut som møll :hjerte:)

Håndrens

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Alvea skrev:

Kjole

Heldrakt? eller hva man nå enn kaller det 

 

:) Spent! 

(Irriterer meg faktisk at de må skrive "sexy women" i beskrivelsen i alle plagg!! ) 

Å, den kjolen var fin! 

Helt enig, dritirriterende. Alt av klær er tydeligvis sexy i Kina. :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Alvea skrev:

Kjole

Heldrakt? eller hva man nå enn kaller det 

 

:) Spent! 

(Irriterer meg faktisk at de må skrive "sexy women" i beskrivelsen i alle plagg!! ) 

Spent på kjolen, veldig fin. Du må fortelle om kvaliteten når du mottar den

Anonymkode: 35207...dff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en liten FYI angående den kjolen, den er ikke som de tre første bildene. Hvis dere blar litt bortover så er det et fjerde bilde som viser hvordan den egentlig ser ut.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på en ting.. hvordan er det med retur og sånt på eBay? Kan man returnere om man ikke er fornøyd? Kan man få pengene tilbake? Er så mye jeg ikke tør kjøpe fordi jeg er redd for å bli skuffet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Trampe23 skrev:

Jeg lurer på en ting.. hvordan er det med retur og sånt på eBay? Kan man returnere om man ikke er fornøyd? Kan man få pengene tilbake? Er så mye jeg ikke tør kjøpe fordi jeg er redd for å bli skuffet 

Det koster veldig mye å sende noe til bake til Kina hvis du handler derfra, men som oftest får du pengene igjen hvis du ikke er fornøyd og klager. Jeg har fått igjen hele kjøpesummen flere ganger på ting som har vert feil, i fryktelig dårlig kvalitet ol. uten å sende varen i retur. Jeg fikk en gang en bukse som i følge måleskjema skulle passe. Når den kom i posten var den så liten at den passet til min syv år gamle datter og ikke meg som er str 42 i bukser :ler:  Fikk pengene igjen og buksen havnet hos fretex.
 

Anonymkode: a402a...996

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neglepynt I gull og sølv, smykkehenger for armbånd+for ringer og øredobber,serum☺

Screenshot_2016-06-05-17-00-51.png

Screenshot_2016-06-05-16-59-41.png

Screenshot_2016-06-05-16-59-00.png

Screenshot_2016-06-05-16-58-56.png

Screenshot_2016-06-05-16-58-03.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra jeg fant denne tråden! Jeg er veldig glad i Dermalogica hudpleie. Og har så lyst til å kjøpe meg solkrem fra det merket. Men det er så dyrt her i Norge. Ser at det er noen som selger samples av solkremen jeg har lyst på, på ebay og dette er jo supert da jeg ikke har testet solkremen fra dermalogica før. Men jeg er så redd for at det skal være falskt produkt. At de f.eks har fjernet solfaktoren i kremen. :P Men det er vel lite sannsynlig eller? Dermalogica advarer jo stadig om å ikke kjøpe fra uatoriserte forhandlere, men veldig fristende når man kan få det myye billigere. 

Er det noen her som handler hudpleie over ebay? Har dere vært fornøyde?

Anonymkode: 28314...189

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så bra jeg fant denne tråden! Jeg er veldig glad i Dermalogica hudpleie. Og har så lyst til å kjøpe meg solkrem fra det merket. Men det er så dyrt her i Norge. Ser at det er noen som selger samples av solkremen jeg har lyst på, på ebay og dette er jo supert da jeg ikke har testet solkremen fra dermalogica før. Men jeg er så redd for at det skal være falskt produkt. At de f.eks har fjernet solfaktoren i kremen. :P Men det er vel lite sannsynlig eller? Dermalogica advarer jo stadig om å ikke kjøpe fra uatoriserte forhandlere, men veldig fristende når man kan få det myye billigere. 

Er det noen her som handler hudpleie over ebay? Har dere vært fornøyde?

Anonymkode: 28314...189

Hvis du undersøker godt før du kjøper, kjøper fra trygge selgere og holder deg langt unna kina og slike land, så går det som regel bra. 

Anonymkode: 97a06...ebc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har blitt anbefalt Ebay.UK. Var visst tryggere å kjøpe fra folk i Storbritannia. 

Anonymkode: 28314...189

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Søk silver and gold nail jewelry..Har ikke linken akkurat nå men var det jeg søkte☺☺☺☺

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 5.6.2016 at 10.43, AnonymBruker skrev:

Det koster veldig mye å sende noe til bake til Kina hvis du handler derfra, men som oftest får du pengene igjen hvis du ikke er fornøyd og klager. Jeg har fått igjen hele kjøpesummen flere ganger på ting som har vert feil, i fryktelig dårlig kvalitet ol. uten å sende varen i retur. Jeg fikk en gang en bukse som i følge måleskjema skulle passe. Når den kom i posten var den så liten at den passet til min syv år gamle datter og ikke meg som er str 42 i bukser :ler:  Fikk pengene igjen og buksen havnet hos fretex.
 

Anonymkode: a402a...996

Hmm, så det FINNES ingen sånn ebay garanti? Jeg har klaget på noen av selgerne uten å ha fått pengene i retur. Altså selgere hvor varen er ubrukelig eller ugjenkjennelig.

Anonymkode: 35207...dff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...