Gå til innhold

Den store eBay-tråden


Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da har jeg shoppa litt på ebay igjen. Denne gangen ble det: 

http://www.ebay.com/itm/141868301831?_trksid=p2057872.m2749.l2649&var=441005227449&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Svarte gardiner, hvis jeg er fornøyd så kjøper jeg flere i ulike farger som er fine å ha på sommeren :)

http://www.ebay.com/itm/161950805757?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

En nøkkelring til den nye nøkkelen min.

http://www.ebay.com/itm/351615556018?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Drømmefanger til å ha på soverommet, håper jeg får den i hvitt siden det ikke gikk an å velge farge.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg fått i det siste:

Skjørt fra England. Bittelitt lite i str, men kan fint bruke det. Kjøpt ett til i et nr større.
Kjole fra England. Veldig normal i str. Har i to farger.
Veldig stretchy truser. Bruker xl, kjøpte 2xl. Digger dem!
Metallic fargeblyanter. Kom frem hele, ikke fått prøvd dem ut enda.
Tonymoly maskara. Den grønne. Elsker denne!
Deksel til Samsung s6. Fornøyd med dette også.

Venter på denne lommeboken.

Endret av The Silence
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hint: Markér et nøkkelord i setningen, gå så inn på lenkesymbolet (til venstre for smilefjeset) og kopiér lenken til ebay i øverste linje. Da blir det lettere å lese :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

46 minutter siden, DreamOn skrev:

Garantert ikke til den prisen :(

Aner ikke, derfor jeg lurte på om noen hadde erfaringer med å bestille den fra ebay. Synes den var så kul, men kjedelig dersom den ser skikkelig stygg ut i virkeligheten :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Står den oppreist av seg selv eller faller den sammen?

Anonymkode: b5308...920

Den står oppreist når den er tom også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyetape faktisk! Så en ebayhaul video på youtube og ei dame hadde kjøpt dette her. Jeg ble nysgjerrig på hva det var og begynte å google. Så flere tutorials på youtube også og fant ut at jeg bare måtte teste det ;p Jeg er spent!

http://www.ebay.com/itm/311408215050?_trksid=p2057872.m2749.l2648&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt meg "push-up truser":ler: Tok 1 uke mellom bestilling til varen dukket opp, akkurat som beskrevet. Eneste jeg vil si, er at dersom du har en del rumpe fra før, gå opp en størrelse. Jeg valgte S, men er til vanlig en XS/S. Den kommer nok til å passe når jeg får videt den ut litt, men har bestilt en i M for sikkerhets skyld. Dersom du har en liten rumpe, vil jeg si de er normale i størrelsen.

Har et mannfolk som er veldig glad i rumper, så tenkte denne kunne være litt morsom:ler: Han elsket den:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 11.2.2016 at 17.09, Jolene skrev:

Aner ikke, derfor jeg lurte på om noen hadde erfaringer med å bestille den fra ebay. Synes den var så kul, men kjedelig dersom den ser skikkelig stygg ut i virkeligheten :P

Valgte å droppe den, da den kommer til å bli for kort til meg. Er 161, denne ville rukket meg til rett under underlivet - ikke noe jeg vil gå med i hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 minutter siden, Jolene skrev:

Jeg har kjøpt meg "push-up truser":ler: Tok 1 uke mellom bestilling til varen dukket opp, akkurat som beskrevet. Eneste jeg vil si, er at dersom du har en del rumpe fra før, gå opp en størrelse. Jeg valgte S, men er til vanlig en XS/S. Den kommer nok til å passe når jeg får videt den ut litt, men har bestilt en i M for sikkerhets skyld. Dersom du har en liten rumpe, vil jeg si de er normale i størrelsen.

Har et mannfolk som er veldig glad i rumper, så tenkte denne kunne være litt morsom:ler: Han elsket den:ler:

Haha. Den var morsom :) Den gir jo litt ekstra bounce ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MapleSirup skrev:

Haha. Den var morsom :) Den gir jo litt ekstra bounce ;) 

Det gjør den absolutt! Anbefales:ler: Overraskende god i kvaliteten også!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Jolene skrev:

Det gjør den absolutt! Anbefales:ler: Overraskende god i kvaliteten også!

Kjøpt ;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, Alvea skrev:

Øyetape faktisk! Så en ebayhaul video på youtube og ei dame hadde kjøpt dette her. Jeg ble nysgjerrig på hva det var og begynte å google. Så flere tutorials på youtube også og fant ut at jeg bare måtte teste det ;p Jeg er spent!

http://www.ebay.com/itm/311408215050?_trksid=p2057872.m2749.l2648&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Hva er det de brukes til?

Anonymkode: 7f931...404

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det de brukes til?

Anonymkode: 7f931...404

eye-magic-before-after-full.jpg

Det er en dobbeltsidig tape som skal legges inn der du vil ha den folden. Så presser du inn og så forblir folden der du ønsker. Har skjønt at det kreves mye prøving og feiling med hvor den skal plasseres da det er forskjellig fra øye til øye, men i de fleste tilfeller så blir det bra. Jeg har ikke slike øyelokk som på bildet, men har hooded eyes og tenke å prøve å få frem litt mer øyelokk. Spennende og veldig teit, men gøy å prøve! 

 

5416689958_db77f7fc43_b.jpg

Endret av Alvea
La til et ekstra bilde
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Alvea skrev:

eye-magic-before-after-full.jpg

Det er en dobbeltsidig tape som skal legges inn der du vil ha den folden. Så presser du inn og så forblir folden der du ønsker. Har skjønt at det kreves mye prøving og feiling med hvor den skal plasseres da det er forskjellig fra øye til øye, men i de fleste tilfeller så blir det bra. Jeg har ikke slike øyelokk som på bildet, men har hooded eyes og tenke å prøve å få frem litt mer øyelokk. Spennende og veldig teit, men gøy å prøve! 

 

5416689958_db77f7fc43_b.jpg

Kult!

Anonymkode: 7f931...404

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...