Gå til innhold

Den store eBay-tråden


Anglofil

Anbefalte innlegg

Den 26.4.2016 at 22.30, MapleSirup skrev:

http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xfake+plants.TRS0&_nkw=fake+plants&_sacat=0

Du kan jo endre preferanser i margen :) Har ikke kjøpt akkurat det selv, men har kjøpt silkeroser og elsker de. Ser ut som ekte fra litt avstand.

Jeg fant selv mange som ser fine ut ved å søke på "artificial flowers" o.s.v, men det er jo vanskelig å vite hvilke som er like fine i virkeligheten som på bildene, derfor jeg lurte på om noen kunne legge ved link til noen de selv hadde kjøpt og som var fine/naturtro :) Men, takk likevel :)

Anonymkode: 61223...483

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 27.4.2016 at 8.07, The Silence skrev:

Jeg kjøpte fra denne selgeren i fjor en gang. Disse tulipanene er veldig fine og ser faktisk ganske realistiske ut. Kjøpte også disse liljene . Her må du ha en del hvis du vil ha bukett. Jeg kjøpte 5 stk, de passer fint i en liten vase.

Takk! Skal sjekke ut linkene dine :)

Anonymkode: 61223...483

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 7. april 2016 at 21.47, Karou skrev:

Eg veit! Og den virkar til å vere veldig god kvalitet sjølv om den er billig (seier ho som har gått med den i ein dag...). Eg bestilte mustard, den var ein veldig fin gyllengul farge. Eg kunne faktisk tenkt meg å bestille nokon til, antakelegvis i electric blue, lilla og brown :laugh:

Hvis det hjelper så posta eg eit bilete rett over her av meg med cardiganen på :)

Jeg bestilte mørk grå i str s-m og syns den var ganske normal i str, som en small på H&M. Det var skikkelig fin og myk og god i stoffet. Rart de kan selge den så billig. Men jeg klager ikke, hehe. :laugh: Tror jeg må ha den i lilla og electric blue også. Kjøpekjøpekjøpekjøpe. Tusen takk for tips! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergtekjen
Den 26.4.2016 at 18.00, MapleSirup skrev:

Vil gjerne ha tilbakemelding på den shortsen! :) 

Det fyrste som slo meg når eg tok på shortsen, er at den er kort. På meg er den som sagt litt for kort i midja, rekker ikke opp til midja mi og for kort i skrittet, altså ubehagelig høgt oppe, men eg er jo 182 cm høg. Ellers fint stoff og den ser fin ut på. Det er ganske vanskelig å lukke den øverste delen av glidelåsen. Det er alt eg kom på no (er ikkje heime akkurat no). Beklager for litt treigt svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Karou skrev:

Det fyrste som slo meg når eg tok på shortsen, er at den er kort. På meg er den som sagt litt for kort i midja, rekker ikke opp til midja mi og for kort i skrittet, altså ubehagelig høgt oppe, men eg er jo 182 cm høg. Ellers fint stoff og den ser fin ut på. Det er ganske vanskelig å lukke den øverste delen av glidelåsen. Det er alt eg kom på no (er ikkje heime akkurat no). Beklager for litt treigt svar :)

Takk for tilbakemelding. Da tror jeg ikke jeg bestiller den ;) Jeg liker høy midje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:ler: Nå kan du låse....(klarte ikke å la være.)

Anonymkode: ae5d7...552

Hehe, stemmer. ;)

Mvh Yvonne :heiajente: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan tror dere kvaliteten er på denne? Tror dere virkelig den er viskose? 

 

Kjole

Anonymkode: c4877...5b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 4.5.2016 at 12.08, pinar skrev:

Litt flaut men jeg kjøpte en sånn her genser, husker ikke fra hvilken selger.  :P Syns den var søt og har en masse interne greier med disse apene.

http://www.ebay.com/itm/Women-Long-Sleeve-3D-Emoji-Print-Pullover-Jumper-Loose-Sweater-Shirt-Top-/231743074639?var=&hash=item35f4f6b14f:m:mrakwCO-ACU3755C7GrQ_2Q

Var genseren av god kvalitet?  Hvilken størrelse bruker du til vanlig og hvilken størrelse kjøpte du?

Anonymkode: 35207...dff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har tips til sommertopper? Tar gjerne imot inspirasjon av alle slag :)

Anonymkode: c4877...5b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var genseren av god kvalitet?  Hvilken størrelse bruker du til vanlig og hvilken størrelse kjøpte du?

Anonymkode: 35207...dff

Ikke mottat den ennå men kan si fra når jeg får den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 4. mai 2016 at 12.08, pinar skrev:

Litt flaut men jeg kjøpte en sånn her genser, husker ikke fra hvilken selger.  :P Syns den var søt og har en masse interne greier med disse apene.

http://www.ebay.com/itm/Women-Long-Sleeve-3D-Emoji-Print-Pullover-Jumper-Loose-Sweater-Shirt-Top-/231743074639?var=&hash=item35f4f6b14f:m:mrakwCO-ACU3755C7GrQ_2Q

Den har jeg til min datter :) Helt grei kvalitet i alle fall :)

Anonymkode: 5319e...257

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var genseren av god kvalitet?  Hvilken størrelse bruker du til vanlig og hvilken størrelse kjøpte du?

Anonymkode: 35207...dff

Jeg har handlet den til datteren min. Kjøpte xs til henne, og hun bruker str. 10-11 år til vanlig. Så ville nok plusset på noen størrelser til voksen. Kvaliteten er helt grei, litt tynn i stoffet, men ikke gjennomsiktig tynt. Har vasket den mange ganger, og apene henger fortsatt på. Men dette kan sikkert variere fra selger til selger.. 

Anonymkode: 5319e...257

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Bergtekjen
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan tror dere kvaliteten er på denne? Tror dere virkelig den er viskose? 

 

Kjole

Anonymkode: c4877...5b0

Eg trur meir at den faktisk er viskose når selgeren er i Storbritannia og ikkje i Kina :P Ellers så kan du bruke ctrl + f og søke etter produktnamnet inne på vurderingene av selgeren og sjå kva andre seier om den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Karou skrev:

Eg trur meir at den faktisk er viskose når selgeren er i Storbritannia og ikkje i Kina :P Ellers så kan du bruke ctrl + f og søke etter produktnamnet inne på vurderingene av selgeren og sjå kva andre seier om den.

Tusen takk for innspill :) Blir nok å bestille den!

Anonymkode: c4877...5b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha barn i høst, og lurer på om noen her har gode tips til ting man kan kjøpe på Ebay? Sånn som gaskluter/gulpekluter, ammeinnlegg, amme-BH, smokker, flasker, stellevesker osv osv.. :)

Anonymkode: 2ed7e...8d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brienne of Tarth
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal ha barn i høst, og lurer på om noen her har gode tips til ting man kan kjøpe på Ebay? Sånn som gaskluter/gulpekluter, ammeinnlegg, amme-BH, smokker, flasker, stellevesker osv osv.. :)

Anonymkode: 2ed7e...8d7

Fant disse søte smekkene: http://www.ebay.com/itm/3Pcs-Baby-Boy-Girl-Newborn-Kids-Bibs-Cartoon-Saliva-Towel-Bib-Feeding-Bandana-/151686063672?var=450889489778&_trksid=p2056016.m2518.l4276

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...