Gå til innhold

Den store eBay-tråden


Anglofil

Anbefalte innlegg

Må ha pigger til vinteren og strikker da jeg elsker å eksperimentere med håret mitt. Negletingene synes jeg var søte og de patchene har jeg hørt mye bra om:)

Screenshot_2015-11-13-10-30-43.png

Screenshot_2015-11-13-10-30-18.png

Screenshot_2015-11-13-10-29-34.png

Screenshot_2015-11-13-10-29-14.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Er nybegynner på ebay, kan noen her inne forklare meg dette med gratis frakt? Det kan stå gratis frakt på produktet på oversiktsiden, men når jeg kommer inn på produktet så er der plutselig frakt fra 55 kroner og oppover. Finnes det noen måter å unngå frakt på? 

Anonymkode: b105f...ec2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nybegynner på ebay, kan noen her inne forklare meg dette med gratis frakt? Det kan stå gratis frakt på produktet på oversiktsiden, men når jeg kommer inn på produktet så er der plutselig frakt fra 55 kroner og oppover. Finnes det noen måter å unngå frakt på? 

Anonymkode: b105f...ec2

Var det flere varer der? Ofte står det at varen koster 25,- og når du trykker på den så koster den mer, men hvis man ruller nedover i rullgardinen så er det ofte et smykke eller noe som koster 25,-. Gjør det noe om det er frakt? Så lenge det koster under 350,- tilsammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har erfaring med å kjøpe UV Gel produkter fra Ebay ? Tenker alt fra lampe til gelpolish etc.

 

Tips er meget verdsatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har erfaring med å kjøpe UV Gel produkter fra Ebay ? Tenker alt fra lampe til gelpolish etc.

 

Tips er meget verdsatt :)

Søsteren min kjøpte masse forskjellig. Lamper, neglelakk,negler, glitterpynt etc etc.. Alt man trenger..

Alt var bra. det var nøyaktig det samme som du får i Norge, men til en brøkdel av prisen.

Neglelakkene var de samme som de har i frisørsalongen jeg går til!

Jeg har dessverre ingen linker :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har kjøpt bikinier og kan legge ut bikinibilde? Det hjelper ikke å se hvordan de ser ut med hvit bakgrunn :--(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen favoritt selgere som selger typisk "drogstore makeup" fra UK eller USA?

Jeg har beautyjoint og Links-4 foreløbig, xtras2006 sender ikke til Norge lenger.. Så nå vil jeg ha dine favoritter :)

 

Anonymkode: 22757...05d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk hentelappe på en krem jeg hadde bestilt fra ebay en uke før jeg tok juleferie. Idiotien i meg fikk meg til å kaste hentelappen da jeg skulle kaste pappsøplen før jeg dro på posten. Da det ikke var noe sporing på pakken så kunne de ikke finne den. Fikk beskjed om at jeg skulle automatisk få ny purring etter ei uke, dette var noe som gikk av seg selv og noe de ikke kunne kontrollere. 

Etter ei uke når vi skulle reise bort hadde den ikke kommet. Etter fire dager på juleferie reiste jeg hjem igjen for å hente post + hente noe gjenglemt, men det lå ikke noen hentelappe i posten da heller. I dag kom vi hjem og det er fortsatt ikke kommet noe.

Det er jo jeg som har vært idiotisk og kastet den første hentelappen så regner med jeg bare må bestille ny, men er det håp om å høre etter på posten om hva som kan ha skjedd? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror du finner et forsendelsesnummer på enten eposten der du fårmordrebekreftelse elle rpå oversikten på my ebay, og purshase History. Skriv ut den og ta den med til posten. 

Anonymkode: b105f...ec2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Alvea skrev:

Jeg fikk hentelappe på en krem jeg hadde bestilt fra ebay en uke før jeg tok juleferie. Idiotien i meg fikk meg til å kaste hentelappen da jeg skulle kaste pappsøplen før jeg dro på posten. Da det ikke var noe sporing på pakken så kunne de ikke finne den. Fikk beskjed om at jeg skulle automatisk få ny purring etter ei uke, dette var noe som gikk av seg selv og noe de ikke kunne kontrollere. 

Etter ei uke når vi skulle reise bort hadde den ikke kommet. Etter fire dager på juleferie reiste jeg hjem igjen for å hente post + hente noe gjenglemt, men det lå ikke noen hentelappe i posten da heller. I dag kom vi hjem og det er fortsatt ikke kommet noe.

Det er jo jeg som har vært idiotisk og kastet den første hentelappen så regner med jeg bare må bestille ny, men er det håp om å høre etter på posten om hva som kan ha skjedd? 

Det er ikke alltid de sender hentelapp en gang, men de skal jo sende hentelapp og purring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går ikke an å spore den da den er sendt billigst mulig. Ingen informasjon å finne på ebay under mine kjøp. Kun datoen når den er sendt osv, altså ikke noe jeg kan finne fornuftig.

Ser ut som jeg bare får bestille på nytt da, men selv om det bare er en hundrelapp er det sure penger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Julebrus skrev:

 Noen som har kjøpt disse buksene på ebay? http://www.ebay.com/itm/sexy-women-skinny-jeggings-stretchy-pants-leggings-jeans-pencil-tight-trousers/201409215124?hash=item2ee4ecba94

De ser jo fine ut på noen av bildene, utenom på bilde nummer 3 som sikkert er like posete og stygg som den egentlig ser ut..

Til den nette sum av 70 kr fra Kina er nok kvaliteten ikke akkurat noe å skryte av. Antakeligvis dårlig passform, dårlig stoff, dårlige sømmer og løse tråder. I tillegg til at du antakeligvis må opp i xxxxxxl for å finne noe som minner om en norsk medium. Bruk heller penger på ei skikkelig bukse. 

Anonymkode: d0013...bd7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sky til å feste nøkler på - Helt fantastisk :) Magneten er sterk så den fungerer utmerket. 

Missha Procure Hydro Moisturizing treatment - Mottatt, men ikke prøvd enda. (Den forrige proteinkuren jeg skrev at jeg hadde kjøpt, Lador Hair filling elns var helt fantastisk til mtit hår btw). Spent på denne :) 

Lyspære vase - Ikke mottatt enda. 

Etude House My Lash Serum - Hørt mye bra om denne og gleder meg til å prøve den så fort jeg mottar den. Eller så har jeg en lakserolje stående i kjøleskapet som har gitt gode resultater. Blir vel å helle lakseroljen i denne beholderen om den ikke fungerer.

Body - Blir vel brukt som natttøy eller koseplagg. Kanskje med tights innom på kalde dager, ser for meg at den kan bli ltit sexy ;p

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte to juleputetrekk 5. oktober men de dukket ikke opp når de skulle og og jeg fikk etterhvert refund. I dag, tre måneder etter bestillingsdato, dukket de opp i postkassa :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...